Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

A60 button met limper

6 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
321 Weergaven
wimpieken

iPoker - $0.50+$0.10|<> NL - Holdem - 5 players
Hand converted by PokerTracker 4

SB: 2,845 (VPIP: 40.00, PFR: 6.74, 3Bet Preflop: 5.26, Hands: 90)
BB: 2,455 (VPIP: 25.00, PFR: 6.02, 3Bet Preflop: 6.25, Hands: 94)
UTG: 3,168 (VPIP: 18.75, PFR: 9.78, 3Bet Preflop: 16.67, Hands: 101)
CO: 3,760 (VPIP: 22.14, PFR: 3.17, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 138)
Hero (BTN): 2,772

SB posts SB 150, BB posts BB 300

Pre Flop: (pot: 450) Hero has 6♥ A♠

fold, CO calls 300, hero??

Spoiler

fold SB calls 150, BB checks

Flop: (900, 3 players) Q♥ A♥ 6♦
SB checks, BB checks, CO checks

Turn: (900, 3 players) 9♥
SB checks, BB bets 900, fold, fold

BB wins 900

Stacks liggen dicht bij elkaar 8BB tot 12,5BB
First in een duidelijke push.
Ondanks de limp van de bigstack, ben ik geneigd om te pushen.
Maar vrees dat hij hier veel te wijd calt op men push wat het dat voor mij -EV maakt.

Hoe zien jullie het hier?

Beantwoorden
Citeren
5 reacties
Kleinevis

Ik fold deze wel , zeker op een limp en op dit limiet. Zijn nog veel die durven limpen met AA , KK , AK , etc. Meestal als ik iemand zie limpen denk ik meteen aan pocket paren.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Aan de stats te zien is de limper behoorlijk fishy. Dus zal hij nog wel meer dan alleen pocket paren limpen, zoals menig broadways en suited connectors.
Dus een push hier is zeker het overwegen waard, want je kunt 1/3 van je stack winnen als je hier shoved en hij zal nog genoeg handen folden om hier profitabel te kunnen pushen.

Beantwoorden
Citeren
beertie1

Oorspronkelijk gepost door Kleinevis
Ik fold deze wel , zeker op een limp en op dit limiet. Zijn nog veel die durven limpen met AA , KK , AK , etc. Meestal als ik iemand zie limpen denk ik meteen aan pocket paren.

Dit kan maar iemand die 22/3 speeld is gewoon een vis die graag een flopje wil kijken. Ik denk dat A6o niet genoeg is om hier te puchen ook omdat de BB achter je zit vanf A9+ 66+ en mss KQ kan je hier wel puchen

Beantwoorden
Citeren
Kleinevis

Oorspronkelijk gepost door beertie1

Oorspronkelijk gepost door Kleinevis

Dit kan maar iemand die 22/3 speeld is gewoon een vis die graag een flopje wil kijken. Ik denk dat A6o niet genoeg is om hier te puchen ook omdat de BB achter je zit vanf A9+ 66+ en mss KQ kan je hier wel puchen

Denk dat ja A6s ook nog mag pushen weet het niet 100 % zeker. Ben ook geen held in zo'n dingen. Heb al vaak zo'n dingen gepusht en dan uitgekomen tegen AK , AA , KK. Zou het er nu wel nog in rammen , maar ben ooh zo voorzichtig geworden.

Beantwoorden
Citeren
Nagger82

Hoi Wimpie,

Battle of the micro's , beat the fish :D

Enkele factoren die je beslissing beïnvloeden :

:diamond: Je zit op de button en er zijn geen antes, weinig geïnvesteerd dus
:diamond: Je ben toch nog vrij risk averse gezien je met je stacksize nog niet aan de alarmbel moet trekken
:diamond: Je hebt een limper waar tegen je gezien zijn stats geen tot weinig folding equity tegen hebt
:diamond: Je hand is te zwak om allin ver voor te liggen
:diamond: Er liggen wel 750 chips te lachen om opgepikt te worden

Vier argumenten voor een fold, eentje die spreken voor een push.

Niet dat we zo mogen redeneren maar tegen onvoorspelbare spelers is dit vaak de enige manier.

Grts Nagger

Beantwoorden
Citeren