Wat gaan we doen?
Ik wil dus ook een soort van challenge gaan doen. Ik ga geen doelen of challenges verzinnen dat ik naar 10k of zo wil maar wil gewoon voor de beginnende speler laten zien dat het mogelijk is om van iets kleins (namelijk $20) iets te maken.
Waarom gaan we dit doen?
Zoals al gezegd om te laten zien dat je met een beetje beleid en zelfstudie van bijna niets toch iets kunt maken. Op de tweede plaats lijkt het me ook wel eens leuk om helemaal onderaan te beginnen. Ik speel toch vooral voor mijn plezier zoals de meeste hier, of dit nu NL2 of NL25 is maakt me eigenlijk niks uit. En ik hoop dat het bankroll builden mij een beetje gemotiveerd houd.
Hoe gaan we dit doen?
Ik heb eigenlijk mijn complete bankroll met sng’s bij elkaar gesprokkeld dus ik nu voor de verandering eens een beetje cash spelen. Beginnend bij NL2 en dan hopelijk snel upmovend naar de volgende stakes.
Ik zal gaande weg handjes gaan posten en misschien hier wat theorie bespreken over hoe ik denk te spelen op de micro’s. Links naar mijn handjes zal ik post ik ook hier zodat mijn volgers (als die er zijn) ook makkelijk hun mening kunnen geven.
Door middel van graphs en tussenstanden zal ik jullie ook van mijn voortgang op de hoogte proberen te houden.
En last but not least, mijn bankrollmanagement. Omdat ik dus geen problemen heb om bij te storten zal ik een 10BI voor NL2 en NL5. Ik switch dus bij $50 over naar NL5. Zak ik dan onder de $40 move ik weer down. De stap naar NL10 ga ik waarschijnlijk niet doen met 10BI maar bij 20BI. Maar dit ligt er een beetje aan hoe alles gaat. Ik weet dat dit een agressief BRM is dus als je bang bent om broke te gaan dan moet je dit vooral niet aanhouden en veiliger gaan zitten met minimaal 25BI.
Start moment 16-09-2013: