Hoi allemaal,
Dus we gaan zoals de titel zegt van 5nl met 50dollar naar 5000 in 30dagen
BRM
$100 –>5nl
$150–>10nl
$350->25nl
$850->50nl
$1850>100nl
Hoi allemaal,
Dus we gaan zoals de titel zegt van 5nl met 50dollar naar 5000 in 30dagen
BRM
$100 –>5nl
$150–>10nl
$350->25nl
$850->50nl
$1850>100nl
Dag 1
Vandaag start ik op 5nl en de dag eindigde best wel goed opzich. kijk maar naar de grafiek.
ing by TinyPic"></a>
Hallo nnextpokerchamp
Welkom op het PokerStrategy forum
Dat is wel een hele optimistische uitdaging. Heb je al veel ervaring op alle stakes dat je nu gaat spelen? Anders lijkt het me geen realistisch doel.
Mocht je net als nu vaker plaatjes willen posten is het handig om de bronze status of hoger te hebben. Dan kun je plaatjes posten zonder hulp. De makkelijkste optie is om gebruik te maken van onze gratis geld aanbiedingen op poker rooms dat je nog geen account hebt.
Verder wens ik je veel succes met je uitdaging en het verbeteren van je spel
Groetjes.
SDK1987
dag2
5nl verslagen en 10nl wat gewonnen.Op naar de $200 op 10nl
Ik heb 50dollar gewonnen op 5nl and ik ga nu over naar 10nl daar wil ik 200dollar winnen.
Op 10nl heb ik ook een aantal BIs gewonnen met rakeback zit ik nu op $80+
En ja ik heb al heel ervaren
Lijkt mij erg risky BRM, maar wanneer je het geld er voor over hebt is de keuze gewoon aan jou.
Hoe dan ook: veel succes!
Ga deze weer volgen!
Ja dames en heren, kijk ik heb 5nl verslagen met de doelen die ik heb gesteld natuurlijk.
Ik heb zeer ervaren. Mischien had ik dat erbij moeten vermelden. Less negative more positive.
Ik wil meer 16nl spelen ipv 10nl omdat de spelersgroep 4 to 6x groter is op 10nl en dat kost veel tijd om handen op regs te krijgen.
Nogmaals ik speel met een hele aggro BRM, moet te doen zijn. Adviseer ik dit aan beginnende spelers. Zeker niet!

Het gaat hier niet om positief of negatief, nnextpokerchamp. Het gaat hier over een realistische kijk op poker die we je mee willen geven. Dan is de teleurstelling niet zo groot als je broke gaat. Ik begrijp je euforische toestand op het moment. Die fase zijn we allemaal wel eens doorheen gegaan en doen we af en toe nog. Maar dan komt de onvermijdelijke downswing...
Je denkt 5nl te beaten op basis van een sample van 3000 handen. Een sample van 3000 handen is niets. Dat speel ik in een dag als ik een beetje gas geef en dus kan je op basis daarvan niet zeggen of je een limiet beat. Daar zijn veel meer handen voor nodig om een realistisch beeld weer te geven.
Chris Ferguson deed er 6 maanden over, om van 100 $ naar 10000 $ te komen. Jij denkt van 50 $ naar 5000$ te kunnen gaan in een maand?? Het spijt me voor je, ik gun het je van harte, maar de kans dat je dat lukt is nihil.
Dit zeg ik dus niet om negatief tegen je te doen, maar om je even weer met beide benen op de grond te krijgen en zo teleurstellingen te voorkomen. En geloof me, zeer binnenkort gaat deze post oplichten in je herinneringen en zal je denken: "yup, dat gaat niet lukken...."
Als je dat moment hebt gehad, raad ik je van harte aan om je verder te verdiepen in poker en zo een gezonde roll op te bouwen met goed pokerspel.
Met vriendelijke groet,
Blowkonijn
Als hij op elke limiet al meer dan 100k handen heeft gespeeld in het verleden zou het misschien kunnen, maar het is zeker riskant. We zullen over 27 dagen wel zien of hij het gehaald heeft
Nou in inder geval is de toon waarop jullie het willen communiceren heel lief en aardig. Bedankt jongens, ik waardeer het echt.
Echter ben ik van heel hoog niveau.
Dag 4
Rond 90 dollar gewonnen op 16nl en 10 op de 25nl zoom. Ik blijf aggresieve shots op 25nl nemen en wacht op de upswing.

Tja, het is heel simpel: jij speelt hoe jij wilt spelen.
Anderen kunnen advies geven en hun (vaak goede) tips geven, maar of en hoe je ze toepast is altijd jouw grote vrijheid.
Ben zelf ook wel eens in voor eigenwijs BRM -of dat nou slim is of niet- dus wie ben ik om kritiek uit te oefenen
wow wat een interessante topic nnextpokerchamp
Succes met je uitdaging. Je maakt er wel een zeer uitdagende uitdaging van.
Ga je zeker volgen de komende dagen.
Misschien kan ik nog wat van je leren.
dag 5-6
IK snap niiet waarom die afbeelding van tinypic verwijderd worden heeft iemand een betere site om fotos te uploaden?
IK ben goed door de 25nl doorheen gekomen totale winst is op $433 ik heb nog 17 dollar nodig om 50nl te shotten.
we gaan weer voor de 1BI shot op de 50nl

Je moet je niet teveel aantrekken van andere, al moet ik zelf ook zeggen dat het ambiteus is :f_cool:.
Maar om je vraag te beantwoorden, door hier de Bronze status te halen kun je gewoon op onze site zelf plaatjes uploaden door ze in het tekstvak te slepen. Je kunt die simpelweg doen door ons gratis geld actie op te vragen of een aan onze site gelinkt account aan te maken op een pokerroom.
Mocht je daar nog vragen over hebben dan horen we dit graag.
Dag 7
25nl verslagen met $550 nemen we 1 shotje op 50nl en met rakeback $130 up. Bij $1100 gaan we shotje 100nl nemen.