Ga naar het forum
1 Week, 10K

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] 1 Week, 10K

381 Berichten
73 Gebruikers
0 Reacties
16.2 K Weergaven

Ik kruip erin blow.

Ik heb je wat gevolgd en moet zegge dat ik een half uur geleden waarschijnlijk al broke was gegaan met QQ. Maar ik kom dan ook nooit ITM :D

Nog veel succes met het behalen van de big ship!! _biggrin:

nou, good luck and shipit dan nog maar eens!!

volg je nu al een tijdje en moet zeggen dat ik stilaan begin te zien waar het in mijn MTT's misloopt :D

Need to grow more patience...

Zoals die QQ in die 4way pot, had ik nooit zo kalm gespeeld!! Thx for the info, sir!!

Nox

Zonde van die flip blow!!

zal je toch een andere manier moeten vinden ;)

Nox

blowkonijn
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door NoxInvictus
nou, good luck and shipit dan nog maar eens!!

volg je nu al een tijdje en moet zeggen dat ik stilaan begin te zien waar het in mijn MTT's misloopt :D

Need to grow more patience...

Zoals die QQ in die 4way pot, had ik nooit zo kalm gespeeld!! Thx for the info, sir!!

Nox

de raiser uit ep en de coldcaller op de bu of co, dat weet ik niet meer, maar die waren beiden ontzettend tight. Ik zit postflop uit positie en waarschijnlijk tegen ak/kk/aa aan, de bb maakte niet zoveel uit, die callde waarschijnlijk gewoon voor de odds. Maar met zulke tighte gasten speel ik qq daar voor setvalue, waren ze een stuk loser geweest, dan had ik gesqueezed. Na de raise van de epraiser en de all in van de bu er overheen, weet ik zeker dat ik daar achter lig op zo'n lage flop en zou ik alleen nog maar 2 outs hebben. Plus ik had nog zat reststack over, dus was t niet nodig om die qq er in te smijten. De laatste hand was ako utg, met een m van 9 of 10, ik raise naar 3xbb en de bu smijt t er in met dezelfde stacksize, hij had al losse pushes laten zien, dus ik instacall. Zat tegen 88 en helaas hitte ik niet. Al met al, niet verkeerd gespeeld denk ik zo, helaas geen resultaat :D

blowkonijn
Oldschool Grinder

Dat was deze hand btw
No Limit Holdem Tournament
9 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com
$750,000 Guarantee

Stacks:
UTG BroEye (8,180)
UTG+1 lolli82 (5,152)
MP1 fkscreennames (3,128)
MP2 JOSHSIL (5,835)
MP3 poker bison (3,325)
CO james bond10 (3,205)
BTN Durty_C (2,305)
SB Hero (5,100)
BB Jessman900 (4,005)

Blinds: 60/120

Pre-Flop: (180, 9 players) Hero is SB Q :heart: Q :spade:
1 fold, lolli82 raises to 299, 3 folds, james bond10 calls 299, 1 fold, Hero calls 239, Jessman900 calls 179

Flop: 5 :spade: 8 :diamond: 2 :spade: (1,196, 4 players)
Hero checks, Jessman900 checks, lolli82 bets 789, james bond10 goes all-in 2,906, Hero folds, Jessman900 folds, lolli82 folds

Final Pot: 4,891

james bond10 wins 4,891 (net +1,686)

Jessman900 lost 299
lolli82 lost 1,088
Hero lost 299

Rogier
Oldschool Grinder

je vergeet daar echt om broke te gaan imo

Gangstahhh
PokerStrategist

ik denk dat je hier tegen 9-9 10-10 j-j zat want k-k en a-a zouden gewoon betten en hebben niet veel scare cards hij pusht meteen

blowkonijn
Oldschool Grinder

Beide spelers hadden nog geen enkele hand gespeeld.......

marcelhermus
Oldschool Grinder

denk dat 3betfold ook een optie is.

waarbij het natuurlijk vervelend wordt als 1 van beide je 3bet flat.

blowkonijn
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh
ik denk dat je hier tegen 9-9 10-10 j-j zat want k-k en a-a zouden gewoon betten en hebben niet veel scare cards hij pusht meteen

Jamesbond pusht over de bijna potsize raise in 4way pot heen, hij kan daar niet meer normaal reraisen en zijn eerdere flatcall doet mij vermoeden dat ie of AA heeft of trips, iig een hele dikke hand waar ik hoogst waarschijnlijk tegen achter lig, dus heb ik geen zin om mijn redelijke stack op t spel te zetten.

blowkonijn
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door marcelhermus
denk dat 3betfold ook een optie is.

waarbij het natuurlijk vervelend wordt als 1 van beide je 3bet flat.

Beide spelers hebben, in 40 handen geloof ik, geen hand gespeeld. Dus tegen zulke tighte spelers wil ik mijn stack niet riskeren als ik niet hit.

En BTW...bij twijfel FOLD in zo'n hand kan nooit een verkeerde beslissing zijn IMO.

Leuk he, een reply van iemand met zo'n ugly silver icoontje....

blowkonijn
Oldschool Grinder

Ook al zou ik pushen over de buttonpush heen, dan nog heb ik de initial raiser achter me zitten.......Push ik op de flop als eerste, is de kans ook groot dat ik tegen aa/kk/trips 8 aanloop in een multiwaypot. Preflop squeezen was ook nog een optie, maar om dat nou te doen tegen 2 spelers die in 40 handen nog niks gedaan hebben.....????? Fold leek me gewoon de beste optie

rogier is gwn boos omdat hij broke is gegaan met queens terwijl hij duidelijk achter lag :P

Oorspronkelijk gepost door blowkonijn
Ook al zou ik pushen over de buttonpush heen, dan nog heb ik de initial raiser achter me zitten.......Push ik op de flop als eerste, is de kans ook groot dat ik tegen aa/kk/trips 8 aanloop in een multiwaypot. Preflop squeezen was ook nog een optie, maar om dat nou te doen tegen 2 spelers die in 40 handen nog niks gedaan hebben.....????? Fold leek me gewoon de beste optie

folden die hap zeker tegen rocks alleen spelen voor setvalue als ze zo nitty zijn als je zegt dat ze zijn.

Oftewel....---------->

You made the right decision dude...............!

WPTRay
Poker Player

Gooi de hand even in SNGPT :D

Arjon
Oldschool Grinder

Shit zeg, ik neem nu pas deze thread goed door...had helemaal de foto's op pagina 7 gemist waar toch wel erg duidelijk een glazen, sorry kristallen, schaakbord te zien is!

Blow for president! :D

DonBartos
Oldschool Grinder

Bump

Iemand nog contact met Tuneboy?

Arjon
Oldschool Grinder

Lol epic bump.

Die post van mij stamt nog uit een periode dat ik niet eens wist wat CM betekende.