Het kriebelt weer om wat te pokeren. Wellicht kennen sommige mij nog, sommige mss nog niet. Ik ga niet te veel onzin typen maar gewoon verslag brengen van mijn voortgang en handjes posten die wat moeilijker zijn.
Bankroll staat op 201$
Het kriebelt weer om wat te pokeren. Wellicht kennen sommige mij nog, sommige mss nog niet. Ik ga niet te veel onzin typen maar gewoon verslag brengen van mijn voortgang en handjes posten die wat moeilijker zijn.
Bankroll staat op 201$
Kheb voorlopig het gevoel dat ik door mijn break nu wel meer ' the bigger picture ' zie. Mijn hoop is mij niet laat te laten vloeren door de lange cold streaks. Ik ben echt bereid om deze keer gewoon door 60 buyins OTM door te grinden. Als ik mijn oud grafiekje bekijk zie ik gewoon dat ik een steady grind kan hebben op de 2$'s. 1 shipje maakt altijd alles weer goed enzo. Wat me vorige keer echt genekt heeft is een zieke downswing op MTT's en een vrij slechte start op de 8 en 3$r's . Voorlopig begin ik daar wel nog niet aan maar ik hoop deze zeker opnieuw te gaan doen en wil me daarop echt gaan bewijzen. Mooie hourly's haal je uiteraard niet voor je daar aanbeland bent. Eerst maar eens kijken hoe het verloopt op de 2$'s. Let's grind
Gezocht: Iemand die vanavond eens een sessie wil railen via miko en eventueel wat commentaar over skype. Merk toch dat mijn ranges soms wat off zijn en heb nood aan wat opfrissing.
So far ongeveer 20 OTM.
Tournament summaries werken, nu nog de bijpassende HH's in HEM krijgen. Dat probeer ik dan maar volgende sessie.
bankroll 181.2$
Zoek wel echt nog eens iem om wat ranges mee op te frissen. Kga nu wel weg dus zal voor andere keer zijn
ja zieke upswing daar die eerste haha
ik heb trouwens een 'Sokzel' toegevoegd die blijkbaar uit Oost-Europa ergens kwam met de naam Lib ofzo.
Heb mijn skype in mijn signature aangepast, de vorige was verouderd.
Oorspronkelijk gepost door Tibovw
ik heb trouwens een 'Sokzel' toegevoegd die blijkbaar uit Oost-Europa ergens kwam met de naam Lib ofzo.![]()
Oh raar haha, maarja heb je toegevoegd.
En zo zijn we 45 BI down.. Begint toch al te pieken. Maar krun echt slecht ! Denk toch wel dak ze nog altijd crush. Laatste tourney ga ik van 2e naar bubble boy met een limped AA
made me laugh
not really
achja nog 130$ behind