Ga naar het forum
1000(0)$ challenge

Meldingen
Alles wissen

1000(0)$ challenge

94 Berichten
12 Gebruikers
0 Reacties
4,505 Weergaven

Na de vorige keer broke te gaan heb ik nog één staking aangegaan (+ev) en voor de rest weinig tot niet meer gepokerd (geen MTT of SNG's niet meer).

Op Unibet ben ik wel begon met cashgames maar de drang om terug MTT of SNG's te spelen is er weer. Zeker wanneer ik al die challenges hier zie verschijnen, dan denk ik:

Waarom lukt mij dit nooit?
Waarom tilt ik altijd wanneer mijn BR stijgt? (bij de meeste is dit net andersom!)

Ik ben er over aan het denken om het toch nog eens te proberen en een challenge aan te gaan. Waarschijnlijk iets gelijkaardigs aan degene dat nu lopen van 25$ -> 1000(0)$. En dan vooral 45mans gaan spelen.

Ik ben ook voor het eerst zilver en misschien kan mij dit wel helpen om het nu wel tot een positief einde te brengen. Heb ook Hem2 terug opnieuw geïnstalleerd en ik ga tableninja ook eens leren gebruiken om te multitablen, speelde vroeger namelijk maar 4 tafels tegelijk.

Voor ik aan de challenge begin ga ik eerst nog wat artikels lezen en video's bekijken tussen het blokken door als ontspanning. Iemand suggesties over artikels dat ik zeker moet lezen, artikels die mij kunnen helpen bij zo'n challenge? :)

Alé nu effe blokken en straks mijn eerste artikel lezen! :D

Beantwoorden
Citeren
93 reacties
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Het eerste blokdeel van de dag zit erop! Nu efkes een artikel lezen en mijn doelstellingen neerzetten voor de challenge! :)

:heart: Doel

Starten met een BR van 25$ en deze uitbouwen met behulp van SNG's en MTT tot 10000$. Er wordt geen tijd gezet op het behalen van de challenge omdat ik nog studeer en dus niet altijd evenveel kan pokeren.

Vervolgens wil ik ook proberen om dit keer mij wel aan het BRM te houden en dus niet te tilten wanneer mijn BR omhoog gaat en de verleiding groter wordt om rap up te moven.

En het belangrijkste doel is natuurlijk om een winstgevend MTT/SNG speler te worden.

:heart: BRM

0,5$ => 0-75$
1,5$ => 75-350$ terug naar 0,5$ bij 50$
3,5$ => 350-1000$ terug naar 1,5$ bij 250$

Als ik het bedrag van 1000$ bereik zal ik pas beslissen wat de volgende stappen zijn.

:heart: Blog

In dit blog zal ik voor elke sessie en na elke sessie een update plaatsen. Ook zal ik handen waar ik niet zeker van ben posten zodat jullie je mening erover kunnen geven.

Wish me luck!

Beantwoorden
Citeren
iodide

good luck

Beantwoorden
Citeren

Veel succes! :D

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990

Succes

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door TheMachineCheck
Veel succes! :D

THX, het zal nodig zijn :D

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door CheckRaise1990
Succes

Thx, hopelijk gaat het bij mij ook direct in de positieve richting zoals bij u! :D

Beantwoorden
Citeren

Gij doet mij toch echt iedere keer na ea :P

Ik zie dat jij start met de 0.50 45 mans, ik ben bezig met de 0.25 45 mans zodat ik eerst de 3 fases nog eens kan inoefenen.

Succes man!

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door PreBowser
Gij doet mij toch echt iedere keer na ea :P

Ik zie dat jij start met de 0.50 45 mans, ik ben bezig met de 0.25 45 mans zodat ik eerst de 3 fases nog eens kan inoefenen.

Succes man!

Haha ja kheb ergens gelezen dat jij ook met zoiets begonnen was :P

Waarom houd gij geen blog bij met u vorderingen? Dan kan ik u ook volgen :D

Gij ook succes!

Beantwoorden
Citeren
samni

Veel succes met je challenge!!

Hoezo tilt je als je bankroll stijgt? Op welke manier uit zich dit dan?

Verder denk ik dat er hier zeker wel enkelen zijn die je kunnen helpen bij het doen slagen van zo'n challenge. Al zal het zeker niet makkelijk zijn!

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door samni
Veel succes met je challenge!!

Hoezo tilt je als je bankroll stijgt? Op welke manier uit zich dit dan?

Verder denk ik dat er hier zeker wel enkelen zijn die je kunnen helpen bij het doen slagen van zo'n challenge. Al zal het zeker niet makkelijk zijn!

Ik zie mijn BR dan stijgen en het gaat dan meestal lekker en dan upmove ik meestal te snel. Maar omdat het net zo lekker ging moet het natuurlijk ook eens een keer minder goed gaan en deze downswing kom ik meestal niet te boven omwille van het te snel upmoven en het niet downmoven omdat ik mijn winst zo snel mogelijk terug wil. Maar dit keer ga ik er mij echt aan proberen te houden en het proberen tot een goed einde te brengen! :)

Dat het zeker niet gemakkelijk gaat zijn weet ik maar ik hoop het toch te volbrengen (toch zeker de 1000$) en ik hoop idd dat de meer ervaren, en betere, spelers mij hierin zullen helpen.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Morgen beginnen we aan de challenge, nu eerst prutsen met tableninja! :facepalm:

Nooit mee gewerkt en het vlot niet echt :D

Beantwoorden
Citeren
Kleinevis

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Kleinevis

Merci man, nu zalt wel lukken! Khad de video van hier op pokerstrategy al is bekeken maar da was een verouderde versie van tableninja dus daar lukte het niet mee :D

Beantwoorden
Citeren
Kleinevis

Graag gedaan :D Succes ermee de komende jaar met je doel :D

Oohja bolletje :tongue:

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Merci, en het kan inderdaad jaren duren :D

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Voila checked in @ the bib voor een dagje blokken! :facepalm:

Straks begin van de challenge! :D

Als mijn pc het tenminste toelaat, net windows 4 keer gecrashed :evil:

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Voila alle strategie-artikels van zilver over SNG's gelezen gedurende mijn leerpauze's! :D
Helemaal klaar voor straks te starten dus. Ik ga wss ook nog het pokerstrategy-event meepikken maar dit is dat niet met mijn roll voor de challenge. Nu nog verder blokken tot 18u, eten en dan pokeren! :f_cool:

Beantwoorden
Citeren
Kleinevis

Is het gelukt voor table ninja te installeren ? :D

Succes :D

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Kleinevis
Is het gelukt voor table ninja te installeren ? :D

Succes :D

Ja het is geinstalleerd maar gisteren registreerde hij mij wel nog niet..De sensei runde maar registreerde niet, ik weet niet hoe dit komt. Maar ik heb ook nog steeds een andere versie dan de video van jou. Misschien moet ik het maar bij 4 tafels houden dan.. :D

Beantwoorden
Citeren