Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

AKo 3way line check

10 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
739 Weergaven
Okkernootje
PokerStrategist

Vond dit een beetje een vaag handje.
Pre iso lijkt me std, maar ook SB komt mee. SB's range lijkt me vrij capped {99-JJ, AQ+}, limp call van UTG+1 kan allerlei rotzooi betekenen (broadways, zwakke azen, kleine pp)

OTF verwacht ik eigenlijk dat SB erover heen klapt met zijn mid pp, maar ik krijg iig de odds incl backdoor flush en 2 overs.

SB callt echter en dan denk ik dat hij ook geen pp speelt. Turn is de A en SB lead. Nu weet ik eigenlijk zeker dat SB een Ax speelt, maar geen idee welke. Als toch ook UTG callt wordt ik wel enigszins suspicious op zo'n board, maar er rest mij denk ik geen andere keus dan call gezien de actie.

River hoopte ik op geen J of Q, maar de Q valt wel. Hiermee verlies ik van AQ en tie ik met AK.

Goede call? Of zit ik helemaal verkeerd met mn reads?

Grabbed by Holdem Manager
NL Holdem $30(BB) Replayer
SB ($1,470) 0/0 (18)
BB ($1,990)
UTG ($1,470) 33/11 (27)
UTG+1 ($1,470)
Hero ($1,280)
BTN ($1,320)

Dealt to Hero A♣ K♥

UTG calls $30, fold, Hero raises to $100, fold, SB calls $85, fold, UTG calls $70

FLOP ($330) 4♣ 3♣ 4♠

SB checks, UTG bets $30, Hero calls $30, SB calls $30

TURN ($420) 4♣ 3♣ 4♠ A♦

SB bets $90, UTG calls $90, Hero calls $90

RIVER ($690) 4♣ 3♣ 4♠ A♦ Q♥

SB bets $360, UTG folds, Hero calls $360

Beantwoorden
Citeren
9 reacties
Okkernootje Topicstarter
Okkernootje
PokerStrategist

Bumpje

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto
PokerStrategist

Op flop raisen naar 250 ofzo.
As played, op turn raisen naar 300 ofzo.
As played, op river shoven. (Elke Ax gaat hier callen imo.)

(Da zou ik doen :) )

(Vind je SB cap range wat aan de smalle kant A9s+,ATo+,22-QQ,KQs,JTs zou ik denken. 18 handen zijn geen sample. Alhoewel je al wel kan besluiten dat hij vrij tight zal zijn. )

Beantwoorden
Citeren
Okkernootje Topicstarter
Okkernootje
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door wcgrutto
Op flop raisen naar 250 ofzo.
As played, op turn raisen naar 300 ofzo.
As played, op river shoven. (Elke Ax gaat hier callen imo.)

(Da zou ik doen :) )

(Vind je SB cap range wat aan de smalle kant A9s+,ATo+,22-QQ,KQs,JTs zou ik denken. 18 handen zijn geen sample. Alhoewel je al wel kan besluiten dat hij vrij tight zal zijn. )

- Flop raise weet ik niet. Ik zie zoveel mid pp in hun range die dit board wel af willen stacken.
- Turn raise betekent dat je je nagenoeg commit, maar ik zie wel value van veel Ax, misschien dat deze beter is idd.
- River shove ... tja misschien ook wel.

SB cap range: ben het met je eens over lolsample, maar zoveel mid pp geef ik hem niet. zou een fout zijn ook qua odds. Twijfel ook over AKs/AKo/AQs aangezien ik van late pos overduidelijk iso. Zelf zou ik die 3betten nml.

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto
PokerStrategist

Mja, ik ken er ook ni veel van.

Ma kzou op flop betten, omdat je IP zit, en beide villains imo zwakte tonen. En het board imo vrij droog is. En kdenk dat versus mid pp er nog wel een deel zal folden. Omdat je zeer sterk overkomt op een droog board.

Beantwoorden
Citeren
Sokzel
Poker Player

nh wp je kan river miss wel shoven om 'ik hoop dat ik split' calls te krijgen van AJ<

Beantwoorden
Citeren
solartje
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Sokzel
nh wp je kan river miss wel shoven om 'ik hoop dat ik split' calls te krijgen van AJ<

agreed, al zou ik turn al raisen om de river een push over te houden..

flop gewoon callen voor de implieds odds. backdoors en 2overs en vilain die pbb mid pair ofwhatever hebben.

turn: raisen om river push over te houden.

river: as played,like sokzel zegt, gewoon pushen.

Beantwoorden
Citeren
Qubie
Oldschool Grinder

flop raisen ou ik ook niet doen.
zo een kleine donkbet is imo dikwijls een draw en op dit ogenblik lig je voor op een draw. Het vervelende is de sb die nog achter je zit en toch wel wat pp in zijn range heeft waarmee hij zou kunnen reraisen.
Na zijn call echter blijven er niet zo heel veel pocket pairs over en krijg je idd value van draws en slechtere Ax.
Op de turn toont hij eigenlijk een beetje aan dat hij Ax heeft.
Turn raisen lijkt mij daarom het best om value te halen.

Stel dat de sb je flatt callt en shovet op de river, lijkt het mij dat je miss toch nog gaat moeten folden, alhoewel je enorme pot odds hebt. Maar zijn lijn lijkt me dan meestal wel value.

As played is de river call wel goed, aangezien je je AK vrij weak gespeeld hebt. Met weak bedoel ik niet dat je slecht gespeeld hebt of zo, maar je range lijkt vrij weak.

Ik denk zelf niet dat ik river shove eigenlijk, maar ik kan mis zijn.
@ sokzel of solar. Lijkt eventuele value uit AJ jullie niet een beetje te dun?

Beantwoorden
Citeren
Sokzel
Poker Player

Juist doordat je je AK zo underrept / weak speelt ga je een redelijke hoeveelheid 'hoop-op-split' calls krijgen. A5 of AJ maakt dan niks uit he.

Beantwoorden
Citeren
Qubie
Oldschool Grinder

ye, maar ik twijfel of er veel slechte AX in zijn range zitten.

Mh, ye miss kan de riverpush nog wel. Aangezien AQ toch wsl ook meer richting top van zijn range zit. Af en toe zal hij AQ preflop raisen af en toe ook niet.

Beantwoorden
Citeren