Ga naar het forum
Bassie1810 - Starti...

Meldingen
Alles wissen

Bassie1810 - Starting up

7 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
688 Weergaven

Nu ik ook langzaam wat meer ben gaan pokeren wou ook ik m'n eigen blog opstarten. Doordat ik pas in augustus met mijn nieuwe opleiding kan starten (Mediavormgeving) en sinds januari ben gestopt met Sport en Bewegen door knieproblemen - als ik door wou moest ik voor de tweede keer een operatie -, heb ik nu aardig wat tijd om de nodige potjes te spelen. Momenteel ben ik nog op zoek naar werk voor de komende maanden, maar in de omgeving Deventer is voor overdag nou net niet zoveel te vinden.. Dus als iemand iets weet, ik hou me aanbevolen :tongue:

Maar goed, genoeg over mezelf. Ik heb momenteel $50,- op Pokerstars gestort en zal deze uiteraard proberen uit te breiden. Ondanks dat ik het liefst in toernooivorm speel, denk ik dat ik in het begin ook op de cashgames ga focussen. Simpelweg omdat ik op Pokerstars geen goede (dagelijkse) freeroll kan vinden, of ik kijk eroverheen. Ook heb ik op 888poker een account; hier wacht ik nog op de bonus.

Voordat ik me vanaf morgen serieus ga focussen op het spelen zit ik met de vraag welke Poker Tool beschikbaar is voor de Mac (speel namelijk op een Macbook). Het liefst voorlopig een trial of helemaal voor noppes en niets.

Verder zou ik graag willen weten hoe je hier handen post. (Kun je nagaan hoeveel verstand ik ervan heb he....)

Verder sta ik open voor alle tips, tops, etc. Alles om uiteraard een betere speler te worden !

Beantwoorden
Citeren
6 reacties
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Pokertools en een Macbook is volgens mij niet een hele gelukkige combinatie.
Al werken tools, zoals Pokertracker 4 en ICMizer 2 (3 gratis berekeningen per dag als je een account daar hebt) prima op de Mac. Al zitten er wel kosten aan verbonden om deze voor langere tijd te gebruiken. Al kun je de andere poker tools ook bekijken, maar ik denk dat de meeste niet op een Mac kunnen.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

$0,11 NL Hold'em (Turbo) $200 GTD
Aantal spelers: 2720 (Betaald 585)
Geëindigd op de 68ste plaats, $0,43 gewonnen.

Met nog 9BB pre-flop all-in gegaan met AKo. Kwam tegen QTs. Hij flopte gelijk een flush.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Niet slecht. Je kunt je resultaten ook altijd in de thread https://www.pokerstrategy.com/nl/forum/thread.php?postid=1045659#post1045659 plaatsen als je dat leuk vindt.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Hoe gaat het ermee momenteel met het spelen van MTT's?

Beantwoorden
Citeren
HoofdVogel
Oldschool Grinder

Ben je nu al opgestart?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door HoofdVogel
Ben je nu al opgestart?

Ik ben ook wel benieuwd hoe het gaat. Het is al een tijdje rustig.

Beantwoorden
Citeren