Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

AK postflop

8 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
490 Weergaven
Witface

Known Players:
MP2: 3690 - 23 bb
MP3: 2740 - 17 bb
CO: 910 - 6 bb
BU: 4455 - 28 bb
BB: 1705 - 11 bb

80/160 No Limit Hold'em Tournament (5 Handed)
Hand recorder for this hand: PokerStrategy.com SideKick 2.1.20120.4

Preflop: Hero is MP3 with A♣, K♥
BB posts big blind (160), MP2 calls, Hero raises for 480, 3 folds, MP2 calls

Flop: (1120 - 7 bb) J♥, J♠, 8♠ (2 Players)
MP2 checks, Hero checks

Turn: (1120 - 7 bb) 4♦ (2 Players)
MP2 bets 800, Hero folds, MP2 gets uncalled back (800)

Is dit een juiste fold. Speler was heel loose.
Ik had ook een read dat hij zodra hij iets hit wel een bet plaatst en anders checkt.

Ik denk dat ik ook had moeten cbetten maar deze speler was een echte callingstation dus ik twijfelde..

Beantwoorden
Citeren
7 reacties
wcgrutto

Op hogere blindlevels zou ik niet 3x betten pre, maar 2x. (Of iets tussen 2x en 2.5x)
Dan kan je ook nog makkelijker cbetten op de flop zonder dat de pot te groot wordt om nog te kunnen folden nadien.
Zelf zou ik dus op de flop cbetten.
As played, goede fold.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Kan me wel vinden in de analyse van wcgrutto.
Al had ik in dit geval wel 3x geraised, omdat de MP2 gelimped heeft en hij anders met zijn gehele range gaat callen.

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86

is natuurlijk moeilijk als hij echt een calling station is heeft cbetten mss wel weinig zin tenzij je echt denkt nog voor te staan. Ik vind dit wel een lastige spot dan, maar denk als het is zoals je zegt als hij iets heeft bet hij dan moet je wel folden zeker ;)

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door ilgenio86
is natuurlijk moeilijk als hij echt een calling station is heeft cbetten mss wel weinig zin tenzij je echt denkt nog voor te staan. Ik vind dit wel een lastige spot dan, maar denk als het is zoals je zegt als hij iets heeft bet hij dan moet je wel folden zeker ;)

Dan kun je AKo beter niet raisen pf, want hij gaat jouw raise toch wel callen en meestal hit je niks, dus dan kost dat alleen maar geld als je die weg in wilt. Dan kun je beter zo goedkoop mogelijk de flop bekijken en pas echt geld in de pot gaan stoppen als je iets hit. (wat meestal niet is)

Anyway, ik denk dat je gewoon een cbet moet plaatsen op deze flop, dan kun je turn eventueel behind checken en als je op river nog niks gehit hebt opgeven als hij iets gaat doen. (dan ga ik er even vanuit dat hij een callingstation is, zie namelijk geen statistieken) Door de flop te checken geef je het eigenlijk al op.

Die read "als hij iets hit bet anders check" (donk??), sluit trouwens aan bij de play als hij niks heeft. Hij checkt de flop, vervolgens laat je zwakte zien door behind te checken en kan hij op de turn de pot oppakken.

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Kan me wel vinden in de analyse van wcgrutto.
Al had ik in dit geval wel 3x geraised, omdat de MP2 gelimped heeft en hij anders met zijn gehele range gaat callen.

Jep, 3x toch. Had de limp niet gezien, had gezien dat er 2 mensen in de pot zaten, en das normaal BB en SB.

Beantwoorden
Citeren
Okkernootje

Zijn er hier geen mensen die shoven op de limp van de vis?
Kan zowel van BTN (9bb) als BB (11bb) nog wel van veel minder actie krijgen, en dan hebben we het ook nog niet over de vis.

As played cbet ik hier (mede ook gezien jouw reads) klein ~455.

Beantwoorden
Citeren
Witface Topicstarter
Witface

Ok, thanks allemaal
Ja ik vond het een vrij lastige spot toen ik erop zat. Kijk ik er nu op terug dan leer ik er zeker weer van.

Beantwoorden
Citeren