Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

hyper KK postflop

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
192 Weergaven

well played?

Poker Stars, $6.71 Buy-in (10/20 blinds, 2 ante) No Limit Hold'em Tournament, 6 Players
Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

Hero (UTG): 494 (24.7 bb)
MP: 440 (22 bb)
CO: 526 (26.3 bb)
BTN: 672 (33.6 bb)
SB: 374 (18.7 bb)
BB: 494 (24.7 bb)

Preflop: Hero is UTG with K K
Hero raises to 40, 2 folds, BTN calls 40, SB calls 30, BB folds

Flop: (152) 6 J 9 (3 players)
SB checks, Hero bets 100, BTN folds, SB calls 100

Turn: (352) J (2 players)
SB checks, Hero checks

River: (352) 2 (2 players)
SB bets 200, Hero calls 200

Beantwoorden
Citeren
2 reacties
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Zou zelf voor de push gaan op de turn, want dan zal je tegenstander nog vaak genoeg callen met flushdraws en 9x handen waar je op voor ligt. Als hij trips of beter heeft heb je pech gehad.

Als gespeeld is het nog vrij tricky of tegenstander met minder dan KK zal value-betten, want de flush komt aan en hij kan ook een Full House hebben. Dus waarschijnlijk heb je alleen een bluffcatcher hier.

Beantwoorden
Citeren
Qubie
Oldschool Grinder

In hypers kun je nog iets meer exploitable spelen. Je hebt zo een huge field dat het aantal regs die je tegenkomt minimaal is.
Meestal op de laagste blinds open ik 2.5x met men raise/call handen en 2x met mijn raise/fold handen.
De meeste spelers hebben het toch niet door, en als je iets groter bet lok je gemakkelijker een reraise all-in uit. Wat uiteraard goed is voor je raise/call range.

Je betsize op de flop is wel goed tegen 2 spelers en een drawy board. De Js is niet de beste turncard, maar de sb heeft nog maar een stack 2/3de van de pot. Doordat de J paired zal hij je zeker nog afcallen met 9x ook en er zijn nu minder Jx combo's dat hij kan hebben. Verder moet je nog altijd protecten tegen draws. Turnshove lijkt me het beste. In hypers speel je gewoon beter vlug.

As played is de rivercall wel ok, aangezien de 2s wel een goede bluffkaart is en je door de check op de turn ook zwakte uitstraalt. Een gedeelte van de tijd zal villain ook wel de nuts hebben, maar ik denk dat de meeste spelers daar wel genoeg bluffen in die spot om de call nog profitabel te maken. + er de zwakkere spelers zouden kunnen denken nog value te halen met 9x of dergelijke

Beantwoorden
Citeren