Yo allemaal!
Tim heeft het al wat uitgelegd, maarre ik ga dus ook meedoen!
De bankroll is gestart op een mooie 165 $, kheb nog een 7 T$ op me account staan en deze gaan we dus ook gebruiken.
Windows is opnieuw geinstalleerd, alleen Full Tilt poker staat nog maar op mijn harde schijf, alles is dus helemaal geregeld, database in orde gemaakt, hold em manager gefixed...
Camtasia staat aan, let's play..
Om wat te vertellen over mijn persoonlijke doelen:
Weet je wat het is, poker is gewoon iets leuks om te doen, buiten het geld om is het een stukje tijdsdoorkoming.
Echter kom je de tijd door met een droom en een doel, en dat is beter worden in limieten en hierop mensen gaan beaten.
Moet te doen zijn toch zal je denken? Met genoeg overredings kracht en serieuze discipline wel ja.
De reden hiervoor is dus eignelijk ook simpel, het belangrijkste voor mij met deze stap is eigenlij het volwassen worden, discipline en structuur creeren door het spelen van deze Knockout SnG's.
Het is een project wat mezelf beter zal maken, op het gebied van poker maar vooral op het gebied van het dagelijks leven.
Het is tijd om een nieuwe stap te maken, het is tijd om te gaan leven als iemand die zijn verantwoordelijkheden kent, ik heb deze dag gehoord dat ik ben uitgekozen voor een nieuwe kamer in Utrecht (CityMax). Dit is een zelfstandige woning, eigen badkamer en keukentje maar toch nog wel in de studenten setting.
Mijn uiteindelijke droom is om voor het eind van het jaar een mooie cash te kunnen maken in een van de sunday majors.. Het is haalbaar als je het mij vraagt met genoeg discipline..
We hebben nog wat maanden om dit te bereiken maar he... het is nooit te laat om te starten met het echte leven.
Targets die erbij komen kijken
- Goede mental state hebben tijdens het spelen.
- Structuur aanhouden tijdens het spelen, TAG / Maniac shove stijl...
- Bankroll Managment.
- Recordings maken en reviewen.
- Artikelen schrijven over de 90 mans KO SnG's.
We shall see, ik zal proberen ondanks een BRM toch wel een bepaald aantal KO SnG's te spelen. Ik ben meer van de aantallen, beter 300 teveel dan overstappen naar het volgende limiet en hier gebeat worden.
Ervaring is de key van een goede pokerspeler uiteindelijk.
Anyway! So far my goals
Thanks dat jullie ons willen volgen in deze weg.
Groetjes
Roodbaars // Hugo