Heb niet je hele video (part 3) gekeken, maar je SWAP-fold echt veel te veel handen op de button. Je kunt op de button vaak prima 40-50% van je handen openen, maar ik zie enorm veel handen direct gefold worden.
Verder zeg je op 08:50 dat je 22 niet wil cbetten op Q65 tegen een button caller omdat hij dan altijd hit, maar ik denk dat dat enorm meevalt. Een heleboel Ax handen missen, net als de meeste Kx. Verder weet ik niet hoeveel SC ze over het algemeen spelen, maar ook daarvan zullen er veel folden.
Rond 11:40 zou ik die T4 op de turn gewoon leaden, board is veel te gevaarlijk tegen 2 limpers. Zijn limp met KK is wel slecht, maar zijn turnoverbet is niet eens volslagen idioot, aangezien hij wil protecten tegen de boel draws die er liggen en daar best wat value kan krijgen. Nadat jullie tweemaal checken hebben jullie ook niet heel vaak Ax of beter.
Verer zie ik je paar keer ATo UTG folden, dat kan misschien nog wel, maar A9o op de CO moet je echt altijd openen (13:14). Op 13:40 SWAP-fold je weer K9o op de SB... Op 14:20 lijkt KJs me een prima hand om te flatten, het is mooie suited broadway dus ik zie niet in waarom je die wil 3betten. Dan zou ik eerder KJo 3betten omdat die minder mooi flopt. Je sizing daarna mag wel wat kleiner (in 3bet pots bet je meestal wat kleiner dan normale potten).
Op 15:30 c/r je AQ met top2pair omdat je een draw wil reppen en zegt dat er veel slechte kaarten zijn. Een klaver zie je liever niet, maar verder zijn er volgens mij geen slechte kaarten... Een K kan hem misschien afschrikken, maar er zijn zoveel andere kaarten waar echt niks mee aan de hand is. Daarnaast weet ik niet of je grote raise het gewenste effect gaat bereiken, zou liever wat kleiner raisen om zijn Ax nog in de hand te houden. Want all-in raak je meestal toch wel, daar hoef je niet groot voor te raisen.
16:38 SWAP-fold je weer Q9o op de SB...
Misschien kijk ik de rest een andere keer nog wel af.