Hoi Allemaal,
Ik ga voor m'n eigen ook maar eens een blog bijhouden. Ik heb dit nog nooit gedaan, maar misschien dat dit helpt om me eigen "op het rechte pad" te houden.
Ik ben 4 jaar geleden ongeveer gestart met pokeren en ik heb dit ongeveer 2 jaar gedaan. Dit ging helaas zeer wisselvallig.
Ik begon met het spelen op de laagste limieten (zoals dat hoort) en ik speelde eigenlijk alleen maar NL. Dit in cash-games, SnG en toernooien.
In het begin ging dat allemaal wel aardig, maar van bankrollmanagement had ik nog nooit gehoord. Ik ging dus te snel omhoog.
Op een gegeven moment heb ik me eigen ingekocht in een $ 33,- toernooi.
Deze won ik en daar heb ik ongeveer $ 4200,- mee verdiend. Hiervan heb ik toen ongeveer de helft laten uitbetalen. Het overige geld heb ik toen besteed aan toernooien met hoog inschrijfgeld. Helaas, was dit geen succes. Toen heb ik naar ongeveer 2 jaar pokeren besloten om er maar mee te stoppen.
Nu 2 jaar laten kwam ik toevallig op deze site terecht. Ik zag de $ 50,- actie en ik dacht, laten we het eens opnieuw gaan proberen.
Wat ik nu wil gaan doen is het volgende:
Ik ga in het begin uitsluitend NL SnG's spelen. En mijn bedoeling hiermee is om de $ 50,- van PokerStrategy om te zetten in € 1000,-
Dit keer probeer ik me eigen wel aan het bankrollmanagement te houden en me te verdiepen in de aangeboden stof op deze site.
Mocht ik dit doel halen, dan zal er zeker weer een nieuw doel gesteld worden.
Ik houd jullie op de hoogte van mijn voortgang.
Groeten,
Patrick