Ga naar het forum
Andjing, getting do...

Meldingen
Alles wissen

Andjing, getting down with the sickness

314 Berichten
28 Gebruikers
0 Reacties
7,102 Weergaven

oh je hebt het al naar mijn acc geshipt lol okay thx Gijs laat maar weer weten wanneer jouw volgende backing is _biggrin:

Beantwoorden
Citeren
raymond20001
PokerStrategist

nice results!! :D

Beantwoorden
Citeren
NLDPeter
PokerStrategist

Graag naar NLD-Peter @stars

Beantwoorden
Citeren
Rogier
Oldschool Grinder

gg sir :P

spreek je nog ;)

Beantwoorden
Citeren

Dankjewel heb de winst ontvangen.

Geweldig gedaan!

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Who's the sickest mofo in town???

Na 50/50 chop was dit het resultaat:

Beantwoorden
Citeren
blowkonijn
Oldschool Grinder

BIG COHONES, BANKROLLRAPIST :D :D

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

De backing zit er op, tijd voor een laatste update!

Ja.. hoe moet ik beginnen? Het was een groot succes, dat moge duidelijk zijn! _grin: Ik begon de backing met een roll van 750$ en eindigde na een dikke drie weken grindaments met het drievoudige daarvan, 2225$.

Het waren drie weken vol bloed, zweet, tranen en vooral heel veel uren. Ik heb elke dag van de backing gespeeld en heb meer dan 2k games gespeeld. Uiteraard ging het met ups en downs. En ik heb in de backing twee downswings gehad. De eerste kwam al vrij vroeg. Ik begon met een hot start en was al na drie dagen 200$ up. Daarna kwam m'n eerste downswing en ik zag met lede ogen hoe m'n winst dropte naar een schrale 20$. Maar ik liet me natuurlijk niet uit het veld slaan en grindde gewoon stug door. De downswing duurde niet zo lang en na een paar dagen downswing begon het tij zich te keren. Ik begon weer flips te winnen en toen ik 2e werd in een 14+1 45 mans sng wist ik dat m'n downswing defenitief over was. :)

Na die dwoswing begon ik weer hot te runnen. En ik ontdekte dat PLO toernooien me erg goed af gaan. Ik speelde vijf dagen op rij de 4k PLO en pakte twee FT's en werd nog een keertje 18e. Ondertussen bleef ik uiteraard ook gewoon de super turbo sngs aanstampen en ik zag de winst gestaag groeien.

In de laatste week van de backing kreeg ik weer een downswing voor m'n kiezen en dit maal duurde het wat langer. Ik heb die hele week onder EV gerunt. Het was dan ook pas op de laatste dag van de backing dat ik weer wat gewonnen kon krijgen. En na een monster-sessie van 16 uur onafgebroken gespeeld te hebben had ik al het verlies van de week goedgemaakt.

Al met al waren het drie leuke weken waarin ik m'n reet er af gegrind heb. Het voelde echt goed om weer te pokeren. Ook vond ik het leuk om gebackt te spelen. Het gaf me een extra motivatie om m'n stinkende best te doen en alle backers happy te maken. Verder heb ik, voor mijn doen, zeer gedisciplineerd gespeeld, ik heb me op een enkele uitzondering na strikt aan het BRM gehouden. En ik heb slechts één keer getil, wat leidde tot het spelen van een 42+3 sng, waar ik tweede werd :P Dat dan weer wel. :) En verder heb ik geleerd dat ik wel degelijk kan grinden. Dat ik de discipline heb om me aan het BRM te houden en dat ik niet na een verliesgevende sessie meteen op een hoog limiet probeer de boel weer terug te halen.

Tot slot wil ik alle backers van harte bedanken voor hun vertrouwen in mij. En natuurlijk voor hun geld want zonder dat zou het een lastige zaak geworden zijn. :P En ook de railers bedankt voor het meekijken en het supporten! _thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
NLDPeter
PokerStrategist

Fantastisch gedaan man!

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door NLDPeter
Fantastisch gedaan man!

Thnx man!! _grin: Ik heb er echt m'n best voor gedaan en ik ben erg blij dat ik iedereen een leuk bedragje heb kunnen terugsturen.

Oh ja, en ik heb zelf weer een roll, ook niet vervelend natuurlijk.

Beantwoorden
Citeren
Pieter1960
PokerStrategist

Hulde jongen....

Beantwoorden
Citeren

Ik vind dat je het geweldig hebt gedaan. En in een paar weken naar een roll van meer dan $2000, daar ben ik echt jaloers op... :D Ik heb nog heel wat te leren! Heb je eigenlijk nog een sessie van je opgenomen (zoiets riep je toch een keer)?

Ik vind het leuk om mensen te backen om ze een kans te geven, bijv. om een hogere limiet of een uitzonderlijk toernooi te spelen. En als de resultaten dan zo geweldig zijn is het natuurlijk een win-win situatie! :D

Beantwoorden
Citeren
NLDPeter
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Andjing

Fantastisch gedaan man!

Thnx man!! _grin: Ik heb er echt m'n best voor gedaan en ik ben erg blij dat ik iedereen een leuk bedragje heb kunnen terugsturen.

Oh ja, en ik heb zelf weer een roll, ook niet vervelend natuurlijk.

BTW ik heb nog geen $$$ ontvangen, maar ik naam aan dat het wat later komt op stars omdat je eerst moet withdrawen enzo?

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

BTW ik heb nog geen $$$ ontvangen, maar ik naam aan dat het wat later komt op stars omdat je eerst moet withdrawen enzo?

Klopt. Armed4fun kan hete geld wel voor me overzetten. Maar die zit atm nog op school geloof ik dus je zal nog even moeten wachten ;)

Beantwoorden
Citeren

oh ja gvd zie ik eruit als sinterklaas haha _biggrin:

Beantwoorden
Citeren
NLDPeter
PokerStrategist

heeft geen haast.

Beantwoorden
Citeren
EPR54
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Armed4Fun
oh ja gvd zie ik eruit als sinterklaas haha _biggrin:

Uh nee, sinterklaas is knapper :D

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door gigagonnie
Ik vind dat je het geweldig hebt gedaan. En in een paar weken naar een roll van meer dan $2000, daar ben ik echt jaloers op... :D Ik heb nog heel wat te leren! Heb je eigenlijk nog een sessie van je opgenomen (zoiets riep je toch een keer)?

Ergens wat verder terug in deze blog staat wel een filmpje van een FT van een 14$ 45 mans sng. Maar als je een sessie van wat single tables wilt zien dan kan ik dat zo even voor je opnemen. En als je het wilt dan zet ik er ook even wat commentaar onder. ;)

Tsja.. en toen was de backing afgelopen en had Gijssie in eens een roll. Er was al veel speculatie over wanneer ik weer op de 160s zou zitten en hoe lang het zou duren voor ik busto zou gaan.. Nou, ik kan jullie zeggen, het duurde niet lang. :P Ik zal de details maar achterwege laten maar het komt er op neer dat ik afgelopen donderdag broke was.. :f_o: Maar zoals wel vaker het geval is geweest heeft de rakeback op vrijdag me gered.

Ik kreeg 70$ en ben daarmee 3.50$ SNGs gaan grinden. Aan het eind van de dag zat ik weer op 220$. Zaterdag liep alles kut en ik donkte ook maar wat aan. En toen had ik gister nog maar 80$ over.. tijd voor een double or busto sessie vond ik dus. Het resultaat was best positief:

Na het shippen van de 70+4$ zat ik te twijfelen of ik nog een 160$ zou spelen. Heb het toch maar niet gedaan want ik had op dat moment 320$ en daarmee had ik op zich wel weer genoeg om 7.50$ te gaan grinden. Dus dat heb ik dan ook maar gedaan. De sessie van 7.50s die ik daarna speelde was echt heerlijk en ik kon m'n roll uitbouwen tot 450$.

So I'm still alive! En m'n roll is slechts 200$ lager dan een weekje geleden dus dat heb ik er zo weer bij gegrind. Ik moet alleen eens kappen met domme dingen doen. :P Ik ga nu dus ook weer braafjes 7.50$ grinden. :f_biggrin:

Doelen voor april:
- hoogste niveau Iron man challenge halen.
- roll uitbouwen tot minimaal 1500$

Beantwoorden
Citeren
zazizo
Oldschool Grinder

:D

Beantwoorden
Citeren
Rogier
Oldschool Grinder

fucking idiot.

restrict jezelf limitwise via de software oid als dat kan op die rigged site