Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

A7o ft shorty

4 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
199 Weergaven
Erik212
PokerStrategist

PokerStars - $1.36+$0.14|400/800 Ante 50 NL - Holdem - 7 players
Hand converted by PokerTracker 4: http://www.pokertracker.com

BTN: 10,052
SB: 18,224
BB: 9,140
UTG: 5,467
Hero (UTG+1): 4,405
MP: 8,936
CO: 11,276

7 players post ante of 50, SB posts SB 400, BB posts BB 800

Pre Flop: (pot: 1,550) Hero has Ah 7s

fold, Hero?

Is dit een push? Ik ben de shorty, dus kan denk ik redelijk wijd zijn. De range van degene naast me heb ik iets wijder gezet in Sit and Go wiz omdat hij me callt met KQs. Ik krijg hier een lichte -EV spot, maar is dit niet een goede spot om te nemen voor FE?

Beantwoorden
Citeren
3 reacties
Iamallsuited
Poker Player

Ik zou hier a8, a9 pushen, je bent zeker short ik denk dat je meer ev spots krijgt als je bijv Kx Qx first in bent pusht in late position.

Maar nogmaals dit zou ik doen, ik denk dat a7o pushen hier ook niet bad is.

Beantwoorden
Citeren
solartje
Poker Player

is er geen gezegde die zegt; van masturberen word je blind?
damn, no more Ts in men blog en no more fap'ing... want dat foto'ke is bijna niet te lezen. :coolface:

A7o/A8o is hier idd de bottom van je pushrange. ik zou het laten afhangen van de reads die je hebt op de blinds. tegen unknowns, gemiddelde spelers zou ik het wel pushen. zou het enkel folden tegen heel loose blinds.

denk als je naar de EV graph zou kijken van je hand, dat die niet zo heel veel veranderd. (of anders gezegd, nooit heel terrible, en nooit heel profitable is). je bent shortie waardoor je al kleine BF hebt, en je zit first in met nog genoeg FE, + je zit al ITM waardoor je BF zakt, lijkt me goeie tijd om een FI spot te zoeken nu je ITM zit en dit is er wel eentje. zo heel veel equity vershcil is er vermoed ik niet tussen A6o, A7o, A8o, dus ik push het wel, tenzij de tafel gevuld is met maniacs.

nice push.

Beantwoorden
Citeren
Erik212 Topicstarter
Erik212
PokerStrategist

Haha ligt niet aan jou. Zal volgende keer proberen een wat scherpere foto te plaatsen :P

Beantwoorden
Citeren