Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

AJ op BU

4 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
393 Weergaven
Floppiekijken
Poker Player

Nash geeft aan dat dit een push is zoals ik doe. Alleen ik vroeg me af hoe jullie dit zouden spelen. Is het niet veel om te riskeren met een push? Vroeg me af of er iets te zeggen is voor een kleine raise en vervolgens op de flop verder te kijken. Nadeel is dan wel dat je niet echt een fijne beslissing hebt tegen een shove van 1 van de blinds.

PokerStars - $1.32+$0.18|75/150 NL - Holdem - 5 players
Hand converted by PokerTracker 4: http://www.pokertracker.com

BB: 3,425 (VPIP: 6.80, PFR: 3.83, 3Bet Preflop: 1.25, Hands: 253)
UTG: 1,860 (VPIP: 9.64, PFR: 8.02, 3Bet Preflop: 2.08, Hands: 168)
CO: 3,720 (VPIP: 20.00, PFR: 8.33, 3Bet Preflop: 10.00, Hands: 51)
Hero (BTN): 2,045
SB: 2,450 (VPIP: 37.35, PFR: 17.33, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 87)

SB posts SB 75, BB posts BB 150

Pre Flop: (pot: 225) Hero has As Jh
fold, fold, Hero raises to 2,045 and is all-in

Beantwoorden
Citeren
3 reacties
Tessies
PokerStrategist

Ik neem in mijn beslissing mee wat de fold to steal is bij beide spelers. Tegen tighte spelers zal ik eerder minraise-folden. Tegen loose spelers zal ik eerder pushen, tegen de call range van deze spelers loop je voor. In dit geval is de bb zeer tight, ik verwacht dat hij met heel weinig handen zal callen misschien 5% De sb is loose en zal waarschijnlijk vaak callen op een minraise, Daarom zal ik in dit geval meestal pushen.

Beantwoorden
Citeren
Nagger82
Oldschool Grinder

Hoi Erwin,

Je shove kan ik begrijpen omwille van de SB die nogal calling station achtige stats heeft. Je kan inderdaad een +EV Nash shove maken hier om gewoon de chips op te pakken. Minraisen is een goede move met twee tighte spelers. Bij deze spelers is de 3bet range en de call allin range bijna even groot, dus waarom heel je stack op het spell zetten. De SB kan je voor vervelende beslissingen zetten op de flop. Ik vind je shove hier goed, nice hand !

Akkoord met Tessies !!

Grts Nagger

Beantwoorden
Citeren
Floppiekijken Topicstarter
Floppiekijken
Poker Player

In mijn hud staan de fold to steal stats er wel bij maar om 1 of andere reden zijn deze hierbij niet meegenomen. Maar met deze antwoorden kan ik zeker wat en ga ik dus meenemen. Bedankt :)

Beantwoorden
Citeren