Mooi dat je weet waar de fouten zitten.
Ben benieuwd hoe dat vandaag zal uitpakken als je geen tijdsgebrek hebt.
Verder lijkt me het niet heel verstandig om met tijdsdruk te gaan spelen
Dat vind ik een zeer goede tip; in eerste instantie dacht ik dat dit geen invloed had op mijn spel, maar merkte toch aan mij dat ik constant naar de klok zat te kijken + mijn vriendin die zit te zeggen dat we moeten vertrekken dus m.a.w. terug iets bijgeleerd voor in de toekomst.
Ook vandaag zal het er jammer genoeg niet van komen (volume), want direct vertrekken naar Brugge voor kreeft te gaan eten. Zit al weken te zeggen dat ik zin heb achter kreeft, dus vandaag hup hup.
Heb dernet even gespeeld, en ging echt wel goed. Omdat ik nog maar net terug begonnen ben dacht ik van ik neem ''maar'' 4 tafeltjes zodat mijn focus volledig op die tafels ligt, maar langs de andere kant merk ik dat ik actie wil, en zo wel eens fancy probeer te doen met lage suited connector uit MP raisen in het begin van de sng en nog zoal van dat stuff...
Dus probeerde ik het anders deze morgen, en speelde 9 tafels tegelijk en wonderbaarlijk speelde ik veel rustiger, slimmer, meer doordacht,... en dit pakte kennelijk goed uit.
Ik speel vanavond nog even een mini sessie van 9 tafels en laat wel even wat weten.

Voor de indeling van volgende week speel ik gewoon elke dag 1 mini sessie van 9 tafels, en dan ben ik thuis volgende vrijdag dan speel ik zo goed als de dag door + is het ook de tijd voor handjes te postten e.d.