Hallo iedereen,
Ik ben Geert, 24 jaar en ben van Hasselt. Mijn studies zitten er zopas op en heb in die periode al wat NLSH gespeeld van NL10 tot NL100, zonder veel (zelf)studie. Alle artikels heb ik wel al eens afgeprint maar nog niet gelezen. Waarschijnlijk omdat ik al teksten genoeg moest lezen voor school dat als ik thuiskwam gewoon wou spelen. Wel heb ik voor de overstap naar NL100 een aantal coachings van een 2+2 member gehad.
Voordat ik het serieuze leven instap en ga werken zou ik toch graag nu nog de tijd nemen om wat meer theoretische kennis enzo op te doen.
Via deze blog wil ik mij proberen te verplichten dat ik niet telkens begin te spelen als ik mijn pc opzet maar ook eens de tijd neem om artikels te lezen of een video te bekijken. Wanneer het kan ga ik ook proberen wat coachings te volgen maar vanwege voetbal kan dit slechts uitzonderlijk. Daarom zou het misschien interessant zijn om wat op zoek te gaan naar private coachings.
Mijn doelen:
actiever worden op het forum
gold + platinum artikels bestuderen
100nl onder de knie krijgen
uiteindelijk eens kijken of ik op 200nl ook een kans maak
Voorlopig speel ik nog op partypoker (niet tracked) met het oog op de million dollar hand (onder het motto: ge weet maar nooit
).
Het is de bedoeling om daarna terug naar een tracked site te gaan. (Titan of FTP)
See you at the tables! (aan de andere kant misschien ook maar liever niet
)