Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

KK postflop fail

10 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
275 Weergaven
Wolfske
Poker Player

Vrij zeker dat ik dit nooit mag doen .. vrij logisch dat een van de 2 een aas gaat hebben .. geen idee wat ik op dat moment dacht. Maar wist wel dadelijk dat het heel dom was

PokerStars - $1.36+$0.14|15/30 NL - Holdem - 8 players
Hand converted by PokerTracker 4

UTG+1: 3,110
MP: 1,470
MP+1: 1,710
CO: 1,745
BTN: 1,385
SB: 1,270
Hero (BB): 1,440
UTG: 1,370

SB posts SB 15, Hero posts BB 30

Pre Flop: (pot: 45) Hero has K♥ K♠

fold, UTG+1 calls 30, fold, fold, CO calls 30, BTN raises to 180, fold, Hero raises to 450, UTG+1 calls 420, fold, BTN calls 270

Flop: (1,395, 3 players) A♦ 6♣ 9♣
Hero bets 990 and is all-in, UTG+1 calls 990, BTN calls 935 and is all-in

Turn: (4,310, 3 players) 5♦

River: (4,310, 3 players) 5♠

Hero shows K♥ K♠ (Two Pair, Kings and Fives) (Pre 63%, Flop 4%, Turn 2%)
UTG+1 shows Q♣ K♣ (One Pair, Fives) (Pre 12%, Flop 38%, Turn 21%)
BTN shows Q♦ A♥ (Two Pair, Aces and Fives) (Pre 25%, Flop 58%, Turn 76%)
BTN wins 4,200
Hero wins 110

Beantwoorden
Citeren
9 reacties
wcgrutto
PokerStrategist

jep, check/fold flop.

Ik denk dat ik hier KK wel pre ship, omdat het een 1.5$ is.

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

kan wel ja .. maar denk niet dat het max value is

Beantwoorden
Citeren
Kidd0Beatrix
Poker Player

Je hebt nog 48x de BB. Waarom dat op het spel zetten terwijl er al een A op het board ligt?

Zoals je zelf al zei. Folden op de flop is het enige wat je kon doen. Pre-flop had je wel AI kunnen gaan in mijn optiek.

Beantwoorden
Citeren
michel2311
PokerStrategist

Je gaat hier niet preflop AI 3betten. Dan weet je zeker dat je alleen nog maar door beter gecalled word. Dus pre vind ik deze hand wel ok.

Op de flop is dit een check/fold. Normaal zou ik een cbet plaatsen maar omdat je al een grote pot hebt ben je dan al gelijk committed. En multiway is de kans ook groot dat een villain een A in zijn hand heeft.

Aldus een STT-speler. :D

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door michel2311
Je gaat hier niet preflop AI 3betten. Dan weet je zeker dat je alleen nog maar door beter gecalled word. Dus pre vind ik deze hand wel ok.

Op de flop is dit een check/fold. Normaal zou ik een cbet plaatsen maar omdat je al een grote pot hebt ben je dan al gelijk committed. En multiway is de kans ook groot dat een villain een A in zijn hand heeft.

Aldus een STT-speler. :D

Op MTT's (zeker op de micro's) wordt je regelmatig nog gecalled door vrij slechte kaarten hoor .. soms zitten daar zelfs lage pocket tussen of broadways. Heb zelfs al gehad dat er een echte gokker zat ofzo die callde met 67s enz :tongue:

maar ben wel akkoord . ik vind dat preflop geen all in is .. alleen een aas is klote dus dat zijn 4 kaarten op 50 ofzo :P dan heb je liever preflop een caller met een aas dan dat je hem wegjaagt .. op lange termijn zal je toch echt wel meer winst maken met die driebet als die all in lijkt me !

Ja en wat ik postflop deed is vooral een ego-fail denk ik .. kwilde niet verliezen van een slechtere hand .. = fail :D

Beantwoorden
Citeren
Steambull
Legacy Member

Hey,

Ik denk dat Wcgrutto bedoelt dat op de $1.50 stake de callrange van de BTN ongeveer gelijk is als je naar 450 raist of allin gaat.
Kan ik niet over oordelen, want ken de gameflow niet. Wel kan ik zeggen dat raisen naar 1/3 van de BTNs stack er erg sterk uitziet. Als ik BTN ben vrees ik meer voor zo'n raise dan een push, omdat ik deze 3betsize niet met bijv. 77/88 zie gebeuren, terwijl dat soort handen hier wel regelmatig pushen.

Vind het dus helemaal niet zo'n heel gek idee.

As played komt de hele situatie nu natuurlijk niet lekker uit, maar je shove hier is ook weer niet terrible te noemen. Pot is veel groter dan je stack en je ziet maar dat er spelers zijn die hier KQs en obv ook PP's hebben.

ik vind je plays helemaal niet zo slecht als je ze zelf vindt. De situatie op zich is gwn een beetje ongelukkig uitgekomen.

Beantwoorden
Citeren
Kidd0Beatrix
Poker Player

Je gaat hier niet preflop AI 3betten. Dan weet je zeker dat je alleen nog maar door beter gecalled word.

Niet op de 1,50$. Daar wordt je ook gecalled door Qxs en door allerlei andere gokkers.

Alles wat minder is dan AI, is voor velen een uitnodiging om juist mee te gaan om de flop te zien. En eens ze de flop zien en er ligt een A, gaan velen alsnog AI om je weg te jagen.

Ik had hier dus óf gewoon gecalled en gefold op de flop. Of was AI gegaan. (maar daarmee herhaal ik mezelf :D)

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

thanks voor de reply steambull

en idd over de 3bet / shove valt de discussieren .. heb het idee dat ze een 3 bet minder dreigend vinden omdat ze enkel een lager bedrag zien .. maarja dat is een beetje gokken en tegen de ene speler doe je beteer dit en tegen de andere dat.

Wel blij om te zien dat mijn move ook niet zo dom was

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Marjolein47533

Je gaat hier niet preflop AI 3betten. Dan weet je zeker dat je alleen nog maar door beter gecalled word.

Niet op de 1,50$. Daar wordt je ook gecalled door Qxs en door allerlei andere gokkers.

Alles wat minder is dan AI, is voor velen een uitnodiging om juist mee te gaan om de flop te zien. En eens ze de flop zien en er ligt een A, gaan velen alsnog AI om je weg te jagen.

Ik had hier dus óf gewoon gecalled en gefold op de flop. Of was AI gegaan. (maar daarmee herhaal ik mezelf :D)

Niet in de 45 mans en inderdaad zeker niet op de lagere limieten .. op STT's zijn ze voorzichtiger gewoon .. gisteren deed ik weer zoiets soort gelijk en kwam ik tegen KJ uit zelfs .. jammer dat hij een set maakte .. daar sta je dan met QQ :tongue:

Beantwoorden
Citeren