Ga naar het forum
bankroll op poker36...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] bankroll op poker365

12 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
245 Weergaven

Hallo alle poker lovers,

Na te zijn geslaagd voor de pokerkwis mijn startkapitaal laten storten op pokerbet365 ik speel er de DON's van 1$ en 6max dus top 3 verdubbeld zijn inleg.ik vind het aangenaam als beginnend real money player om die DON's te doen met een beetje geduld probeer ik mn BR op te bouwen en zo er niet alles meteen door te jagen,tzou jammer zijn toch :tongue: ik zal in de toekomst hier mn tussenstand van mn BR wel af en toe posten hopelijk kan ik hem verdubbelen en wie weet wat er dan allemaal mogelijk is :f_cool: :f_cool: hehehehe dromm droom droom :D :D

Grtzzzzzz Peter.

11 reacties
samni
PokerStrategist

Hello and welcome. Geloof me, er zijn er hier veel die al ettelijke 100'en dollars bijeen gespeeld hebben met hun startkapitaal, dus het is zeker mogelijk ;)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

klinkt leuk ik ga mn best doen :tongue: :tongue: :D

P1v0BE
PokerStrategist
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Nu een dikke week bezig en draai nog altijd even :D :D ik speel DON's van 1$ of anders nl hold'em 2/4 centjes,heb hier in de uurtjes leesplezier een super quote onthouden

TIGHT IS RIGHT

Groeten P.

Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nog een quote dan maar: "in begin is leren belangrijker dan snel verdienen".

Maakt niks uit dat je weekje niks hebt gewonnen, gewoon blijven spelen en beter worden. Dan komt het geld vanzelf!!!!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Nog een quote dan maar: "in begin is leren belangrijker dan snel verdienen".

Maakt niks uit dat je weekje niks hebt gewonnen, gewoon blijven spelen en beter worden. Dan komt het geld vanzelf!!!!

idd zo denk ik er ook over ik probeer vooral rustig te blijven,en zoveel mogelijk bij te leren,ik zou het gewoon zonde vinden om me kapitaal er blind doorheen te knallen :D :D :D :D

P.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Zo weeral een kleine week verder en hou me nog steeds aan mn brm,en mn br draait nog STEEDS even,ik probeer zoveel mogelijk merit points te verzamelen om iets van mn bonus vrij te kunnen spelen :D ik speel nu ook af en toe een freezeout van 1$+0.10 met een deelnemers veld van ongeveer 500 man best fun en te doen om in het geld te eindigen,nu wat meer kennis op doen om verder te raken :D :D

Grtzzzzzzzzzz P.

donkament
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door elsifonio
Nu een dikke week bezig en draai nog altijd even :D :D ik speel DON's van 1$ of anders nl hold'em 2/4 centjes,heb hier in de uurtjes leesplezier een super quote onthouden

TIGHT IS RIGHT

Groeten P.

hey, als ik mij niet vergis heeft bet365 20% rake 1.20$ ofniet? dus het kan goed zijn dat je wel winstgevend bent op andere sites met lagere rake

veel geluk

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door donkament

Oorspronkelijk gepost door elsifonio

TIGHT IS RIGHT

Groeten P.

hey, als ik mij niet vergis heeft bet365 20% rake 1.20$ ofniet? dus het kan goed zijn dat je wel winstgevend bent op andere sites met lagere rake

veel geluk

Geen idee ivm rake snap daar niks van :f_confused: heb mn startkapitaal op 365 dusja zal daar maar verder ervaring opdoen zekers.....

rake zal wel 10% zijn denk ik rake is altijd een tiende van je buyin op 365 toch???

Hoe werkt rakeback?????

Grtzzzzzzz P

P1v0BE
PokerStrategist

Rakeback is wanneer je een deel van de rake die je betaald hebt terug krijgt. Als je bijvoorbeeld via PS een account maakt op FullTilt dan krijg je de promotie om wekelijks 27% van de rake die je betaalde terug te krijgen. Of bij andere sites kun je directe bonussen en vrijspeelbare bonussen verdienen met de punten die je verzameld, die kun je dan ook als een soort rakeback zien.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Bedankt p1