Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] SNG 10 man turbo 5,50 3c6c

7 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
330 Weergaven
tinus82
PokerStrategist

2pair op de flop in een 10 man 3min SNG 5,50dollar.

Poker Room skin
No Limit Holdem Tournament
Blinds: t10/t20
10 players
Converter

Stack sizes:
UTG: t1.500
UTG+1: t1.500
UTG+2: t1.500
MP1: t1.500
MP2: t1.500
MP3: t1.500
CO: t1.500
Button: t1.500
SB: t1.500
Hero: t1.500

Pre-flop: (10 players) Hero is BB with 3♣ 6♣
UTG calls t20 (pot was t30), UTG+1 folds, UTG+2 calls t20 (pot was t50), MP1 folds, MP2 calls t20 (pot was t70), MP3 calls t20 (pot was t90), CO calls t20 (pot was t110), Button calls t20 (pot was t130), SB calls t10 (pot was t150), Hero checks.

Flop: 7♠ 3♠ 6♠ (t160, 8 players)
SB, folds, Hero checks, UTG checks, UTG+2 checks, MP2 checks, MP3 bets t20, CO raises to t80, Button folds, Hero folds, 2 folds, MP2 calls t80 (pot was t260), MP3 folds.

Turn: 5♣ (t340, 2 players)
MP2 checks, CO checks.

River: K♦ (t340, 2 players)
MP2 checks, CO checks.

Results:
Final pot: t340

Een van de meest lelijke flops om 2 pair te hitten, goeie fold of kan ik hier callen? Was eigenlijk ook nog een beetje bang voor de aktie achter me.

6 reacties
superjunk
PokerStrategist

Hmm :)

3/4 X Kom ik hier zelf uit betten, Waarom ? Info.. 2 pair is hier meestal goed :)
Bij een raise kun je altijd nog callen/folden hangt van de reads af imo.
Word je gecalled, kun je gewoon lekker doorbetten :P

tinus82 Topicstarter
tinus82
PokerStrategist

Ja was ook een plan geweest, lastige vind ik hier dat er 8man naar de flop zitten te kijken, ik kan hier al achter liggen tegen een flush, straat, set is iets minder waarschijnlijk natuurlijk, maar meerdere mensen met draws liggen niet erg veel achter en heb eigenlijk ook geen zin om hier te betten en zoveel callers te krijgen dat bij een blank op te turn of allin te moeten of check fold te spelen.
Lastige is ook dat ik bij een call niet zeker weet dat ik voor lig.

Reads had ik nog niet, zoals je aan de stacks kunt zien was de sng nog niet vreselijk lang bezig ;-)

viewer88
Oldschool Grinder

Ik ga zoiezo broke, bet/push of bet/raise op deze flop :)

Ik zou hier ook folden. Wanneer je top 2 pair hebt wordt het wellicht iets moeilijker, maar die heb je niet en de kans op een redraw (als je al niet achter ligt) is heel erg groot. Met maar liefst 8 man in deze hand, straight en flushmogelijkheden is het voor mij niet moeilijk om hier te folden.

Ik c/r hier potsized, dus ongeveer naar 350, en call een push? Waarom? 2 pair is de nuts. Als ik 2 kaarten gepaired heb, hoef ik die derde geeneens meer te zien. 2 pair = da nutz, c/r/call imo. Ik zie ze hier flushdraws, straightdraws, combodraws pushen, en daar zit je met 2 pair goed tegen. Dit is schrikbarend nitty. Wtf? Zou je AA zonder spade hier ook folden?? Je weet dat 63 hier beter is he? Dus max aggression hier, en wees niet bang om erin te gaan op de flop.

tinus82 Topicstarter
tinus82
PokerStrategist

Woei ik ben een nit! Overigens zie ik niet helemaal hoe ik in deze situatie aa zou kunnen hebben, maar na een bet en een raise en nog 5 mensen achter me die zou ik hier aa (zonder schoppen) denk ik wel wegleggen. En ja ik snap dat bottom 2 beter is dan een overpair.

Daarnaast zie ik niet hoe ik hier met 8 man de nuts heb, met 3 of 4 zou ik het gespeeld hebben als de nuts, maar met 8 man lijkt me de kans dat ik allang beat ben behoorlijk aanwezig. Tegen een combodraw heb ik een coinflip (lig voor tegen flush en gutshot, achter tegen flush and openender). Volgens mij heb ik hier dus een flip of lig ik way behind. Ik zie hier trouwens straight draws niet zo heel snel pushen, fd misschien wel en dat is de enige situatie wanneer mijn hand goed speelt.

Is er trouwens een simpele manier om te berekenen of hier iemand met 8man al een straight of een flush heeft? Met pokerstove kan ik alleen zien hoe mijn hand speelt t.o.v. 7 random hands(22%).