Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NL holdem SNG 3$ 8man over JJ op de BB

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
186 Weergaven

ik zat op BB met 8 man over in de sng, kreeg JJ gedeeld,BB bedraagde 80. 5 spelers callden de BB omdat er zoveel mensen in de hand zouden zitten raisde ik tot 8keer de BB of dus 640 wat ongeveer overeen komt met die 4+1 regel. 1 iemand callde, deze had ongeveer 250 chips meer dan mij. De flop kwam 6 7 8 rainbow. er zat op dat moment 1600 in de pot en ik had nog ongeveer 1100 over normaal dient een bet met 1 tegenstander de helft van de pot zijn, maar die 800 was meer de de helft van mij stack dus ging ik all inn. was dit de juiste keuze?

uiteindelijk werd ik gecalld bleek hij 7 9 te hebben en kwam er een 10 op de turn waardoor ik uit de sng lag. maar toch vraag ik me af op deze beslissing niet juist was? want waarom callt hij preflop een bet van 8BB's met 79 offsuit?

1 reactie
marcelhermus
Oldschool Grinder

volgende keer graag HH posten dat vermakkelijkt het zowel voor jou als voor mij.

scheel jou typwerk :D

preflop zou ik gewoon checken. elke raise commit je en je zit de hele hand uit positie.

eventueel kun je een keer pushen met JJ preflop. maakt het makkelijker en de pot is al vrij groot. dus genoeg waarde om dit te doen.

op de flop is het een easy allin. overpair is de nuts en villain is gewoon slecht geweest vooral preflop.
maar daar is het een 3 dollar sit en go voor.