Ga naar het forum
a dope $50 challeng...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] a dope $50 challenge

11 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
484 Weergaven

Hoi,

Nou, mezelf voorstellen hoeft niet meer denk ik zo, maar ik ga de $50 challenge van Pokerstrategy doen.

Ik heb zojuist 32 euro, oftewel $50 geboekt naar Full Tilt poker en ga zometeen beginnen met mijn challenge.

Ik ga mijn stats bijhouden via Pokertracker 3

Mijn naam op full tilt poker: d0ped0pey
Mijn bankroll: $50,48
Spelvariant: Texas Hold'em No Limit
Begin op: $0,05/$0,10 Full ring met minimum buyin van $2

Ok, here we go!

10 reacties
selgae
PokerStrategist

Succes ermee ik ga je volgen ;)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

en helaas sta ik nu op -$2 dollar door een blindbattle, ach ja, een goed begin is t halve werk he ;)

ga je SSS spelen op FT op 10NL?
10% rake...beter niet doen... speel op stars dan, daar is het 5% rake en kan je meer tafels spelen :)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

hm is nu toch lastig, ben nl officieel begonnen hahaahha. Zal es kijken of ik nog ga switchen, nu eerst ff 4 toernooitjes snuiten op pokerstars

WPTRay
Poker Player

Hoeveel tafels ga je spelen?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door WPTRay
Hoeveel tafels ga je spelen?

probeerde net 8, maar full tilt gaat voor mijn gevoeld 10x sneller dan stars (daar speel ik 12 tafels en heb ik nog tijd over)

Dus ben maar ff teruggeschakelijk naar 4

BR= $49,23

Geen briljante start maar komt goed morgen :)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

even een korte update:

Heb nog niet zo gek veel gespeeld voor mn challenge, probeer voornamelijk uit te vinden hoe ik moet spelen om zoveel mogelijk winst te gaan maken op 10 NL want omg, wat een gekut daar....

Nou, mn eersre graph staat hieronder....

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

jezus, ik kan gewoon echt niet spelen op 10NL, wat een kutzakken daar...

Heb je a-k, raise je 6x de bb preflop, krijg je een caller van 8-2, dan krijg je een koning en hij een 8, gaat ie allin en natuurlijk een 8 op de turn....

heb je a-a, raise je preflop allin krijg je 4!!! callers waarvan degene met 3-8 wint

Ja sorry hoor, maar deze challenge wordt nooit iets. Onder de 50NL beginnen met pokeren is nutteloos, ongeacht wat je bankroll is

WPTRay
Poker Player

Oei, dat is een schop in het gezicht voor vele beginnende spelers zoals mij :P

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

dat is niet zo bedoeld, maar ik krijg zo veel suckouts, echt ziek, elke keer opnieuw, je wint ook wel maar die suckouts zijn gewoon niet normaal, elke aas gaan ze allin