Ga naar het forum
180 improve

Meldingen
Alles wissen

180 improve

11 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
523 Weergaven
daanowntje

Tijd voor een nieuwe blog! Had hier al een blog maar is helaas weinig van gekomen.

Dit is mijn nieuwe doel:
Zo snel mogelijk het spelniveau hebben om de 180mans $3,5r $8 en $15 goed te beaten, oftewel ik moet de 180 mans $15 dollar kunnen beaten aangezien dit de zwaarste van de 3 is.
- Bij hoeveel games kun je jouw true ROI zien?
- Wat voor bankroll speel je als je de $3,5r $8 $15 mixt als je spel in principe in orde is?

Ik heb al een tijdje 2,5 180 mans gespeeld - over 2250 games heb ik een ROI gehaald van 25%

Eerste volume doel zet ik op 100 games in de week ($2,5), dit zal in de loop van tijd opgeschroefd worden.

Ik zal beginnen met een bankroll van 100 dollar met mogelijkheid tot bijstorten ofcourse.

Alright lets GO!

Beantwoorden
Citeren
10 reacties

good luck man. Speel ze ook, let me know als je wat strategie wilt bespreken!

Beantwoorden
Citeren
jova23

Gl kerel !

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Eerste vraag vind ik wat vaag en je beat de $15's zodra je over meer dan 10k games een positieve ROI hebt lijkt mij.
2de vraag is volgens mij niet te beantwoorden, want zelfs na 1 miljoen games kan de ROI nog licht schommelen.
Ik zou toch zo'n 300 buy-inns aanhouden van de $15's om de swings mee op te vangen. Ook al mix je de games.

Veel succes met de 180 mans en je nieuwe blog.

Beantwoorden
Citeren
Floppiekijken

Oorspronkelijk gepost door iceteapeche
good luck man. Speel ze ook, let me know als je wat strategie wilt bespreken!

+1 same here. Goodluck!

Beantwoorden
Citeren
daanowntje Topicstarter
daanowntje

Lol sdk idd das een faal, bedoelde qwa volume. Thanks anyway. Heb ik me toch wat verkeken haal dat soort formules nooit, zal behoorlijk wat tijd overheen gaan ivm school werk en voetbal.
Icetea en floppie wij moete mar ff een skypegroepje starten zal wel ff kijken als ik thuis ben.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

daanowntje power =) =)

Sorry kon het niet laten maar succes met het verbeteren van je spel!!

Beantwoorden
Citeren
daanowntje Topicstarter
daanowntje

Heb helaas nog niet online kunnen pokeren i.v.m werk en voetbal. Dit had ik al aan zien komen, vandaar dat ik mijn volumedoel nog op 100 heb gesteld. Vanavond ga ik real life pokeren met paar maten, altijd leuk om te doen.
En dan morgen na werk even goede grind neerzetten.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Hoe was de grind gisteren of ben je er door het werk toch niet aan toegekomen?

Beantwoorden
Citeren
daanowntje Topicstarter
daanowntje

Eindelijk wat meer tijd om te pokeren nu. Heb gister een sessie gedaan van 15 tafels en ben daarbij gelijk een keer 1e geworden. Ik ga vandaag ook weer een sessie doen, hierbij wil ik minimaal 25 gaan spelen.

Hieronder een handje waar ik nog wat twijfelde, is Q5 hier bottum jam of min-folden jullie hiermee? Folden lijkt me niet de juiste optie.

http://www.handconverter.com/hands/2565917

Over deze range ben ik ook nog niet helemaal uit. Het was wel een reg dus vond ik dat ik deze spot moest pakken. Mee eens?

http://www.handconverter.com/hands/2565921

Beantwoorden
Citeren
Erik212

Allebei std jams

Beantwoorden
Citeren