Ga naar het forum
AdJag's road to UO ...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] AdJag's road to UO Antwerpen 2015.

132 Berichten
9 Gebruikers
1 Reacties
9,742 Weergaven
AdJag Topicstarter
AdJag
Elite Grinder

Rode dinsdag …

Cashgames Tankroll: +€149,91 bij 275 flops op NL10 en NL25 - gedaan met shots op NL25
Twister Tankroll: +€96,35 op €1-Twister …

Het ziet er niet naar uit dat we op deze manier onze buy-in voor UO zullen kunnen financieren

Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat ziet er inderdaad niet lekker uit. Misschien dat het via de UO satellites makkelijker zal gaan.

leyse77
PokerStrategist

In de pokahnights in wilrijk kan je ook qualifiers spelen voor unibet open
Deze avond en volgende woensdag is er een voor 20 euro te spelen

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Hoop dat het je toch gaat lukken!

AdJag Topicstarter
AdJag
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door leyse77
In de pokahnights in wilrijk kan je ook qualifiers spelen voor unibet open
Deze avond en volgende woensdag is er een voor 20 euro te spelen

Is een optie, ik bekijk het voor volgende week.

AdJag Topicstarter
AdJag
Elite Grinder

Na de rode dinsdag komt de bloedrode woensdag …

Cashgames Tankroll: +€100,33 bij 516 flops op NL10 en terug naar NL4 !!!
Twister Tankroll: +€72.48 op €1-Twister …

Eenmaal deze tankrolls 'op' zijn zullen we opnieuw andere manieren moeten aansnijden om de buy-in van het UO Antwerpen te bemachtigen …
Kleine troost : behaal opnieuw het bootcamp leaderboard binnen de eerste 250 en zal waarschijnlijk ook wel in de PS rake race terechtkomen.

Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is jammer dat het je niet goed afgaat tot nu toe. Misschien nekt de ervaring je op de cashgames dat de tankroll challenge je niet goed afgaat.

rambowins
PokerStrategist

Kom wel goed man .. ..

Wellicht kan je beetpakken waar het misgaat ? ik vind het zelf altijd wel prettig om mijn handen bv terug te kijken .

Als het allemaal zo makkelijk geweest was dan zou iedereen gaan pokeren .... het is gewoon een hele sport met giga veel facetten stap voor stap zal het beter moeten gaan , tal van prof zijn ons voor gegaan dus ja waarom wij niet ??
Waar een wil is is een weg , en die weg zal echt niet langzaam naar beneden aflopen maar juist steil omhoog met kuilen , drempels ... weerstand !!

Veel geluk met het bewandelen van jou weg ! en als de afrit Antwerpen uiteindelijk gesloten is er zullen nog een tal andere afslagen volgens .

Peaceee

AdJag Topicstarter
AdJag
Elite Grinder

Gisteravond vnl home games gespeeld met goed resultaat en daarnaast nog wat werken aan mijn target :

Cashgames Tankroll: +€78,25 bij 168 flops op NL4
Twister Tankroll: +€74,5 op €1-Twister …

Ook deelgenomen aan enkele UO €2 satellieten ( met free tickets ) , zonder resultaat echter

AdJag Topicstarter
AdJag
Elite Grinder

Deze avond deelgenomen aan MTT's op PS, zonder al te veel succes ( 1 mincash ...)

Rest van de avond aan challenges werken :

Cashgames : afsluiten van Tankroll door inzet van de laatste €75 op NL50. Al lukt het niet, dan doe ik toch wat ervaring op op dit niveau … Dit is toch blijkbaar geen manier om voldoende cash binnen te halen naar UO Antwerpen toe.

Twister Tankroll: €90,64 op €1-Twister …

advancedTN1984
Oldschool Grinder

Je gaat gamblen?

AdJag Topicstarter
AdJag
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door advancedTN1984
Je gaat gamblen?

what's in a name ...

AdJag Topicstarter
AdJag
Elite Grinder

Ik noem het eerder tight en afwachtend spelen en de sfeer eens proeven op NL50 bij Unibet. Ik hoop niet te veel te moeten 'gamblen'

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Het lijkt mij geen goed idee, maar in ieder geval succes dan maar...

Je weet nooit hoe een goudvis een krokodil opvreet. :D

AdJag Topicstarter
AdJag
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Het lijkt mij geen goed idee, maar in ieder geval succes dan maar...

Je weet nooit hoe een goudvis een krokodil opvreet. :D

Ik wil enkel maar eens proeven ... Ik draai nu toch reeds 70 flops mee en heb een verlies van €21 op de 2 tafels tezamen.

AdJag Topicstarter
AdJag
Elite Grinder

Terug gegroeid tot een €87 en nu eens ' proeven ' op NL 100. Opnieuw tight en enkel uit positie spelen ... Wat me opvalt is dat aan deze tafel veel open limp of minraise gespeeld wordt en dat er meerdere spelers zijn die maar voor 50% ingekocht hebben. Zeer vreemd. Er wordt postflop wel enorm agressief gespeeld, wat wel goed op te vangen is vanuit positie.

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Nogmaals succes dan maar weer :D

AdJag Topicstarter
AdJag
Elite Grinder

En (zoals verwacht/gevreesd ) out bij de eerste preflop all-in AA<JJ. It was fun while it lasted ...

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Jammer man :(

Zat er misschien wel een beetje aan te komen, maar het kon ook anders aflopen.

Opnieuw opbouwen dan maar...

AdJag Topicstarter
AdJag
Elite Grinder

Jammer man :(

Zat er misschien wel een beetje aan te komen, maar het kon ook anders aflopen.

Ik vond persoonlijk dat mijn spel wel ok was op dat niveau. Ik mocht misschien het risico niet genomen hebben om er alles proberen in te krijgen preflop ( re-raise verhoogd tot all-in ). Maar ja, als je dit niet mag doen met AA, wanneer dan wel ... Dit is een mooi voorbeeld van BRM. Je kan risicos nemen door met je volledige stack een hoog niveau te spelen, maar als het tegenvalt sta je nergens meer. Gelukkig was dit niet mijn volledige BR ... het was het geld dat ik voor de cash tankroll gereserveerd had. Deze challenge is dan bij deze ook afgelopen en we zullen ons ticket voor de UO op een andere manier moeten binnenhalen ...

Opnieuw opbouwen dan maar...

Zullen we doen ...