Ga naar het forum
AlecosPoker

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] AlecosPoker

12 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
323 Weergaven

Heren (en dames),

Ook ik ga aan de blog, hieronder een introductie.

Een stom begin

Mijn onlinepokeravontuur begon eind vorig jaar. Ik vond het leuk, hield van de spanning en de positieve resultaten bleven uit. Ik heb, als een soort van verslaving, steeds bijgestort en op deze wijze tot aan mij 500 euro weggegooid. Het was leuk, maarja zonde zonde zonde...

Een nieuwe begin

Op dat moment ben ik aan mezelf gaan werken ik had geen zin meer in storten en besloot nog een keer 100 euro erop te zetten. Ik ben gaan lezen, video's kijken en heb veel beter als eerst gelet op hoe ik nou succes behalen kon. Het betaalde uit, en nu, tot vorige week heb ik bijna alles wat ik verspild heb terugverdient. Dit heb ik gedaan met voornamelijk sngs en af en toe een uitstapje naar een cashgame. Nou zit het vanaf vorige week eigenlijk niet echt mee en ben ik 150 dollar armer. Hier moet ik aan geloven, want zo is het nou eenmaal. Het overkomt iedere speler. Het probleem is dus niet dit verlies, maar dat ik bij mezelf merk dat ik het nog steeds niet echt onder controle heb en toch handen speel en acties maak waarvan ik diep van binnen weet dat dat niet positief voor mijn bankroll is.
Wat heb ik gedaan? Alles uitgecashed en opnieuw op weg naar een nieuwe start.

Het nieuwe plan

Het idee is nu om me te gaan focussen op toernooien met een spelersaantal van 90 of hoger. Deze keuze omdat ik het meeste plezier beleef aan deze pokervorm en ik me heel erg kan vinden in het grote competitie element. Ik zal vanaf morgen beginnen met een bankroll van ongeveer 50 dollar op full tilt. Buiten het spelen van de toernooien ben ik van plan de Harrington serie te lezen en de mogelijkheid die deze site bied optimaal te benutten.
Ik zal in deze blog alle resultaten (positief en negatief) die ik binnen mijn tournooien behaal posten.
Ook denk ik dat deze blog me stimuleert tot goed spel en geen ondoordachte beslissingen te nemen. Een soort van stok achter de deur.

Play the players, not the cards.

Alex

11 reacties
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Nog een ding, gelieve geen berichten in het kader van:

"Louter MTT's spelen met een roll van slechts 50 dollar is niet zo slim"

:D

Leuk dat je een blog start in iedergeval Aleco89.

En ik zal het niet zo zeggen, maar BRM is enorm belangrijk. Heeft puur met variance te maken en niet met jouw kwaliteit als pokerspeler. Af en toe een shotje is natuurlijk niks mis mee.

Succes in ieder geval!

Leo

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Dat weet ik en daar ben ik me van bewust. En natuurlijk zit ik niet helemaal juist maar ik denk dat het wel goed komt. En ik het geval van hoge nood (lees: het ongelukkige geval van een grote downswing aan het begin) ben ik ook best bereid na mijn aardige cashout van laatst opnieuw een storting te maken.

Alex

EliasVeritas
Oldschool Grinder

Heel veel succes Alex, ik zal je op de voet volgen ;)

DeKuip
Elite Grinder

Dit ziet er veelbelovend uit, succes ermee!!
Misschien zal ik niet altijd posten, maar ik lees wel alles :)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Het geld staat erop tijd om te beginnen.
Vanavond zullen, hopelijk met succes, de eerste handen gespeeld worden.

BR: $50.35

edit: kleurtjes werken niet :(

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Het eerste toernooi loopt inmiddels al weer en tijdje en ik ben ITM.
We begonnen om 5 over 7 met 622 man, nu zijn er nog 84 over en is er dus zeker geld.

Wish me luck,

Alex

edit: buy in 1$

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

De 24e plek is uiteindelijk wat mij toekwam. Niet naar volledige tevredenheid, maar iets is beter dan niets. Dat iets is een cash van $3.67

BR: +$2.67

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Misschien niet geheel verstandig maar ik voelde me lekker en had zin om nog een toernooitje te spelen. Ik heb hiervoor een 90 player KO genomen van $3.30. Ben hier 2e geworden wat mij een prijs van $42.88 opleverde. Verder nog (slechts) 4 knock out geleverd wat mij nog 2 dollar daarboven op opleverde.

BR: $94.6
Wat een heerlijke veelbelovende eerste dag

100_dollar_bill.jpg

selgae
PokerStrategist

Lekker man die 3,30 KO zijn zeer leuk om te spelen doe ze ook geregeld. En je hebt ze ook in toernooi vorm die zijn ook leuk om te doen ;)

Nice, congratz!!!!