Ga naar het forum
09024875 - Life is ...

Meldingen
Alles wissen

09024875 - Life is good

744 Berichten
68 Gebruikers
0 Reacties
25.2 K Weergaven
DeKuip
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door 09024875
Gezellig! Krijg je ook korting als vis?

Ligt eraan hoe vaak je daar komt. Maar heb er zelf niet zo op gelet, ging er van uit dat jij toch wel zou betalen.

Beantwoorden
Citeren

Hmm, heb het net nog eens even over die KK hand gehad op het handbeoordelingsforum en je bent zeker niet de enige die het niet met me eens was. Heb misschien het gevoel voor 6max en fullring wat verloren, omdat ik laatste tijd alleen HU speel. Waren er nog meer handen die je slecht beoordeeld vond?

Die KK is gewoon een fold op de turn, of je moet reads hebben dat hij deze line aan neemt met airballs. =) Verder geen dramatisch beoordeelde handen gezien, wel belangrijk dat het beoordelen serieus gebeurt, want zo houdt hij deze leak in zijn spel. =(

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Hmm, ben het met je eens, maar wil even zeggen dat je me niet kan verwijten dat ik het niet serieus doe. Ik zal de dynamics op NL25 waarschijnlijk verkeerd ingeschat hebben, omdat ik dat al een jaar niet meer gespeeld heb, maar ik ben wel degelijk serieus in het beoordelen.

Beantwoorden
Citeren

Hmm, ben het met je eens, maar wil even zeggen dat je me niet kan verwijten dat ik het niet serieus doe. Ik zal de dynamics op NL25 waarschijnlijk verkeerd ingeschat hebben, omdat ik dat al een jaar niet meer gespeeld heb, maar ik ben wel degelijk serieus in het beoordelen.

Zo bedoelde ik het natuurlijk niet, ik bedoel er meer mee dat je beter eerst kan vragen aan Gerv ofzo voordat je de hand beoordeeld als je niet precies weet wat je er mee aan moet. :rolleyes:

Beantwoorden
Citeren

Nobody's perfect :)

Xeno

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ok, nouja als ik een hand niet weet dan beoordeel ik hem gewoon niet. Deze hand dacht ik gewoon te weten.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Xenophon
Nobody's perfect :)

Xeno

True that, kan gebeuren. ;)

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Vandaag weer verschrikkelijk gerund. Was eerst 150 up toen ik super goede actie kreeg op NL200. Iemand die 88% speelde vanuit de BB. 2,5 stacks tegen verloren:(. I would love to run a little bit better. Heb hem zelfs gequit op een duur, omdat ik nogal frustrated begon te worden.

Beantwoorden
Citeren
pieter80
PokerStrategist

Heb hem zelfs gequit op een duur, omdat ik nogal frustrated begon te worden.

Dat vind ik super knap! _cool:

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Thanks! Heb die discipline ook nog niet vaak gehad moet ik toegeven.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Vandaag run ik gelukkig weer eens goed.

Voor deze hand moet ik Erwin bedanken. In zijn nieuwste video over optimale betlijnen had hij het in 1 hand over dat het erg goed kon zijn om een loose aggresive villian te inducen, wanneer je denkt dat hij heel veel crap in zijn range heeft. That's exactly what i did here:

iPoker - $2 NL - Holdem - 2 players
Hand converted by PokerTracker 3

SB: $184.06
Hero (BB): $252.60

SB posts SB $1.00, Hero posts BB $2.00

Pre Flop: ($3.00) Hero has J♣ K♣

SB calls $1.00, Hero raises to $10.00, SB calls $8.00

Flop: ($20.00, 2 players) Q♣ T♥ A♥
Hero checks, SB bets $20.00, Hero calls $20.00

Turn: ($60.00, 2 players) J♠
Hero checks, SB bets $45.00, Hero calls $45.00

River: ($150.00, 2 players) A♣
Hero checks, SB bets $109.06, Hero calls $109.06

SB shows Q♦ 3♠ (Two Pair, Aces and Queens)
Hero shows J♣ K♣ (Straight, Ace High)
Hero wins $367.12

Vannacht trouwens eens lekker geslapen, OEHHHH.

Beantwoorden
Citeren

niet zo moeilijk als je de nuts flopt :coolface:

nee nh man :)

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Fabuleuss
niet zo moeilijk als je de nuts flopt :coolface:

nee nh man :)

Dat kan ik niet ontkennen:P

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik bespeur enige happytilt:

Pacific Poker - $2 NL - Holdem - 2 players

BB: $202.00
Hero (SB): $200.00

Hero posts SB $1.00, BB posts BB $2.00

Pre Flop: ($3.00) Hero has 7♥ 6♠

Hero raises to $6.00, BB calls $4.00

Flop: ($12.00, 2 players) 2♠ J♦ J♥
BB checks, Hero bets $8.00, BB raises to $27.00, Hero calls $19.00

Turn: ($66.00, 2 players) 5♥
BB bets $49.50, Hero raises to $99.00, fold

Hero wins $164.00

Was 3e hand tegen een regular. Dacht fuck hem heeft heeft hier altijd air, maar toen bette hij de turn en dacht ik: "Kut, nu zit ik hier met mijn nutlow." Toen maar besloten om niks te reppen en te raisen. Na deze hand ook meteen gequit:D.

Beantwoorden
Citeren
sjengfred
Oldschool Grinder

Vandaag run ik gelukkig weer eens goed.

Voor deze hand moet ik Erwin bedanken. In zijn nieuwste video over optimale betlijnen had hij het in 1 hand over dat het erg goed kon zijn om een loose aggresive villian te inducen, wanneer je denkt dat hij heel veel crap in zijn range heeft. That's exactly what i did here:

iPoker - $2 NL - Holdem - 2 players

SB: $184.06
Hero (BB): $252.60

SB posts SB $1.00, Hero posts BB $2.00

Pre Flop: ($3.00) Hero has J♣ K♣

SB calls $1.00, Hero raises to $10.00, SB calls $8.00

Flop: ($20.00, 2 players) Q♣ T♥ A♥
Hero checks, SB bets $20.00, Hero calls $20.00

Turn: ($60.00, 2 players) J♠
Hero checks, SB bets $45.00, Hero calls $45.00

River: ($150.00, 2 players) A♣
Hero checks, SB bets $109.06, Hero calls $109.06

SB shows Q♦ 3♠ (Two Pair, Aces and Queens)
Hero shows J♣ K♣ (Straight, Ace High)
Hero wins $367.12

Vannacht trouwens eens lekker geslapen, OEHHHH.

Dat handenvoorbeeld van Verdraaid was op een droge flop JJx toch?
Dit is toch wel een wat andere situatie gezien hij op deze flop nog vaak crap heeft met redelijk wat equity en dat maakt het imo wat minder aantrekkelijk om te gaan slowplayen, ook vanwege actiekillers.

Na het zien van de uitkomst zal het zelfs op dit board ook wel de beste play zijn tegen deze villian, gezien hij dit zelfs met 2nd pair gaat doen, zou normaal wel verwachten dat hij dat ergens behind gaat checken.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Hij foldde nooit preflop dus ik dacht dat hij heel veel 72o enzo in zijn range had die hij allemaal in blufs zou kunnen veranderen. Aan zijn hand te zien was die inschatting niet heel overdreven:P.

Trouwens toch weer tilt, omdat ik het er op NL100 net met 80% in krijg op en turn en toch verlies. Hand erna flop ik weer een straat in een 3bet pot (that's how I do it). Uiteraard bet, bet ik deze keer wel, waarna ik op de river met nog een halve potbet behind de flush aan zie komen. Ik denk: "Thats not good, but im commited. So I ship." Hoi flush! :(

Nog wel redelijk wat up gelukkig, maar aangezien ik nu weer down ben voor de maand tilt dit wel. Nu stoppen voor vandaag en waarschijnlijk volgend weekend weer wat spelen.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Net geen ticket voor sunday million geshipt. Was chipleader 3 handed tegen 2 veel te tighte spelers. Helaas verlies ik 88 van TT, dan KQ van AT en tenslotte 64s van A9s. Wel 12 dollar gekregen om het goed te maken :]

Beantwoorden
Citeren

Net geen ticket voor sunday million geshipt. Was chipleader 3 handed tegen 2 veel te tighte spelers. Helaas verlies ik 88 van TT, dan KQ van AT en tenslotte 64s van A9s. Wel 12 dollar gekregen om het goed te maken :]

:rage: :rolleyes:

Beantwoorden
Citeren
yoshiwa
Elite Grinder

hoe voel je je nu?

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

:D

Ben up jonge vandaag, dus ik voel me goed!

Beantwoorden
Citeren