Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

QQ fold

5 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
206 Weergaven
Kokochanel
Poker Player

Geen idee of men bet op de flop nodig was, ik denk dat een fold op zen reraise hier goed was, maar ik baalde wel erg toen hij zen hand showde.

iPoker - $0.50+$0.10|<> NL - Holdem - 8 players
Hand converted by PokerTracker 4

MP: 26.2 BB
MP+1: 14.3 BB
CO: 12.5 BB
BTN: 5.2 BB
SB: 28.1 BB
BB: 22.5 BB
Hero (UTG): 13.5 BB
UTG+1: 27.7 BB VP:46 - PR:37

SB posts SB 0.5 BB, BB posts BB 1 BB

Pre Flop: (pot: 1.5 BB) Hero has Q♥ Q♦

Hero raises to 3 BB, UTG+1 calls 3 BB, fold, fold, fold, fold, fold, fold

Flop: (7.5 BB, 2 players) K♠ 5♥ 4♠
Hero bets 3 BB, UTG+1 raises to 24.7 BB and is all-in, fold

Spoiler

UTG+1 shows 3♠ 3♦ (One Pair, Threes)
UTG+1
wins 13.5 BB

Beantwoorden
Citeren
4 reacties
michel2311
PokerStrategist

Je moet zijn range eens afzetten tegen jouw hand. Kx zal maar een klein gedeelte van zijn limpingrange zijn waarschijnlijk dus daar zou ik niet al te bang voor zijn. Cbet op de flop is dus nodig en voor mij ook voor value.

Verder denk ik dat een normaal denkende speler die hier een Kx heeft niet zomaar gaat shoven omdat je op deze manier eigenlijk alleen maar value verliest. Callen en de turnbet afwachten is wss beter voor hem dan. Met zijn shove gebruikt hij zijn maximale foldequity.

En ik denk dat je op zijn shove al commited bent waardoor je niet meer kunt folden. Je hebt al 6bb in de pot liggen van je 13,5bb en het breaking point ligt ongeveer bij 1/3 van je stack meen ik.

Maw ik had hier dus gewoon gecalled.

Beantwoorden
Citeren
beertie1
PokerStrategist

je zit utg zelf zou ik hier 13bb gelijk in knallen gewoon omdat je niet een flop wil zitten en dat allemaal moeilijk beslissingen maken

Misschien dat er meer valeu in een open zit maar ik zou in deze spot met QQ gewoon er in knallen

Beantwoorden
Citeren
Kokochanel Topicstarter
Kokochanel
Poker Player

Ok thanks guys, wordt heel erg geapprecieerd!

Beantwoorden
Citeren
Qubie
Oldschool Grinder

qq erin knallen zal natuurlijk winstgevend zijn maar is geen goed idee, gewoon raisen is 100% het meest +ev.

Voor de rest is het een beetje zoals michel zegt. Je moet 7.5bb callen en er zit al 21bb in de pot als ik mij niet vergis. Dit lijkt me genoeg een bluf te zijn om hier profitabel te kunnen callen. Zeker geen instacall, maar toch.

Beantwoorden
Citeren