Ga naar het forum
Akoz' SNG grind!

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Akoz' SNG grind!

21 Berichten
8 Gebruikers
0 Reacties
457 Weergaven

Hey mede-pokerstrategen,

Ik heb hier eerder al eens een post gemaakt maar dat verliep minder goed af. Heb inmiddels een paar maandjes pauze genomen genomen en ben sinds kort weer begonnen met online poker. Zoals het onderwerp als zegt, ben ik bezig met een serieuze SNG grind. Ben enkele weken geleden begonnen met de $ 3,40 turbo's op stars en ben nu druk bezig met de $ 5,50 te grinden.

Huidige BR: 325,04 USD

20 reacties
Ben2m2
Oldschool Grinder

Ik zal je blog in de gaten houden :)

Geen behoefte aan bankrollmanagement dus verder? :P

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik ben me zeker bewust van bankrollmanagement omdat ik hierbij al meerdere keren in de fout ben gegaan... Ik wil een minimum van 50 buy ins aanhouden vooraleer ik een stap hoger ga. Mijn doel is dus om minstens $ 500 ( liefst $ 600 ) te hebben voor mijn volgende stap namelijk de $ 10,00 + 1,00 SNG's te spelen.
Ik ben vrij zeker van m'n spel want ik heb namelijk al de coachings gevolgd de voorbije paar weken en ik sta deze week ( tot nu toe ) 3de op de venus low orbit en kan nog 1e worden op de high orbit!
Wish me luck!!

greetz Lucas

Arjon
Oldschool Grinder

Hey PokerAkoz,

Een nieuw begin in een nieuwe blog, altijd leuk om te lezen :)

Goed dat je het bankrollmanagement in de gaten wil gaan houden, dit zal zeker helpen om op verantwoorde wijze met je bankroll te spelen. Misschien dat het voor de SnG's ook geen kwaad kan om nog strakker BRM te handhaven; zelf hou ik altijd 1% aan, dus 100 buy-ins voordat ik een limiet stijg. Er zijn zelfs mensen die nog strakker BRM aanhouden, maar dat is natuurlijk ook een persoonlijke keus :)

Ben je overigens al bekend met onze ICM trainer? Voor elke SnG speler een must om goed mee geoefend te hebben.

Verder wens ik je veel succes de komende tijd en we zullen je verrichtingen in de gaten houden! :)

KoningAlbert
PokerStrategist

Speel ongeveer dezelfde stakes, heb denk ik al een paar keer met jou aan tafel gezeten. Ik probeer ook hier en daar een paar 5$ SNG's mee te pikken, al speel ik duidelijk niet zoveel als jou. Een blog die ik zeker zal volgen. Een goede motivator om mij ook op de SNG's toe te leggen ;)
good luck sir

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Heb na een zwaar avondje uitgaan toch m'n beste spel kunnen spelen. Ik heb opnieuw enkele 5,50 $ SNG's gespeeld om m'n high orbit blok af te hebben. Sta nu tijdelijk 1e op de venus high orbit en 7de op de low orbit. Huidige bankroll: $ 480,59

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Zal nu tijdje niet meer of zelden posten wegens mijn examens. Daarna zal ik in juli zwaar de 10+1 SNG's op pokerstars grinden. Ik zal dan ook Hold'em Manager aanschaffen omdat ik denk dat die m'n spel wel kan beïnvloeden op een positieve manier.

Tot binnenkort!

KoningAlbert
PokerStrategist

Nice dat je de battle of the planets wint. Hangt een leuke prijs aan vast. Laat weten hoe het grote toernooi verloopt! Ik ben ook benieuwd naar wat je te vertellen hebt over de 10$ SNG's. Succes met je examens!

Ben2m2
Oldschool Grinder

gefeliciteerd met je mooie resultaten!

Als je na je examens een keer zin hebt om met elkaar mee te kijken dan graag, ik speel op het moment de $4 knockouts op stars en als je de battle of the planets wint kan ik vast nog wel wat van je leren :D

Leuk, nog een SnG blogje :)

KoningAlbert
PokerStrategist

PokerAkoz, zou ik eventueel eens mogen meekijken met één van jou SNG sessies of doe je dit liever niet? Ik speel de 5$ SNG's ook winstgevend, maar ik bubble te vaak naar mijn zin... Het zou fijn zijn mocht ik iets bijleren. (btw, heb je skype?)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Hallo!

Lang geleden sinds mijn vorige post. Ik ben dit jaar geslaagd en klaar om in juli zwaar SNG's te grinden. Heb nu Hold'Em Manager aangeschaft en aan het oefenen om dit gewend te komen daarnaast heb ik al enkele $10+1 sng's gespeeld wat resulteerde in een break-even. Mijn doel is om vanaf de 1e juli 8uur per dag 8 tot 10 tafels te spelen. Ik hou jullie op de hoogte!

greetz

Jayrikh
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door PokerAkoz
Mijn doel is om vanaf de 1e juli 8uur per dag 8 tot 10 tafels te spelen. Ik hou jullie op de hoogte!

greetz

Tis zo'n mooi weer.. 8 uur per dag ?(.. Ik wens je veel succes met de komende hittegolf en het vele gepoker :D

Arjon
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door PokerAkoz
Hallo!

Lang geleden sinds mijn vorige post. Ik ben dit jaar geslaagd en klaar om in juli zwaar SNG's te grinden. Heb nu Hold'Em Manager aangeschaft en aan het oefenen om dit gewend te komen daarnaast heb ik al enkele $10+1 sng's gespeeld wat resulteerde in een break-even. Mijn doel is om vanaf de 1e juli 8uur per dag 8 tot 10 tafels te spelen. Ik hou jullie op de hoogte!

greetz

Dat klinkt allemaal erg goed, ik ben benieuwd naar de nieuwe updates :)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Goeie morgen!

Heb ondertussen op zelfstandige basis stats "leren" gebruiken, alhoewel dit best nog wat beter kan. Als iemand dus eens een pokersessie wilt delen met mij om wat dieper in te gaan op het gebruik van stats post hier je skype.
Anders speel ik nu de $ 10 + 1 om stars ( meestal MTT's ).
Huidige bankroll: $ 805,92
Kga nu achter nieuw scherm om de sng's in een groter volume te spelen.

Greetz!

dustje
Elite Grinder

goeiemorgen

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Hey gisteren enkele SNG's gespeeld, voornamelijk de MTT's.
M'n favoriete toernooien op stars zijn ongetwijfeld de 6.75 knockouts heb er gisteren 3 (of 4) gespeeld en 2x 1e. Daarbij heb ik gisteren nog een sunday 11.70 sunday millions satellite gewonnen en nog enkele STT's.
Huidige bankroll: 1198.22$ + 132.90 T$
Deze middag nog wat MTT's doen en vnvd voetbal! Hup holland hup!

Dito8
PokerStrategist

Lekker bezig dus;)
Succes met wat je vanmiddag nog speelt en vanavond moet een overwinning zijn, lijkt me duidelijk!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Hello, ik ging dus deze maand redelijk zwaar SNG's grinden maar dit lukt me minder goed dan verwacht. Hoe kan ik binnen zitten met zo'n mooi weer...
Ik heb ook een paar minder goeie dagen achter de rug. Steeds weer suckouts en badbeats op de bubble... Anyway, het gaat vooruit dat is het voornaamste.
Huidige BR: 1415,65

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Hey

Heb ff een pauze gepakt met pokeren, wat uitgecashed, tomorrowland gedaan starcraft2, fifa world cup ( ps3 ), etc...
Ben nu terug begonnen met een BR van 500$ die inmiddels rond de 900 swinged. Ik heb nu de focus op de $ 6.50 SNG's die vrij goed lopen ( buiten de laatste dagen dat ik zwaar onder EV run ).
Kheb nog 19 dagen vakantie voor ik aan m'n 1e jaar bachelor begin waarin ik zeker en vast een stapje hoger wil gaan spelen ( namelijk de $ 16 turbo's op pokerstars ). Ik hoop dat jullie een goeie tijd hebben gehad tijdens mijn afwezigheid op het forum :)