Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Qj

4 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
176 Weergaven
jasperVKN

Full Tilt No-Limit Hold'em Tournament, 250/500 Blinds (3 handed) - Full Tilt Converter Tool from http://nl.flopturnriver.com

SB (t4,110)
Hero (BB) (t7,100)
Button (t2,290)

Hero's M: 9.47

Preflop: Hero is BB with Q, J
1 fold, SB bets t4,110 (All-In), Hero calls t3,610

Flop: (t8,220) Q, 7, 7 (2 players, 1 all-in)

Turn: (t8,220) 7 (2 players, 1 all-in)

River: (t8,220) 6 (2 players, 1 all-in)

Total pot: t8,220

Results below:

Spoiler

SB had A, 4 (three of a kind, sevens).
Hero had Q, J (full house, sevens over Queens).
Outcome: Hero won t8,220

Beantwoorden
Citeren
3 reacties
beertie1

Folden hier is niet slecht je bent hier dikke bigstack en je kan goed druk zetten op SB opdat hij heel erg riskhavey is. En dan niet de battel aan gaan met button maar voor al druk zetten op de SB

Beantwoorden
Citeren
OmdatHetKan

Het is een beetje afhankelijk hoe wijdt hij gaat met pushen..

Nou kon ik het niet laten om in de spoiler te kijken en uh nou pushed hij volgens mij precies een hand op het randje van wat hij ongeveer zou moeten pushen..

Qj valt hier net buiten wat jij mag callen imo kan je dit ongeveer callen:

22+, A2s+, K9s+, Q9s+, JTs, T9s, A5o+, KJo+

Al ben ik zelf altijd graag een stukje tighter en zet graag druk op beide..
Maar ja ik ben ook een beetje eigenwijs :f_biggrin:

de hj's zullen denk ik nog wel met een correctere range komen maar ik schat in dat ik er niet ver naast zit..

Beantwoorden
Citeren
Nagger82

Hoi iedereen,

Ik vind dit een interessante spot. Mijn redenering in deze hand.

:spade: Midstack schuift allin. Zijn range is tighter (40-20%) dan mocht de shove van de shortstack (atc) komen. Dit heeft met risk aversion te maken, ik veronderstel dat je dit snapt. In Nash Calculator kun je zelf enkele simulaties doen om te kijken hoe de ranges wijzigen naarmate de stacksizes aangepast worden.

:spade: Als we uitgaan van de wijdste range van villain (persoonlijk ben ik daar wel vrij wijd, maar sommige spelers kiezen daar voor een folding war met de shorty) dan is QJo wel zeer op het randje. Ik call hier de helft van villain zijn range wat +/- QJo is.

:spade: Dat je de handen die komen first in tegen de midstack veel bully folding equity hebt is uiteraard wel een feit. Let wel dat de shorty dit goed kan doorzien en je vaak loose zal afcallen, als dit gebeurt is het geen ramp maar ik zou toch niet atc op de BU beginnen schuiven als er echt 1 shorty in zit. Met twee equal lever shorty's is dat wel zo. Conclusie : Je bigstack heeft hier wel veel waarde om druk te zetten de komende handen. Dus marginale folds kunnen hier zeker.

Grts Nagger

Beantwoorden
Citeren