Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

AK hero call of niet ?

7 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
288 Weergaven
beertie1
PokerStrategist

Poker Stars $3.16+$0.34 No Limit Hold'em Tournament - t15/t30 Blinds - 8 players -

MP2: t1610 53.67 BBs
CO: t1445 48.17 BBs
BTN: t2481 82.70 BBs
SB: t1375 45.83 BBs
Hero (BB): t1470 49 BBs
UTG: t1500 50 BBs
UTG+1: t1470 49 BBs
MP1: t2149 71.63 BBs

Pre Flop: (t45) Hero is BB with K :spade: A :diamond:
2 folds, MP1 raises to t60, MP2 calls t60, 1 fold, BTN calls t60, SB raises to t120, Hero raises to t360, 3 folds, SB calls t240

Flop: (t900) J :spade: Q :spade: 7 :club: (2 players)
SB bets t1015 all in, Hero ?????

Beantwoorden
Citeren
6 reacties
wcgrutto
PokerStrategist

Ik fold. Ma moeilijk. Ik bet hier wss wel niet pre (Tamme zak dak ben)

Beantwoorden
Citeren
beertie1 Topicstarter
beertie1
PokerStrategist

hij callt hier mijn 4bet zijn range zal hier AK+ TT+ heel mss AQ en 99

De vraag ik wat beat ik? op elke hand lich ik achter nouw zal een T wel nut out zijn en een A en K ook out maar mss lig je dan nog achter je hebt dan 10 outs

je moet 1000 bij leggen in een pot van 3000 dus je moet dan 66% winnen dat doe je niet. met 10 out win je hier 1 op 3 dus ik denk niet dat +ev gaat zijn

mss ander vraag die je moet stellen is AKo 4betten ? wat 3bet hij hier wat hij gaat folden op een 4bet?

Beantwoorden
Citeren
5BetAny2
PokerStrategist

Ik zou AKo hier gewoon flatten pre en de flop folden. Op de flop zeg je het zelf al inderdaad. Je hebt waarschijnlijk nog 10 outs en dan is het een vrij simpele odds berekening. Je gaat hier niet profitabel kunnen callen denk ik.

Je hebt btw ook nog runner runner flush outs, weet niet wat dat met je equity in deze hand doet maar neem aan dat dat niet heel veel veranderd.

Beantwoorden
Citeren
pbijvoet
PokerStrategist

Ik vind pre een beetje irritant, door te flatten kun je verwachten dat je een 4-way flop krijgt. Dat wil je sowieso niet. Ik denk dat een raise prima is, 300 zou denk ik beter zijn aangezien je voldoende FE tegen de limpers hebt en je tegen en shove toch broke gaat. Als hij stop and go speelt zoals nu, hou je ook nog meer chips over voor, waardoor je makkelijker kan folden als je niet hit zoals nu.
Ik denk dat een Hero call op de langere termijn niet profitabel gaat zijn.

Beantwoorden
Citeren
beertie1 Topicstarter
beertie1
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door pbijvoet
Ik vind pre een beetje irritant, door te flatten kun je verwachten dat je een 4-way flop krijgt. Dat wil je sowieso niet.

Ik vidn dat je hier een heel goed punt hebt stel je flad hier geef je de 2 andere elke 60 moeten bij leggen zulke odds om te callen dat je bijna zekers 4 way zit dus je wil gewoon isoleren tegen de 3better

Veder is het wel een redlijk overbet op de flop wat ook een bluf kan zijn al hij hier iets als AQ QQ+ heeft ga je voor valeu niet shoven maar meer 1/3 tot half pot betten

Beantwoorden
Citeren
Nagger82
Oldschool Grinder

Hello, jullie maken het mij voor mijn eerste reviews niet makkelijk. :D

Wat ik goed vind aan deze hand is dat je de 4bet maakt uit positie en niet callt om zo in een 4-way pot te komen : pluim !

Op de flop moet je folden : nice hand

Maar ... kunnen we folden preflop : Wat gebeurde er voor ons : minraiseMP1, callMP2, minraiseSB uit positie. De gewoonlijke early game micro visbak on tour blijkbaar. Hamvraag wil ik 1/4 van mijn stack investeren voor een postflop play meestal uit positie (dat je callers krijgt in dit aquarium dat staat vast)? 2 op 3 keer hit je niks en een cbet kost je nog eens 500 chips.

Ik denk ik volgorde van slechtheid : call , shove , 3bet , fold

Onthou : Multiway is AK niet zo goed , pot opblazen tegen vis nooit goed , zeker niet uit positie, in positie flatten en voor value spelen is de ideale optie met AK. Dit kon hier helaas niet dus fold.

Beantwoorden
Citeren