Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

F2T 44 vs steal

5 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
223 Weergaven

Poker Stars, $1.36 Buy-in (300/600 blinds, 50 ante) No Limit Hold'em Tournament, 6 Players

Hero (BB): 7,851 (13.1 bb)
UTG: 1,812 (3 bb)
MP: 9,120 (15.2 bb)
CO: 1,698 (2.8 bb)
BTN: 6,282 (10.5 bb)
SB: 11,095 (18.5 bb)

Preflop: Hero is BB with 4 4
3 folds, BTN raises to 1,200, 1 fold, Hero?

Beantwoorden
Citeren
4 reacties
nvdbpoker
Oldschool Grinder

Fold is hier in mijn ogen de beste optie.
Je bent 6 handen dus je hij kan hier wijder openen. Ik vermoed dat er nog 2 tafels over zijn en je dus tussen de 11 en 13 spelers over hebt. Je hand is niet denderend tegen een Anny 2 call van de button op jouw re-raise all-in heb je dus in het beste geval een Flip. Spelers met 10bb die een min raise doen ga ik er zelden van uit dat ze nog dolden tenzij ik ooit anders gezien heb van deze speler. Dit alles in acht genomen zou ik hier steeds kiezen voor de fold en betere spots afwachten als je dan nog eens zou rekening houden met de kleine bubbel factor is het 100% een fold lijkt mij.

Beantwoorden
Citeren

Wat zijn zijn stats, best belangrijk hier.

Maargoed...ik zie een speler op de button nog wel eens folden op de 1.50's als je shoved. Zo slecht zijn ze wel en vaak te tight richting de FT.

Hier hangt het imo echt af van hoe vaak je hem nog ziet folden. Als je denkt dat hij alles wel called wat hij hier minraised dan zou ik folden, aangezien je alleen 22 en 33 domineerd.

Zoals nvdbpoker ook zegt, je komt vast nog betere spots tegen.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door nvdbpoker
Ik vermoed dat er nog 2 tafels over zijn

de titel: F2T :rolleyes:

Oorspronkelijk gepost door LetsGambleBaby
Wat zijn zijn stats, best belangrijk hier.

te weinig handen om iets zinnigs te zeggen. dus unknown.

Ik zie veel spelers die minraisen nog vaak folden F2T. Vandaar dat ik deze hand post

Beantwoorden
Citeren
solartje
Poker Player

ik fold hem. push daar 99+ / 88+ depending vilain.

zelf op F2T te grote bubble factor hier om echt loose te gaan repushen tegen unknowns op micro stakes, die random dingen doen. zitten nog genoeg 1K shorties aan je tafel die je kan +ev kan busten , eerder dan hier marginaal te gaan 3betten tegen een andere bigstack met een BF.

Beantwoorden
Citeren