Ga naar het forum
a shot @ 200nl

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] a shot @ 200nl

11 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
375 Weergaven
Ashton733
Elite Grinder

Hallo iedereen,

Ik ben Geert, 24 jaar en ben van Hasselt. Mijn studies zitten er zopas op en heb in die periode al wat NLSH gespeeld van NL10 tot NL100, zonder veel (zelf)studie. Alle artikels heb ik wel al eens afgeprint maar nog niet gelezen. Waarschijnlijk omdat ik al teksten genoeg moest lezen voor school dat als ik thuiskwam gewoon wou spelen. Wel heb ik voor de overstap naar NL100 een aantal coachings van een 2+2 member gehad.

Voordat ik het serieuze leven instap en ga werken zou ik toch graag nu nog de tijd nemen om wat meer theoretische kennis enzo op te doen.
Via deze blog wil ik mij proberen te verplichten dat ik niet telkens begin te spelen als ik mijn pc opzet maar ook eens de tijd neem om artikels te lezen of een video te bekijken. Wanneer het kan ga ik ook proberen wat coachings te volgen maar vanwege voetbal kan dit slechts uitzonderlijk. Daarom zou het misschien interessant zijn om wat op zoek te gaan naar private coachings.

Mijn doelen:

:diamond: actiever worden op het forum
:diamond: gold + platinum artikels bestuderen
:diamond: 100nl onder de knie krijgen
:diamond: uiteindelijk eens kijken of ik op 200nl ook een kans maak

Voorlopig speel ik nog op partypoker (niet tracked) met het oog op de million dollar hand (onder het motto: ge weet maar nooit :f_cool: ).
Het is de bedoeling om daarna terug naar een tracked site te gaan. (Titan of FTP)

See you at the tables! (aan de andere kant misschien ook maar liever niet :f_biggrin: )

10 reacties

good luck met je doelen, ga niet busto op 200NL zoals zo velen zou ik zeggen. Grtz

Ashton733 Topicstarter
Ashton733
Elite Grinder

De maand is in ieder geval goed begonnen:

Rogier
Oldschool Grinder

i like ;)

screenname ?

neem aan dat de graph die je postte 200nl is? anders is t wel erg hete 100nl run geweest ^^

Ashton733 Topicstarter
Ashton733
Elite Grinder

op party ben ik nog niet rolled voor 100nl dus dit is nog steeds 50 nl sh _biggrin:
screenname at party = Ashton733

Ashton733 Topicstarter
Ashton733
Elite Grinder

Na wat blogjes gelezen te hebben van ajfonso en joenas over hun HU avontuur, kreeg ik ook wel eens zin om dat te proberen. Maar verder als deze poging ga ik het voorlopig laten.

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.25/$0.5 No-Limit Hold'em (2 handed)

Known players:
[tg]SB(Hero)$50.50:///////;BB$83.20:///////;[/tg]

Preflop: Hero is SB with K:s, T:s.
BB raises to $1.50, Hero calls $1.00.

Flop: ($3) 9:h, 3:s, K:d (2 players)
Hero checks, BB bets $1.50, Hero raises to $5.00, BB calls $3.50.

Turn: ($13) K:c (2 players)
Hero bets $7.50, BB calls $7.50.

River: ($28) A:d (2 players)
Hero checks, BB bets $19.50, Hero raises to $36.50(All-In), BB calls $17.00.

Final Pot: $101.
Results follow:

Hero shows three of a kind, kings(K:s T:s).
BB shows a full-house, nines full of kings(9:d 9:s).

BB wins with a full-house, nines full of kings(9:d 9:s).

deze hand kreeg ik nadat ik hem al meerdere keren had proberen te checkraisen, en telkens moest opgeven op de turn of river.

Nu ik wel eens toppair had dacht ik hetzelfde te spelen; en dacht dat mijn plannetje gelukt was :)

Denk dat ik terug ga overschakelen naar een tracked site, want wil graag wat meer coachings volgen en handen kunnen posten, de million dollar hand laat ik maar aan mij paseren :)

Tsja trips wegleggen in HU is lastig, gewoon cooler

Succes verder ermee, speel zelf NL50 op FullTilt, dus ben wel benieuwd hoe het jou vergaat op die limiet...

Ashton733 Topicstarter
Ashton733
Elite Grinder

voordat ik overschakel wil ik toch alle praktische dingen gedaan hebben, als iemand hierop een antwoord heeft: let me know

https://www.pokerstrategy.com/nl/forum/thread.php?threadid=23412

Ashton733 Topicstarter
Ashton733
Elite Grinder

toch maar vroegtijdig overgeschakeld naar FTP zodat ik wat SP kan verzamelen. Zo kan ik vanavond al mijn eerste coaching gaan volgen.

Wanneer ik 10BI up ben, ben ik van plan terug over te schakelen naar 100nl. tot nu toe alvast goed begonnen:

iamthedanger
BlackMember

rogier ben je scheel?

superjunk
PokerStrategist