Oorspronkelijk gepost door zazizo
Waarom raise je die 8Ts al op de flop?
Hij bet daar $8 in een vrij grote pot. Als ik hem 3 keer call op alle 3 de streets komen we waarschijnlijk wel allin. Zijn betsizing is alleen wel zo klein dat we het er eerder niet in krijgen.
hij raised verder over mijn UTG raise heen. ik denk daarom dat hij niet vaak 44 of 88 heeft. Het kan wel, maar niet vaak. TT zou kunnen, maar denk ik ook niet, dan called hij ook best vaak. Hij was moves aan het maken op mij maar dan nog zijn de meeste spelers vrij voorzichtig bij een UTG raise.
Ik denk dus dat ik bijna altijd voorlig op de flop en dat er een grote kans is dat ik tegen AA - JJ zit. Andere handen zoals AK en Aq enzo barrelt hij soms wel door op de turn maar vaak krijg ik er geen value meer van. Daar komt nog bij dat als het board paired, ik ook dood ben zo'n beetje. Dus ik wil zelfs eigenlijk de turn niet zien.
Als ik erbij optel dat een turnraise vaker sterk wordt gezien dan een flopraise dan denkik dat een flopraise hier het beste is, helemaal omdat ik heel vaak tegen een toppair zit die prima wil stacken