Na de vorige keer broke te gaan heb ik nog één staking aangegaan (+ev) en voor de rest weinig tot niet meer gepokerd (geen MTT of SNG's niet meer).
Op Unibet ben ik wel begon met cashgames maar de drang om terug MTT of SNG's te spelen is er weer. Zeker wanneer ik al die challenges hier zie verschijnen, dan denk ik:
Waarom lukt mij dit nooit?
Waarom tilt ik altijd wanneer mijn BR stijgt? (bij de meeste is dit net andersom!)
Ik ben er over aan het denken om het toch nog eens te proberen en een challenge aan te gaan. Waarschijnlijk iets gelijkaardigs aan degene dat nu lopen van 25$ -> 1000(0)$. En dan vooral 45mans gaan spelen.
Ik ben ook voor het eerst zilver en misschien kan mij dit wel helpen om het nu wel tot een positief einde te brengen. Heb ook Hem2 terug opnieuw geïnstalleerd en ik ga tableninja ook eens leren gebruiken om te multitablen, speelde vroeger namelijk maar 4 tafels tegelijk.
Voor ik aan de challenge begin ga ik eerst nog wat artikels lezen en video's bekijken tussen het blokken door als ontspanning. Iemand suggesties over artikels dat ik zeker moet lezen, artikels die mij kunnen helpen bij zo'n challenge?
Alé nu effe blokken en straks mijn eerste artikel lezen!