Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Freeplay: turn bet?

4 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
374 Weergaven
013paul
PokerStrategist

In deze freeplay situatie heb ik op de turn nog een stack van 1210 over en ik maak hier een bet van bijna 1/2 pot.

Wat vinden jullie: had ik hier moeten checken, was deze bet goed of had ik groter (richting 2/3 pot) moeten betten?

Grabbed by Holdem Manager
NL Holdem $200(BB) Replayer
SB ($1,510)
Hero ($1,410)
UTG ($4,100)
UTG+1 ($1,830)
UTG+2 ($3,310)
CO ($1,670)
BTN ($6,170)

Dealt to Hero J♥ 9♣

fold, fold, fold, CO calls $200, fold, SB calls $100, Hero checks

FLOP ($600) K♣ 5♥ 4♠

SB checks, Hero checks, CO checks

TURN ($600) K♣ 5♥ 4♠ J♣

SB checks, Hero bets $280, CO calls $280, SB folds

RIVER ($1,160) K♣ 5♥ 4♠ J♣ 6♣

Hero checks, CO checks

3 reacties
edwardwelsh
PokerStrategist

Ik check/fold op iedere straat. (eventuele kleine bet call ik wel op turn/river)

Otto1964
Oldschool Grinder

Je stackgrootte maakt dit een lastige spot. Had je plenty chips gehad (en villains ook) dan zou ik zeker de turn betten (350 a 400).

Maar dat heb je niet. Met een bet commit je jezelf aangezien je niet meer met goed fatsoen nog kunt folden.
Dus het komt er op neer of je je hand genoeg vindt om broke te gaan. Dat is die in principe niet al zal je wel vaak de beste hand hier hebben en de pot oppikken.

Al met al denk ik dat de beste lijn is om te check/callen tot en met bets van een halve pot of zo. Dat geldt dan voor de river want mocht CO de turn nog betten dan is het al wat moeilijker al pers ik er dan ook misschien nog een call uit.
Reden om te callen is omdat er vaak kleine pairs delayed gebet worden en natuurlijk wordt er veel gebluft als de flop gecheckt wordt.

DonBartos
Oldschool Grinder

Hi,

Ik neig hier naar een shove preflop. Ik denk dat beide spelers een vrij wijde range spelen, en ook nog een groot deel van hun limprange gaan folden op jouw shove.

As played speel ik hem post-flop hetzelfde.