Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Q7s

6 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
241 Weergaven
jasperVKN

Full Tilt No-Limit Hold'em Tournament, 40/80 Blinds (7 handed) - Full Tilt Converter Tool from http://nl.flopturnriver.com

BB (t1,680)
UTG (t1,975)
MP1 (t1,720)
MP2 (t910)
CO (t4,120)
Button (t1,145)
Hero (SB) (t1,950)

Hero's M: 16.25

Preflop: Hero is SB with 7, Q
3 folds, CO bets t240, 1 fold, Hero calls t200, 1 fold

Flop: (t560) Q, 8, 3 (2 players)
Hero checks, CO bets t560, Hero raises t1,710 (All-In), CO calls t1,150

Turn: (t3,980) 5 (2 players, 1 all-in)

River: (t3,980) A (2 players, 1 all-in)

Total pot: t3,980

Results below:

Spoiler

Hero had 7, Q (one pair, Queens).
CO had A, 6 (one pair, Aces).
Outcome: CO won t3,980

Deze maniac speelde zo loose, besloot te callen en flopte prima. Is dit mijn fout? of gewoon pech?

Beantwoorden
Citeren
5 reacties
wcgrutto

Folden pre.
Je zit uit positie, en blinds zijn te hoog om nog te callen. Q7s is ook niet echt sterk.

As played pre, niks verkeerd mee post flop, denk ik.
Gewoon pech.

Beantwoorden
Citeren
OmdatHetKan

Nou uh het is naar mijn mening geen pech tenminste in zovere dat je hem pre eigenlijk zou moeten folden.

Hij is dan misschien wel loose alleen je zit hier uit positie tegen iemand die er niet echt vies van is om druk te zetten.
Dat is trouwens ook wel weer begrijpelijk aangezien hij de bigstack is en het voordeel heeft dat hij dit dus ook kan doen..

Je hebt hier een gezonde stack en ik vind het hier eigenlijk een beetje zonde om deze op het spel te zetten met een vrij marginale hand.

Na de flop is het misschien wel pech maar overplay je je hand eigenlijk best wel.

Beantwoorden
Citeren
jasperVKN Topicstarter
jasperVKN

achteraf gezien zwaar mee eens! had preflop moeten folden. Dacht hem klem te hebben op de flop waardoor ik doorzette, helaas!

Beantwoorden
Citeren
beertie1

preflop folden call met een slechten handen uit positie is niet echt slim

as playt goed op de flop lig je meeste gevallen wel voor en je wil heb niet met een A goed koop een extra kaart krijgt

Beantwoorden
Citeren
Qubie

Welkom in het handjudging gedeelte Jasper! Ik hoop dat je hier veel kunt bijleren.

Zoals de meesten hier al gezegd hebben fold preflop.

Op dit blindlevel kan je best bijna nooit meer callen (Er zijn uitzonderingen), maar ik heb hier bijna alleen een raise/fold strategie. Ik zou alleen handen gaan raisen waar ik enorm goed voorlig op zijn range en de rest gewoon folden.

Zonder exacte ranges te weten, met als read dat het een maniac is kan je dan ongeveer AQ+ en 99+ gaan raisen. AJs en 88 zijn ook nog op het randje.

De bedoeling is ook als je raised dat je bij een reraise van CO ook niet meer fold.

Beantwoorden
Citeren