Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

AQo 3bet of call in bb?

8 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
346 Weergaven

70/51 over 91 handen. AQo 3betten of callen vanuit BB?

No Limit Holdem Tournament
FullTiltPoker
3 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
BTN rmn112703 (2,770) 46bb
SB novat (470) 8bb
BB casualz938 (2,460) 41bb

Blinds: 30/60

Pre-Flop: (90, 3 players) casualz938 is BB [Qh] [Ac]
ironzeys7 raises to 180, rmn112703 folds, novat folds

Final Pot: 150

Beantwoorden
Citeren
7 reacties
pbijvoet
PokerStrategist

Wat is zijn stack?

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Dit is 4 handed, hij was chipleader. iets van 3700 of 4k dacht ik

Beantwoorden
Citeren
pbijvoet
PokerStrategist

Vind een fold wel heel marginaal, callen wil je denk ik ook niet omdat je verder OOP speelt. Een kleine 3-bet heeft denk ik mijn voorkeur. Hij zal met deze stats met een wijde range callen. Als je dan hit kun je (afhankelijk van zijn agr stat) c/r of donken.

Beantwoorden
Citeren
Qubie
Oldschool Grinder

3betten heeft hier ook mijn voorkeur. Hoeft niet te groot te zijn. De speler is zo loose dat je wsl toch niet veel folds gaat krijgen. Dit maakt trouwens een call ook niet zo slecht. De reden waarom ik 3bet is omdat het de pot groot genoeg maakt preflop, zodat we postflop als we hitten voor stacks kunnen spelen zonder overbets te moeten maken. 2de reden is voor value natuurlijk. Je hand ligt voor op zijn range.
3betsize hoeft idd niet te groot te zijn, 400 is genoeg hier.

Beantwoorden
Citeren
OmdatHetKan
PokerStrategist

Hey hoi!

Even een beetje nieuwsgierig...
Een fold zou hier toch echt niet kunnen? welke handen zou je dan moeten gaan spelen tegen die stats?
Folden zal hij tegen een 3bet eigenlijk nooit doen inderdaad zou je daarom niet juist kunnen callen?
Ik weet niet hoe hij postflop speelt maar over het algemeen zal dat met die stats er ook vrij heftig aan toe gaan en moet je het er toch ook nog vrijgemakkelijk in kunnen krijgen Naar mijn mening gaat zon speler postflop als hij ook maar iets hit eigenlijk nooit meer loslaten als je gecalled heb preflop. Als je 3bet pre zou die volgens mij nog iets eerder folden als hij iets van middelpair heeft..

Beantwoorden
Citeren
Qubie
Oldschool Grinder

goed opgemerkt cliff
Had een typfoutje, fold moest natuurlijk call zijn.
Voor mij zal een 3bet gemiddeld iets meer value halen dan een call. Omdat de pot gemakkelijk heel groot kan worden. Waarschijnlijk is het vrij close hoor, om die reden vind ik een call nog altijd ok. Call heeft dan weer het voordeel dat je oop de pot toch iets kleiner kunt houden.

Zoals je ziet twijfel ik ook wat hier het beste is, meestal betekent dat dat het close is. Aleen door zijn extreem loose stats verkies ik 3bet. Dit komt dan weer omdat hij met heel wat handen callt die je domineert met AQ

Beantwoorden
Citeren
OmdatHetKan
PokerStrategist

Gelukkig dacht al even dat ik gek was:)

Beantwoorden
Citeren