Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] overpair folden na reraise?

7 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
196 Weergaven
solartje
Poker Player

Poker Stars $1.00+$0.15 No Limit Hold'em Tournament - t25/t50 Blinds + t5 - 8 players -

MP2: t1520 M = 13.22
CO: t1335 M = 11.61
BTN: t1590 M = 13.83
SB: t4281 M = 37.23
Hero (BB): t1410 M = 12.26
UTG: t1735 M = 15.09
UTG+1: t1719 M = 14.95
MP1: t1410 M = 12.26

Pre Flop: (t115) Hero is BB with T :heart: T :spade:
5 folds, BTN calls t50, SB calls t25, Hero checks

Flop: (t190) 9 :diamond: 7 :spade: 4 :diamond: (3 players)
SB bets t100, Hero raises to t400, BTN folds, SB raises to t700, Hero raises to t1355 all in, SB calls t655

Turn: (t2900) J :club: (2 players - 1 is all in)

River: (t2900) 9 :club: (2 players - 1 is all in)

vergeten rekening te houden dat hij op de sb zit,
had ik moeten mucken op zijn reraise?

6 reacties
bobm78
Poker Player

in een 1$ is overpair te vaak nuts om te folden, die enkele keer dat je beat bent moet je maar voor lief nemen imo

solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

bobm, normaal benk het met u eens, en heb het ook gecalled met dezelfde gedachte...

maar na nadenken, hij zit op de sb en hij represent wel 2 paar hier. als hij niet op de blinds had gezeten, instacall, maar ik zie hem hier met 1 paarke eerder callen. vooral op een DON.

marcelhermus
Oldschool Grinder

is limped pot.
in limped pots speel ik zoiezo passiever.

eventueel raise preflop omda er alleen een btn limp is.

is gewoon lelijke spots in limnped pot aangezien je nooit iemands range kan vbepalen.

ik durf wel te folden op de reraise al zit je niet echt diep genoeg meer om te betfolden.

eventueel gewoon fltcallen op de flop.
kun je op de turn bekijken wat je doet.

solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

idd flatcallen op flop had beter geweest, maar door de flushdraw wou ik hem geen cheap card geven. wou funky doen door de btn niet te raisen preflop en hem reraisen als hij cbette.

Ik had hem op de flop eigenlijk op een flushdraw gezet, en bij zijn reraise had mijn bel moeten rinkelen dat het geen flushdraw was.

denk idd, preflop raisen beste had geweest.
had hem nooit op dubbel paar op ragflop gezet, daarom dat ik reraisde..

bobm78
Poker Player

Ik snap weinig van jullie logica hoor, je flopt overpair in limpt pot, je wilt niet chips erin knallen omdat hij 2 pair represent zoals jij zegt. Maar dan wil je wel flatten op zo'n heavy drawing board??????????????????? Ga hem lekker goedkope kansen geven om zijn overcards of draws te hitten, sorry, maar die logica vat ik niet. Als je denkt dat je beat bent fold je, als je dat niet denkt raise je. Zie hier geen midden weg.

emergya
PokerStrategist

denk dat je hier allereerst al naar 200 ofzo raised preflop, je gaat toch niet checken als er hier niemand iets van sterkte toont?

zo vermijd je meteen van die moeilijke spots op de flop

en in een limped pot is het gewoon niet goed om broke te gaan met een overpair, eender welke limiet

na de reraise lijkt het me duidelijk dat je beat bent en fold je gewoon, zeker in een limped pot!

flatcallen op de flop heeft denk ik weinig zin want dan heb je nog steeds geen info over wat de sb of bt heeft, dus raise, of fold als je zeker bent dat hij enkel met 2 paar of beter bet