Ga naar het forum
Beating the Micro's...

Meldingen
Alles wissen

Beating the Micro's Fifty50's

85 Berichten
11 Gebruikers
0 Reacties
3,805 Weergaven
vangansbekes Topicstarter
vangansbekes
Poker Player

Heb besloten voor de challenge nog niet aan te vatten. Heb er geen zin in voor STT's te spelen... Zal dit wel afwerken de laatste week ofzo... :coolface:

Ben weer van plan voor wat Holdem en PLO te spelen. Heb er wel zin in. :evil:

Kan mij dus nog altijd niet houden aan één variant. :facepalm:

Speel zeer graag poker, en zo wat alle varianten. Dusja, dan ga ik ze ook allemaal spelen. :f_biggrin:

Holdem zal FR zijn volgens de BSS, dus met 25BI qua BRM en PLO zal SH zijn met 50BI

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Je bent wel lekker wispelturig de laatste tijd.
Succes met NLHE en PLO cashgames en we zullen zien hoe lang het duurt voor je weer wat anders bedenkt ;)

Beantwoorden
Citeren
vangansbekes
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Je bent wel lekker wispelturig de laatste tijd.
Succes met NLHE en PLO cashgames en we zullen zien hoe lang het duurt voor je weer wat anders bedenkt ;)

Ik weet het :facepalm:

Aangezien ik weer meer ga live beginnen pokeren met vrienden en zij voornamelijk holdem spelen, is het best dat ik serieus mijn spel ga bijschaven. Enja, ik zal wel altijd nooit één game kunnen spelen voor een lange tijd denk ik... Wie weet gaat het nu anders zijn, dat betwijfel ikzelf, maar hoe dan ook heb er fun in.

De quote van rrood, in order to get action, you have to give action. Heeft daar toch wel gelijk in had. Ben vergeten waar het omdraaid met pokeren met vrienden en dat is toch nog altijd fun hebben.

Ochja we zien wel hoe het loopt nu met Holdem en PLO cashgames. Indien ik binnen dit en een maand weer verander van game, mag deze blog gewoon gesloten worden. Heeft gewoon geen nut, aangezien ikzelf geen vorderingen maak zo.

Heb er deze keer wel goede moed in. Maar had dit de vorige keren ook wel altijd... :coolface: Ja we zien wel :rolleyes:

Ga gewoon alles uitcashen, en laat nog 250$ staan. Dat is dan genoeg voor NL10 BSS FR en PLO NL5 SH. Voor PLO is dit misschien beetje naar de kleine kant toe? PLO is sowieso swingy en SH doet er ook geen goed aan. Maarja de nadruk zal sowieso op holdem liggen.

Zal deze blog wat aangenamer maken met handjes te posten en grafiekjes. Mijn PC staat nu volledig inorde met Pokertracker, dus dit zal wel makkelijker gaan nu.

Beantwoorden
Citeren
vangansbekes
Poker Player

Heb mijn volledige roll uitgecashed van Pokerstars naar Winnerpoker.
Speel nu de DON -- vind ze nog wel leuk.

Ga mijn blog niet meer elke dag updaten zoals vermeld. (Indien ik terug van game verander stopte ik ermee met bloggen) Ga dus niet volledig stoppen, want zo kan ik ook goed mijn vooruitgang bijhouden.

Mijn PT werkt weer niet meer... Heb alles gedaan volgens de stappen, maar lukt niet.

Is het mogelijk dat iemand mijn laptop eens kan overnemen ofzo voor te kijken wat er mis is?

Stijn

Beantwoorden
Citeren
oscaar10
Elite Grinder

stop dan ook met elke keer te zeggen ik ga deze of die variant spelen en dit is mijn plan. Het is gewoon een hobby dus gewoon waar je zin in hebt die dag. Op die manier ga je er natuurlijk nooit veel geld mee verdienen maar dat lukt sowieso ook niet als je je gaat richten op 1 variant maar er niet genoeg tijd in kunt steken. Dus Bekijk het gewoon als een hobby en speel waar je op dat moment zin in hebt.

Beantwoorden
Citeren
oscaar10
Elite Grinder

want geloof mij die DON ben je na t weekend weer beu

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door oscaar10
want geloof mij die DON ben je na t weekend weer beu

Ik ben zelf ook niet zo'n fan van de DON's i.v.m. de extreme ICM dat speelt.
Je kunt op PokerStars ook de FIfty50's spelen, want je hebt minder met ICM te maken. Dat heeft te maken dat je in eerste instantie alleen je buy-inn terug krijgt op het moment dat je cashed en de rest van de prijzengeld wordt verdeeld op basis van je chipstack.

Oorspronkelijk gepost door vangansbekes
Mijn PT werkt weer niet meer... Heb alles gedaan volgens de stappen, maar lukt niet.

Ik zou eerst de Officiële Support-kanalen van Pokertracker raadplegen.
Daar weten ze alles over jouw problemen met de software.

Beantwoorden
Citeren
vangansbekes
Poker Player

@ Oscar:

Ja daar heb je gelijk in.
Zeg dit eerder als een stimulans voor mij, voor het vol te houden. Maar ik speel gewoon elke variant zeer graag.

Ja maar kijk speel nu gewoon de DON voor even en zal zien hoe het mij afgaat.

@SDK:

Bedankt voor de tip

Beantwoorden
Citeren
vangansbekes
Poker Player

Update v/d 5$ DON (+ 1 x 2$):

- 11 gespeeld
- 9 x ITM
- 2 x OUT

Winst: 19,23 euro

Ik speel de 6max DON, en ze gaan wel lekker.

Groot niveau verschil tov pokerstars op het eerste zicht.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Mooi begin met de DON's :f_biggrin:
Heb je de laatste tijd nog wat gespeeld?

Beantwoorden
Citeren
vangansbekes
Poker Player

Hier ben ik dan terug na een jaar non-actief.... :D

Kan me niet meer herinneren waarom ik gestopt ben, maar zal volgens mij wel te maken gehad hebben met BRM :f_grin:

Ben terug begonnen vanaf gisteren met de STT (9) 1.50 dollar. Startroll was 125.50 dollar, dus juist 75 BI.

Gingen zeer goed.... Je mag hier grafieken, handen,... verwachten. :f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren
vangansbekes
Poker Player

Zoals jullie kunnen lezen in mijn openingspost van vorig jaar heb ik heel wat varianten gespeeld, en eigenlijk zo wat alles door elkaar en nooit echt de focus op één bepaalde variant gelegd.

Daar is op zich niets verkeerds aan, maar ik zou graag ''uitblinken'' in één bepaalde variant en zo lukt het natuurlijk niet. _evil:

Deze post lijkt nogal op mijn post van een jaar geleden toen ik het ook zo super zag zitten, maar ik denk dat ik er nu wel klaar voor ben voor me te verdiepen in één bepaalde variant. _p:

Startroll: 125.50 dollar
35 BI voor 3.50 dollar STT fifty50s

Waarom deze? STT is het enigste waar ik echt het gevoel heb dat ik het gemakkelijk kan beaten en waar ik het meeste plezier mee heb beleeft. Als ik wil zou ik een roll kunnen voorzien voor de 7 dollars te kunnen spelen, maar vind het nu belangrijk voor me echt een weg te knokken door de limieten.

Dus titel zou eigenlijk kunnen aangepast worden door ''My Road To The High Stakes''... Maar ben zelf nuchter genoeg voor te weten dat dit voor weinigen onder ons is weggelegd. _rolleyes:

Dus starten we met: ''Beating the Micro's Fifty50s'' :spade: :heart: :diamond: :club:

Wat mogen jullie verwachten?

- Actief zijn in mijn blog en op het forum
- handjes posten
- grafieken posten

- ...

Wish me luck :f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren
vangansbekes
Poker Player

Hier alvast mijn uitslagen van gisteren. Ze stond gisteren perfect in mijn Holdem Manager, maar om de één of andere reden kan ik ze niet meer importeren in mijn HEM. ?(

Heb opnieuw moeten installeren door verkeerde instellingen.....

Ended Tournament Buy-In+Fee Rank Prize
10/30/2014 $1.50 NL Hold'em [Turbo] $1.32+$0.18 3/9 $2.37
10/30/2014 $1.50 NL Hold'em [Turbo] $1.32+$0.18 4/9 $0.00
10/30/2014 $1.50 NL Hold'em [Turbo] $1.32+$0.18 2/9 $3.56
10/30/2014 $1.50 NL Hold'em [Turbo] $1.32+$0.18 1/9 $5.95
10/30/2014 $1.50 NL Hold'em [Turbo] $1.32+$0.18 1/9 $5.95

10/30/2014 $1.50 NL Hold'em [Turbo] $1.32+$0.18 7/9 $0.00
10/30/2014 $1.50 NL Hold'em [Turbo] $1.32+$0.18 2/9 $3.56

Dus een zeer leuke start... Vind het wel ongelooflijk kut dat ze niet in mijn database staan.... _o:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Welkom terug vangansbekes en natuurlijk veel succes _thumbsup:
Mooi dat je goed bent begonnen en ben benieuwd naar de handjes en grafieken, nadat je HM weer goed functioneert.

Beantwoorden
Citeren
vangansbekes
Poker Player

Niet echt goed gegaan vandaag.. Waarschijnlijk door het tijdsgebrek, en niet mijn A-game kunnen spelen. Morgen sowieso beter, gewoon niet geconcentreerd weten te spelen, en weet waar mijn fouten zitten. :evil:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Mooi dat je weet waar de fouten zitten.
Ben benieuwd hoe dat vandaag zal uitpakken als je geen tijdsgebrek hebt.
Verder lijkt me het niet heel verstandig om met tijdsdruk te gaan spelen

Beantwoorden
Citeren
vangansbekes
Poker Player

Mooi dat je weet waar de fouten zitten.
Ben benieuwd hoe dat vandaag zal uitpakken als je geen tijdsgebrek hebt.
Verder lijkt me het niet heel verstandig om met tijdsdruk te gaan spelen

Dat vind ik een zeer goede tip; in eerste instantie dacht ik dat dit geen invloed had op mijn spel, maar merkte toch aan mij dat ik constant naar de klok zat te kijken + mijn vriendin die zit te zeggen dat we moeten vertrekken dus m.a.w. terug iets bijgeleerd voor in de toekomst. :f_thumbsup:

Ook vandaag zal het er jammer genoeg niet van komen (volume), want direct vertrekken naar Brugge voor kreeft te gaan eten. Zit al weken te zeggen dat ik zin heb achter kreeft, dus vandaag hup hup. :f_ugly:

Heb dernet even gespeeld, en ging echt wel goed. Omdat ik nog maar net terug begonnen ben dacht ik van ik neem ''maar'' 4 tafeltjes zodat mijn focus volledig op die tafels ligt, maar langs de andere kant merk ik dat ik actie wil, en zo wel eens fancy probeer te doen met lage suited connector uit MP raisen in het begin van de sng en nog zoal van dat stuff...

Dus probeerde ik het anders deze morgen, en speelde 9 tafels tegelijk en wonderbaarlijk speelde ik veel rustiger, slimmer, meer doordacht,... en dit pakte kennelijk goed uit. :)

Ik speel vanavond nog even een mini sessie van 9 tafels en laat wel even wat weten.

Voor de indeling van volgende week speel ik gewoon elke dag 1 mini sessie van 9 tafels, en dan ben ik thuis volgende vrijdag dan speel ik zo goed als de dag door + is het ook de tijd voor handjes te postten e.d.

:spade: :heart: :diamond: :club:

Beantwoorden
Citeren
vangansbekes
Poker Player

Iemand enig idee hoe het komt dat mijn grafieken verdwijnen van Tinypic ? :)

Beantwoorden
Citeren
vangansbekes
Poker Player

Heeft iemand soms de ebook (pdf) van sng strategy van Collin Moshman? Wil er wel voor betalen :-)

Beantwoorden
Citeren
vangansbekes
Poker Player

Poker Stars $1.00+$0.25+$0.10 No Limit Hold'em Tournament - t15/t30 Blinds - 9 players - View hand 2603425
DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

BTN: t2835 94.50 BBs
SB: t2960 98.67 BBs
BB: t2378 79.27 BBs
UTG: t6000 200 BBs
UTG+1: t3637 121.23 BBs
UTG+2: t3110 103.67 BBs
MP1: t2980 99.33 BBs
Hero (MP2): t3070 102.33 BBs
CO: t2970 99 BBs

Pre Flop: (t45) Hero is MP2 with J :club: K :club:
4 folds, Hero raises to t90, 1 fold, BTN calls t90, 1 fold, BB calls t60

Flop: (t285) 2 :club: 6 :club: J :heart: (3 players)
BB checks, Hero bets t225, BTN raises to t510, BB folds, Hero raises to t2980 all in, BTN calls t2235 all in

Turn: (t5775) 8 :heart: (2 players - 2 are all in)

River: (t5775) 6 :diamond: (2 players - 2 are all in)

Slecht gespeeld? _evil:

Beantwoorden
Citeren