ooh mooie groene cijfertjes man
Je begint de feeling wel te pakken te krijgen
Zie een wens verschijnen dat zorgt atlidj wel voor extra motviatie!
Keep em coming!!!
Groetjes
Roodje
ooh mooie groene cijfertjes man
Je begint de feeling wel te pakken te krijgen
Zie een wens verschijnen dat zorgt atlidj wel voor extra motviatie!
Keep em coming!!!
Groetjes
Roodje
Allem8ig dit is niet normaal wat een dag
Het begon allemaal met de verkoop van Decibel die begon om 13.00, rond 12 uur was ik begonnen met 4 SNG's ;).. 1 Chaos natuurlijk rond de FT's waar ik vd 4 SNG's op 2 FT's terecht kwam en met nog zo'n 4 man left was het natuurlijk 13.00 en moesten de Decibel kaarten geshipt worden
Dit zat niet geheel tegen op ticketonline en is dus ook vrijwel in 10 minuten gelukt
Ik was al zo blij & toen kwam daar nog is bij dat ik 1 vd 2 overgebleven FT's nog wist te winnen ook
Ship nr 1 binnen, die andere verloor ik een mizerabele flip waar ik gewoon 80/20 stond & had nog een 0,8bb left, des al niet te min wist ik deze terug te werken naar de CL
Ahahahaa eenmaal HU aanbeland met 10bb vs 1bb wist hij een aantal x te sucken met bv mijn QQ vs zijn J6 waarbij de fop hem trips gaf ahahahaha dus op den duur stonden onze stacks ongeveer gelijk.. Toen de beslissende hand; KTo vs QTo en dit x kwam er geen Q dus winst voor mij
dus 2/4 geshipt! Dit geeft een lekkere booost aan m'n BR en zo zit ik op het befaamde bedrag van;
654$
Maar aangezien het nog zo goed gaat blijf ik nog ff op stars tot einde vd maand, zodat ik nog een ruimere buffer heb en het overgebleven bedrag boven de 600$ nog op stars kan laten staan
Zodat ik de 3$ nog kan blijven spelen als het op FTP kut gaat
Hier nog ff mijn zieke graph van sharkscope;

ik ga nu naar m'n werk!
Heerlijk man
als je zo doorgaat heb je die R6 binnen een jaar
k ga ook zo dadelijk eens proberen te shippe! ♠_cool:
Mmmmm als je m'n blogje gelezen had staat er verschillende xen in dat ik ff op stars blijf op de 3$ limiet tot einde vd maand en alles wat ik boven de 600$ heb laat ik staan en ga dan 600$ op FTP storten voor de bonus..
Als het daar kut gaat op de 6$ limieten kank altijd nog met m'n overgebleven money op stars de 3$ weer uit gaan bouwen tot 600$ en dan ga ik wel over op de 6$
Maargoed we gaan het zien :D.. eerst nog 2 weken opbouwen op de 3$, keb ze redelijk beat denk ik zelf
En wuahahahahah ja die R6 hebk nog niet zomaar maar we zijn goed op pad!
Greeetz
he Beuy!
Fokkin mooi om te zien dat je zo je drai hebt gevonden in de 45 mans!
Hopen dat deze lang kunnen door blijven gaan
Hoe speel je ze eigenlijk?
TAG neem ik aan want dat lijkt me daar het meest profitabel.
Anyway!
Gefeliciteerd met het zijn van Blog van de week.
Yo roodbaars,
ja thanx man
kvond't zelf ook wel leuk
En ik speel ze TAG idd, tis veel aggressie wat het beste werkt rond de p/f fase vind ikzelf, tsja je verliest hier wel is een aantal x mee natuurlijk als je met Ax pusht en net de sb callt met AQ maarja dat hoort erbij..
Als je maar goed weet wanneer te pushen/folden dan kom jn heel eind!
GAat bij jou ook lekker zag ik in MTT's redelijk wat geshipt eh
GL en ga zo door!
Thanx for comment
Oorspronkelijk gepost door JlmR1990
@ roodbaars wat is je starsname?dan ga ik fijn met je mee crushen \o/
he dude
roodbaars2 is me naam op stars echter speel ik daar niet meer vanwege het feit dat stars me gewoon niet wil hehe..
Ik speel nu met name op Titan poker
eigenlijk alleen nog maar daar en daar crush ik ze wel redelijk hehe.
@ Beuy helaas horen van die kut shoves van Ax er ook bij
that's a bitch called fish.. maar ze zijn te beaten hehe.
Misschien dat ik ooit nog keer de 3 dollar begin hehe maar kheb er nog maar 20 $ ofzo staan..
Mij kennende start ik dan gwoon 6x 3 dollar tegelijk en kijken we wel hoe het gaat.
Mag niet klagen over hoe ik loop hehe :D.
Keep it updated! I keep follow
Geheheh ja idd 6x3$ en dan zie jt wel
als je weer op de 1$ moet gaan opbouwe, nja is open die 45 mans wel te doen je wint er 5 en je heb 50$
Maar ik zou er ook gewoon 6x3 doen dan en zien waar het schip strand
Anyway,
net nog ff 4 gespeeld na 2 dagen niet gespeeld te hebben
& met positief resultaat
2x FT en daarvan 2x ITM
5e & 3e
was beetje jammer want kstond CL hele tijd en bij laatste 3 kreeg ik A9s met fd on flop dus opponent probeerde me eruit te bluffen ik call, secondbarrel van hem ik call, op river hittie homo net z'n flush (dat waren die 2 runners turn/river ahahaha) En zo wint hij en neem de CL over
Maargoed al met al tog weer een klein winstje gedraaid
BR; 674$
Omdat ik tog tot eind Mei door ga op stars & dan pas de 600$ bonus ga vrijspelen op FTP ga ik ook maar een limietje opschuiven...
Dit doe ik geleidelijk en niet in 1x zoals ik al een paar x geprobeerd heb met enkele shots
Ik speel momenteel dus 4-tabled waarvan 3 3$ en 1 6$ dit blijf ik doen tot 4 uur vanmiddag... Morgen ga ik over op 2/2, speel ik dit winstgevend ga ik naar 4/0 over maar dit zal pas einde vd week zijn dan kan ik nog een gehele week 4-tabled 6$ 45 man SNG's spelen
Waarom ik dit zo langzaam aanpak zou je denken, nou ik wil graag boven de 600$ blijven anders valt alles in duigen
& kank in m'n vakantie die bonus nog niet gaan Clearen...
Dus ik ga het easy aanpakken en we zien ut wel hoe het uitpakt aan het einde vd week
Update volgt rond 4 uur
1e 4 tafels was niet veel Wuahahahahha; en zulke handjes ahaha
No Limit Holdem Tournament
$3.00+$0.25
5 players
Converted at weaktight.com
Stacks:
UTG Hero (5111)
CO 7Shepp2 (5828)
BTN ch1psm1tch (12561)
SB Gipnos (6873)
BB mizzz_poker (3055)
Blinds: 300/600 Ante 50
Pre-flop: (1,150, 5 players) Hero is UTG K♠ K♣
Hero goes all-in 5,061, 2 folds, Gipnos goes all-in 6,823, 1 fold
Flop: A♠ 6♦ 8♥ (12,734, 2 players)
Turn: 9♣ (12,734, 2 players)
River: 4♦ (12,734, 2 players)
Hero says "**** it"
Final Pot: 10,972
Hero shows: K♠ K♣
Gipnos shows: 9♦ 9♠
Gipnos wins 12,734 ( won +5,911 )
Hero lost -5,061
En dan zit je net met 10 man ongeveer dus als je zulke flipjes wint ga je gewoon weer voor top 3
Maarja het mocht niet baten in de 1e sessie
Hier een leuk handje uit de 2e sessie
FH vs FH
Overmacht
No Limit Holdem Tournament
$3.00+$0.25
9 players
Converted at weaktight.com
Stacks:
UTG nixel1986 (1930)
UTG+1 sXAbraxus (1500)
MP1 koy4711 (1480)
MP2 Romanioso (2130)
MP3 instantbluff (1470)
CO alpha8886 (1470)
BTN miss shoes (900)
SB fotis1973 (1120)
BB Hero (1500)
Blinds: 10/20
Pre-flop: (30, 9 players) Hero is BB K♥ 9♠
2 folds, koy4711 calls 20, Romanioso calls 20, 1 fold, alpha8886 calls 20, 1 fold, fotis1973 calls 10, Hero checks
Flop: 9♦ K♠ 2♠ (100, 5 players)
fotis1973 checks, Hero bets 75, koy4711 calls 75, 1 fold, alpha8886 calls 75, fotis1973 calls 75
Turn: 9♥ (400, 4 players)
fotis1973 checks, Hero bets 300, koy4711 raises to 600, 1 fold, fotis1973 folds, Hero goes all-in 1,405, koy4711 goes all-in 785
River: Q♠ (3,190, 2 players)
Hero says "vnh
Final Pot: 3,170
koy4711 shows: 9♣ 2♣
Hero shows: K♥ 9♠
Hero wins 3,190 ( won +1,690 )
koy4711 lost -1,480
Romanioso lost -20
alpha8886 lost -95
fotis1973 lost -95
Maargoed de update met results volgt rond 4 uur vanmiddag
Denk niet dat ik nog een sessie kan doen hierna
Hey beuybeuy,
Ik ben even naar je aan het kijken op stars. Je zit echt bijna altijd in de money, waar ik echt wel bewondering voor heb. Zelf gaat het bij mij iets minder goed. Meestal haal ik net de final table niet...
Oorspronkelijk gepost door Eurne
Hey beuybeuy,Ik ben even naar je aan het kijken op stars. Je zit echt bijna altijd in de money, waar ik echt wel bewondering voor heb. Zelf gaat het bij mij iets minder goed. Meestal haal ik net de final table niet...
Geheheh thanx man, ja ik zit wel redelijk vaak ITM ja, en ik wil je wel is railen en dan via skype aanwijzingen geven
Komt wel goed..
--------------------------------------------------------------------------
Nou m'n sessies zitten erop.
De 1e was 4x buiten ITM zoals ik al zei, nou de 2e daarentegen ging het al stukken beter en kwam ik vd 4 tafels 4x op de FT terecht
Waarvan 3x ITM
3$;
2e & 1e
6$ 6e (had meer ingezeten ;))
Dus m'n BR is opgeklommen tot een bedrag van;
732$
Je gaat ook maar door he ? Allemachtig..
Ik kijk bijna dagelijks naar je grafiekje.. is gewoon niet normaal meer!
groet,
Jacob
jezus het gaat lekker man!!!
Je loopt echt als een trein
Echt mooi om te zien dude! keep it up maar daar heb ik het vertrouwen in!
goed bezig beuybeuy!
Laten we hopen dat de heater gewoon doorgaat. is echt een machtige graph!
gratz!
jeroen
Thanx guys voor de Comments :D!
Het gaat idd redelijk lekker we hopen dat't zo nog ff door blijft gaan
Vandaag 2/2 spelen 3$/6$, zomaar 2 sessies denk ik (misschien meer)..
We hopen de lijn voort te zetten, ook volgende weeek eenmaal aanbeland op de 6$ dat't dan ook net zo gaat
Keb ook weer 100$ TAF money
Gehehehe nog 10 dagen deze maand en dan over op FTP
Were on! First session started!