Beste pokerstrategen,
Al enige tijd speel ik al op Fulltiltpoker met het startkapitaal van pokerstrategy.com en inmiddels heb ik mijn roll al opgebouwd naar ongeveer 600 dollar door het spelen van Sit'n'go's. Maar nu ben ik van plan om me ook is wat meer te gaan focussen op cashgames, omdat ik hier ook graag wat beter in wil worden. Een aantal maanden geleden begon ik wel met het spelen van rushpoker op NL5, de eerste weken ging dat goed .Ik bouwde hiermee mijn roll op van 50 naar 110 dollar ,maar vervolgens bleef ik te lang break even ( vooral doordat ik veel rakeback ontving) ,maar zelfs ook verlies draaien ,waardoor ik me meer ging richten op sit'n'go's en ik merkte dat ik hier vaker en sneller winst had dan met rushpoker cashgames. Met rush kreeg ik naar mijn gevoel te VAAK alleen maar actie als ik met een sterke hand en/of sterke combinatie beat was en dan heb ik het over set tegen set, A-hoog flush tegen fullhouse of straightflush.
Maar nu ik mijn roll toch al goed opgebouwd heb wil ik gaan beginnen met het spelen van cashgames. Ondertussen heb ik al heel wat cashgame video's bekeken ,artikelen gelezen en bestudeerd. Mijn uiteindelijke doel is om een succesvol NL100 speler te zijn ,maar ik zal rustig onder aan de ladder gaan beginnen op NL10.
Op NL10 zal ik iedere sessie telkens 4 tafels gaan spelen. Iedere sessie zal 1 a 2 uur duren .Wanneer ik na 10 sessies +ev ben stap ik over naar NL25 .Op NL25 zal ik net zo lang spelen tot mijn roll hoog genoeg is voor NL50 en daar zal ik dan doorgaan totdat ik NL100 kan spelen .
Het doel van het bijhouden van dit blog is om mijn resultaten en progressie bij te houden en om mijn spelwijze duidelijk zichtbaar te maken om zelf ook een goed overzicht te hebben van mijn vorderingen en evtuele leaks. Daarom zal ik tenminste 1 keer per week mijn resultaten en progressie noteren in dit blog en zal ik hier ook wat belangrijke handen posten .
Ik denk dat het bijhouden hiervan mij een extra stimulans geeft om door te gaan en ik denk dat ik er veel van kan leren als er over de handen gediscussieerd wordt .
Wat ik verder nog moet vertellen is dat ik holdem manager heb en dat ik hiervan ook gebruik ga maken waarschijnlijk.
dus kort samengevat ga ik doen :
- 10 sessies NL10 van 1 a 2uur, als ik na deze periode +ev ben dan ga ik door naar NL25. Vervolgens doorgroeien naar NL50 en uiteindelijk naar NL100
- minstens 1x per week de resultaten,progessie en belangrijke handen posten.
Wel ik hoop dat duidelijk is wat ik van plan ben en verder hoop ik dat er volop gediscussieerd gaat worden over de handen zodat ik er veel van kan leren .