Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] AKo

5 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
188 Weergaven

No Limit Holdem Tournament
FullTiltPoker
9 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com
$1 + $0.20 Madness

Stacks:
UTG BogIra (1,440)
UTG+1 ALL IN W11 (1,650)
MP1 Vytautas M (1,520)
MP2 PatrickQQ (1,500)
MP3 dmitry8833 (1,020)
CO Crackpot Duck (2,030)
BTN thunnar78 (1,170)
SB vtplayer (1,715)
BB Hero (1,455)

Blinds: 20/40

Pre-Flop: (60, 9 players) Hero is BB A♥ K♣
7 folds, vtplayer calls 20, Hero raises to 200, vtplayer calls 160

Flop: 8♣ 9♦ 10:heart: (400, 2 players)
vtplayer bets 400, Hero folds

4 reacties
Thypo

lijkt me goeie fold, raise naar 5 bb preflop is wel wat veel, maar ok ik snap het wel met kleine blinds, en een potbet kan je volgens mij totaal niet callen met aas hoog in dit vroege stadium van het toernooi

samni

Preflop raise ik 4 bb + 1 bb / limper. Bij jou is dat dus prima.

Je mist de flop compleet en villain gaat hier potsized betten, je hebt hier een easy fold dus. Dit is namelijk een flop die villain ook vaak hard zal hitten. Veel boeren en andere suited connectors zullen hier vaak broke gaan en daar doe je het toch niet goed tegen, laat staan als ze al gepaired hebben.

P1v0BE

Jij bent de preflop raiser en toch gaan ze hier al direct uitkomen met een potbet. Easy foldJ ammer dat je nix hebt kunnen verdienen met AK, maar niets aan te toen.

Preflop zou ik hier voor een 4 bb raise gaan. 3+1 bb is hier genoeg, vooral ook omdat je de gehele hand in positie zit.

Tijdens mijn coaching raise ik vanuit de blinds vaak ook 4+1bb's, maar dat is tegen limpers die positie op mij hebben. Die extra bb noem ik dan altijd positie-belasting.

Dit is een flop die ik, als sb had gechecked, niet had gecbet. De flop is erg drawy, en hit redelijk veel handen in villain's range. Elke J en elke T zal actie geven. Hieruit kun je natuurlijk ook afleiden dat je hier op de donkbet ook zonder gewetensbezwaren kunt folden. NH.