Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] AK again

4 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
206 Weergaven
solartje

oker Stars $3.00+$0.75+$0.35 No Limit Hold'em Tournament - t10/t20 Blinds - 9 players - View hand 851370
The Official DeucesCracked.com Hand History Converter

BTN: t1500 75 BBs
SB: t1500 75 BBs
BB: t1500 75 BBs
UTG: t1500 75 BBs
UTG+1: t1500 75 BBs
UTG+2: t1500 75 BBs
MP1: t1500 75 BBs
MP2: t1500 75 BBs
Hero (CO): t1500 75 BBs

Pre Flop: (t30) Hero is CO with K :spade: A :club:
1 fold, UTG+1 calls t20, UTG+2 calls t20, MP1 calls t20, MP2 calls t20, Hero raises to t120, 3 folds, UTG+1 calls t100, 2 folds, MP2 calls t100

Flop: (t430) 7 :club: K :diamond: 5 :club: (3 players)
UTG+1 checks, MP2 bets t100, Hero calls t100, UTG+1 calls t100

Turn: (t730) T :spade: (3 players)
UTG+1 checks, MP2 bets t100, Hero raises to t340, UTG+1 raises to t1280 all in, MP2 calls t1180 all in, Hero calls t940 all in

River: (t4570) Q :diamond: (3 players - 3 are all in)

Final Pot: t4570

De raise te klein preflop probably...

Ps als je zou zien met welke handen ze preflop een raise callen, om je muis van op te eten..

/me is officieel een AK hater geworden.

3 reacties

Je zit in het begin van een sng, met AK, dus je raist 4x + elke limper extra.
Dat maakt een raise van 140, dus je raise is bijna ok :D.
Alleen zou ik de flop compleet anders spelen.

MP2 bet tegen de preflop agressor wat redelijk raar. Als hij een pocketpair had en een set flopte dan zou het heel dom zijn om te betten want jij gaat waarschijnlijk c-betten. Dus ik denk dat je een set al kan schrappen.
Hetzelfde voor 2 pair.

Het enigste dat overblijft is een flushdraw of een zwakke K. Het kan zijn dat hij hier een blockbet maakt zodat hij goedkoop naar de turn kan.

Anyways, ik zou dan ook gewoon de flop reraisen naar zo'n 300 a 400 omdat de pot reeds zo groot is, veel spelers in de hand zitten en je hebt een toppair topkicker. Als je de flop zo speelt krijg je natuurlijk op de turn een compleet andere situatie.

Bij jouw op de turn gaat ineens de UTG all-in. Hier zet ik hem toch op minstens 2 pair en waarschijnlijk zelfs een set. Kan zijn dat je hier dan moet folden omdat je toch vaak achter ligt.

oker Stars

J? ;)

Misplaatste grap van een handjudge? Kan toch wel denk ik?

Ok, on topic dan maar:

De raise te klein preflop probably...

Ja, maar je weet het zelf. Ook is het iets wat nu eenmaal kan gebeuren, en geen leak is oid. Ik geef zo toe dat ik ook wel eens 20 teveel of te weinig raise in dit soort situaties, door misclick bijvoorbeeld. Het is niet een misclick die je heel veel geld zou kosten, dus ik zou hier wel op letten als het heel vaak gebeurt, maar anders is het niet iets om op te fixeren.

Ik zou de flop gewoon cbetten. Ik ben erg verbaast dat je dit niet doet eerlijk gezegd. 2 personen stoppen chips in de pot, maar een bet kun je het eigenlijk, gezien de grootte, niet noemen. Ik zou het gewoon als checks beoordelen, en 2/3 pot betten. Als je wilt dat vanuit perspectief van villain 2/3 pot gebet wordt, dan zul je ongeveer naar 550 moeten raisen. Dan geef je villain 450 om te callen, voor een pot van 1180.

De rest van de hand speelt dan zichzelf.

As played, zou ik op de turn direct pushen, met een bet van 340 geef je hem odds voor teveel draws (die er ook mogelijk zijn).

/me is officieel een AK hater geworden.

Het scheelt dus wel, als je tptk ook cbet. Als je zonder tptk niet cbet, maar met tptk ook niet, dan ga je met AK niet winnen. Zoveel is zeker. Toch is ak een profitabele en een in mijn ogen zeer gemakkelijke hand om te spelen.

Ik hoop dat je dit laatste niet als belediging ervaart, ik probeer slechts te helpen, en het is niet cynisch bedoeld oid.

solartje Topicstarter
solartje

neenee, ik neem het zeker niet persoonlijk op. Dit is het soort van feedback waar ik achter zoek, want ik weet gewoon dat ik mijn AK slecht speel, anders zou ik de value van de hand veel beter zien.

ik denk dat ik gewoon negatief begin te denken vanaf ik met AK multiway zit en ik betters voor mij of callers na mij krijg. Bij multiway, denk ik altijd dat ik snel beat ben , en bij betters/callers, vrees ik altijd 2 pair, FD, sets.

In dit geval, waarom zou die speler uit positie minbetten? wat is de point ervan? als hij een hand had, kan hij toch een cbet verwachten van mij en raisen? waarom minbetten? overcard? AA, set die een raise wil uitlokken? FE met minbet heeft hij multiway niet, dus hij heeft effectief iets. gezien ik initial raiser was, ligt AK zeker in mijn range dus waarom OOP betten?
ik geraak gewoon niet in hun hoofd, ik snap hun gedachtengang niet, zodat ik door heb hoe ik ervoor sta, en hoe ik hem kan counteren of weten hoe groot/klein mijn bets moeten zijn, om hun niet uit te pot te jagen, maar ook value te halen zonder hun juiste odds te geven.

1vs1 vindk ze easy te spelen, tis multiway (waarschijnlijk ook waarom ik ze moeilijk vind de eerste levels, waar je altijd multiway zit.)

Neem het mij niet kwalijk als ik hier de komende weken een 20tal AK handen post (anders wil ik ze wel groeperen in één post? om niet te flooden). AK is mijn grote leak, en die MOET gefixed worden.