Ga naar het forum
beuybeuy "Back on S...

Meldingen
Alles wissen

beuybeuy "Back on SH tables"

1,556 Berichten
90 Gebruikers
0 Reacties
31.1 K Weergaven
beuybeuy Topicstarter
beuybeuy
PokerStrategist

Die JJ hand idd, btr gewoon c/c want normaal gesproken callt er geen hond met 44 ahahaha

Ako hand raise ik altijd naar 5bb omdati k oop zit idd..

En die T8s hand had ik niet goed gelezen vanochtend. Maar idd wel slecht gespeeld ik denk dat ik niet doorgehad heb dat ik een straat had op de river..!? :S

Kga nu nog een sessietje maken! :)

Beantwoorden
Citeren
beuybeuy Topicstarter
beuybeuy
PokerStrategist

http://weaktight.com/1910507

no history, fold op de turn..?

http://weaktight.com/1910510

36/8/4

http://weaktight.com/1910512

47/28/4

http://weaktight.com/1910514

42/23/5, Cooler?

http://weaktight.com/1910519

39/28/2

http://weaktight.com/1910522

35/30, Never call a 4bet 100bb deep, A of K op flop en je moet opgeven!
Maarja moet ik dan shoven of folden..?

http://weaktight.com/1910527

45/8/2 Dit is tog goed..? ik zet hem gelijk all in om te voorkomen dat ik op
een A K Q flop moet folden wat niet kan omdat ik comitted ben..

sick luckbox had ik niet moeten zeggen ;)

Ik ben aan het leren m'n mindset te veranderen!

-2,5 BI

We gaan nog ff een korte sessie wagen! En vanaaf misschien nog een iets langere!

Beantwoorden
Citeren

88 - 3bet flop en call shove IMO. Geflopte flushes bestaan niet (of daar kan je een tegenstander althans nooit uitsluitend op zetten) en nu geef je te goedkoop een kaart weg. As played shove turn.

JTo - Nice hand. Er zit geen value meer in een bet op turn of river.

AA - Nice hand uiteraard.

AKo - Je kunt eventueel de flop 3betten, maar ik denk niet dat je het er op NL10 ooit goed inkrijgt. Nice hand/cooler.

QQ - Ik check de flop hier meestal behind, de turn ook en dan maak ik op de river een vbet als hij blijft checken. As played zeker de river callen voor deze odds.

QQ (2) - Ik ship dit toch wel preflop, als ik 1/3 van mijn stack investeer fold ik niet graag meer. Je weet nooit dat hij nog AK foldt.

JJ - Duh. Uiteraard insta-ship met deze stacks.

Beantwoorden
Citeren

die QQ op A43 vind ik vooral een call op de river omdat hij zeker een aantal gemiste draws daar kan hebben of misschien zelfs 4x of 3x in een bluff veranderd.

Beantwoorden
Citeren
beuybeuy Topicstarter
beuybeuy
PokerStrategist

Die 1e QQ is idd btr als ik check behind op 2 straten en dan gewoon de river vbet & as played zoizo de river callen voor odds en wat Fons zegt hij kan genoeg draws hebben en maybe nog een fish die 4x/3x heeft ;)

2e Queens, tjsa ik ben niet zo van Queens prf shoven omdat ik vaak tegen KK+ aanliep ;) Maargoed sommige van de keren zit je nog tegen AKo ook idd & zo'n 4bet callen werkt ook niet dus, Ship it!

thanx dudes!

Beantwoorden
Citeren
AppYbaboon
PokerStrategist

Ik ben AppY en ben onder de indruk van je blog ,
Ik ga dankzij jouw inspiratie ook beginnen aan de dons.

Aangezien ik op Titan speel en met Euro depo voor transfer kosten te vermijden , ga ik de br in € weergeven.
mijn blog ga ik vanaf nu ook updaten. ik heb de laatste 30 paginas niet meer gelezen maar zou wel graag willen weten wat je br is nu, en of je nog een depo hebt moeten doen .

Groetjes

Beantwoorden
Citeren
HannesNL
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door beuybeuy
Die 1e QQ is idd btr als ik check behind op 2 straten en dan gewoon de river vbet & as played zoizo de river callen voor odds en wat Fons zegt hij kan genoeg draws hebben en maybe nog een fish die 4x/3x heeft ;)

2e Queens, tjsa ik ben niet zo van Queens prf shoven omdat ik vaak tegen KK+ aanliep ;) Maargoed sommige van de keren zit je nog tegen AKo ook idd & zo'n 4bet callen werkt ook niet dus, Ship it!

thanx dudes!

Dus wat kan je doen met deze informatie?

Beantwoorden
Citeren
beuybeuy Topicstarter
beuybeuy
PokerStrategist

Hier nog een paar handjes van m'n laatste sessie;

http://weaktight.com/1911436

21/14/1, Ik bette hier om een grote pot te bouwen en allin te geraken. Had ik hier btr hem kunnen laten betten en te c/c?

http://weaktight.com/1911730

21/9/9, cooler

http://weaktight.com/1911807

27/5/7,

http://weaktight.com/1911815

no history, ik vond dit een interessante hand omdat ik nooit limp & dit is wou testen ;)

http://weaktight.com/1911819

21/18/3,

http://weaktight.com/1911824

34/3/1, op flop zelf betten is niet de bedoeling met zo'n flop eh, heb ik
zo wel voldoende value eruit gehaald?

http://weaktight.com/1911827

39/17/7, gewoon c/f next time, er gaat niemand callen met iets anders dan een Queen denk ik?

http://weaktight.com/1911830

42/19/2, slowplay maar is dan een 1/4potbet goed op turn? Of kan je gwoon beter checken tot river..

http://weaktight.com/1912921

http://weaktight.com/1912922

16/9/1, teveel om te setminen?

Tog nog van -4 BI teruggekomen naar -1BI :)

En 1e stellar Award vrij! Silver voor het eerst op stars!!

Beantwoorden
Citeren
beuybeuy Topicstarter
beuybeuy
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door HannesNL

Oorspronkelijk gepost door beuybeuy

thanx dudes!

Dus wat kan je doen met deze informatie?

Toepassen bij een volgende soort gelijke situatie & vermijden een 4bet te callen & notes maken hiervan!

Beantwoorden
Citeren
beuybeuy Topicstarter
beuybeuy
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door AppYbaboon
Ik ben AppY en ben onder de indruk van je blog ,
Ik ga dankzij jouw inspiratie ook beginnen aan de dons.

Aangezien ik op Titan speel en met Euro depo voor transfer kosten te vermijden , ga ik de br in € weergeven.
mijn blog ga ik vanaf nu ook updaten. ik heb de laatste 30 paginas niet meer gelezen maar zou wel graag willen weten wat je br is nu, en of je nog een depo hebt moeten doen .

Groetjes

Yo appy,

Ik ben gekapt met de dons, ik heb dit maar een korte periode gedaan & dat is al heel lang geleden maar ik moet zeggen het werkte wel! Dus jij suc6 ermee & ik heb niet meer hoeven te depositen ;) Kben nog nooit busto gegaan! En nice dat ik je geinspireerd heb ermee, khoop dat je ver gaat komen!

GL man!

Beantwoorden
Citeren

KQs - De flopbet is standaard (ik zou het nog wel ietsje groter maken - drawy en multiway). Interessanter is de turn & river. Op de turn kan je zeker nog eens betten voor FE tegen Tx en PP's (al bestaat zijn range vooral uit Ax). Op de river is het dan de vraag of hij een A hier gaat betten. Ik zou dat een slechte play vinden (welke slechtere hand callt?), maar je ziet wel vaker dat mensen hun handen zo in een bluf veranderen. Als hij geen Ax heeft, is het een call want hij rept enkel TT/QQ/AQ en dat is te weinig om zijn busted draws te balancen. Maar al bij al nice hand.

AKo - [ ] Cooler [x] Bad beat.

AQo - Mja, broke gaan is hier zeker niet fout (voor 40BB dan toch), de vraag is op welke manier. Ik raise hier denk ik de flop gewoon omdat ik dat met bijna al mijn handen doe tegen zo'n belachelijke donkbet.

QTs - Wat is dit? Niet limpen a.u.b. (alleen na 2 limpers voor je kan het soms, of in de SB). As played moet je de flop zeker C/R'en op de flop, je hand is sterk maar extreem kwetsbaar (elke A, K, J, 9, killt je hand of je actie).

KK - Standaard (limp/3bet is echt niet alléén maar AA).

QQ - Mja, met welke handen 3bet je en cbet je vervolgens zo'n flop niet? Speel gewoon bet/bet/bet en hoop dat hij je wat value geeft met PP's of A hi die je niet gelooft of weet ik veel. Op NL10 moet je niet op je tegenstanders rekenen om zichzelf te valuetownen (zeker niet iemand met zo'n stats). Dit is gewoon geen flop om heel vrolijk van te worden.

JJ - Interessant. Het is uiteraard wa/wb, maar in een multiway zijn er natuurlijk wat meer outs voor je tegenstanders bij de wa's en wat meer wb's (kans op een Q is groter). Ik denk dat ik de flop behind check en toch wel minstens één bet call ergens.

K9o - LOL. Nogmaals, reken niet op je tegenstanders om zichzelf te valuetownen. De flop behindchecken kan best, maar bet dan gewoon de turn 3/4. Na je flopcheck krijg je toch geen credit meer voor de K. Anyway, nice result.

A7o - Standaard, wat is je vraag?

66 - Fold, je zit OOP en je hebt maar call-13.

Beantwoorden
Citeren

met call 13 call ik zeker weten wel OOP voor setvalue... op dit limiet zijn 3bets kleine ranges die afstacken postflop. En met call 13 heb je genoeg ruimte voor het feit dat hij niet altijd afstacked met overcards.

Verder bet je monsters gewoon.... NIET SLOWPLAYEN.. :D Al vaak genoeg gezegd. OP zon paired board krijg je juist vaak niet veel credit en je wil die value van acehigh niet missen. je hoeft ook niet heel groot te betten... 1/2 pot is voldoende op de flop. Immers vs Kx krijg je het er toch wel in.

Wanneer kunnen we limpen? Goede vraag.

Ik limp vaak in de SB als een fish limped en ik heb een speelbare hand. DOor de odds is dat dan prima.

in positie limp ik zo zo nu en dan. Als ik op de button of CO zit en er hebben 2 spelers voor me gelimped limp ik meestal de lage suited connectors tot 65s mee.... 87s raise ik. Ik call ook wel wat offsuit connectors enzo en lage suited aces. Ook limp ik de lage pairs 22 tot en met 55.

De reden is dat je vaak multiway potten gaat spelen en je met die handen weinig equity hebt en je dus ook niet vaak een goed pair hit waarmee je naar de showdown kan. Ook heb je niet veel FE vanwege de multiway en dus vind ik mee limpen dan beter. Nog een voordeel voor de hogere stakes is dat als je een laag pocketpair hebt en een fish of twee limped wil je niet raisen omdat je te vaak light ge3bet wordt en de vis dan fold en jij ook niet veel anders kunt doen.

QT vind ik echter een hand die ik altijd raise als een fish limped! Flop je tenminste nog wat leuke pairs mee.

Beantwoorden
Citeren
beuybeuy Topicstarter
beuybeuy
PokerStrategist

mmmm wat ik wederom geleerd heb/opgefrist heb is dat ik m'n Monster zoizo moet doorbetten & niet van m'n tegenstander uit moet gaan dat hij er nog wel wat ingooit ;)

Meestal had ik altijd zoiets van hij kan een pp hebben en ik geef'm wat free cards voor z'n draw te completen en trek alles uit hem op de river.. Dit is dus niet juist en ik ga het aanpassen!

Over die QTs limpen, ben ik nu ook wat wijzer uit geworden, normaal limp ik noooit dusja.. Thanx voor je goede uitleg Fons dit kan ik wel gebruiken!

Falcone, keb bij die A7o geen vraag verder ;) dit speel ik vaak zo standaard & ben blij dat't werkt! D:

Even over die call13 hoe zit dat precies.. Tot hoever ga je door met callen dan volgend jou fons..? Ik ben het opzich wel met je eens over dit stukje;

"met call 13 call ik zeker weten wel OOP voor setvalue... op dit limiet zijn 3bets kleine ranges die afstacken postflop. En met call 13 heb je genoeg ruimte voor het feit dat hij niet altijd afstacked met overcards"

Maar waar ligt die grens (call20)?

Jongens keb hier een hoop van geleerd & vanaaf volgen er meer handjes ;) ik hoop weinig fout gespeelde!

Beantwoorden
Citeren

call12 betekend dat:

effective stack/ bedrag te callen = 12

je hit een set 1/8 keer dus theoretisch gezien als je weet dat je villain 100% stacked kun je voor breakeven play met call8 spelen?? Serieus ik phail @ dit soort math.. en eigenlijk ook geen zin, dus iemand moet het nog even verbeteren.

maar villain stacked dus lang niet elke keer af. Soms heeft hij QQ op K of A hoog board. Soms AK waarmee hij mist. en hoe groter zijn 3bet range de minder hij afstacked en hoe meer geld je behind nodig hebt om de call te maken.

Maar ik zou zeggen vanaf call12 OOP en IP vanaf call10? (vs tighte range dan he).

Dus conclusie... ik begrijp nix van wiskunde maar ik hoop dat je het punt snapt. Dieper dan 100bb zitten is dus een pre als je OOP zit en ook IP is 100bb wat aan de lage kant. En altijd naar stats kijken. En hoe beter de spelers worden de minder het eigenlijk nog correct is omdat jouw raise ranges postflop heel er faceup worden en mensen jou praktisch op een set , AA/KK kunnen zetten.

Als iemand anders er meer over weet moet ie dat maar vertellen.

Beantwoorden
Citeren

Je hit een set (of beter) ongeveer 12,2% van de gevallen (2/50+2/49+2/48).

Dus call-8 is sowieso te loose (8 x 12,2% < 100%).

Als je call-12 hanteert moet je villain dus vaker dan 2 van de 3 keren dat je een set hebt kunnen stacken.

IMO is dit onrealistisch. AK is een belangrijk deel van zijn range (in aantal combo's), en die gaan in ~3/4 van de gevallen de flops missen waarop je een set hit (want een van de flopkaarten is dus al weg voor jouw set-kaart).

Zelfde probleem met JJ/QQ/KK en overcards (al valt die vergelijking natuurlijk gunstiger uit omdat de set-kaart een overkaart minder is voor hem).

Bovendien moet je rekening houden met de kans dat villain een betere hand kan hitten (set over set of nog wat beters). Elke keer dat dat gebeurt (ik denk iets van 1 op de 12 keren dat jij een set hebt), ga je broke en moet je hem dus weer 2 keer stacken om dat op te halen.

Bovendien zit je OOP met het probleem dat villains hun overpairs soms slowplayen (of folden op een C/R oid) en dat je dan niet steeds AI geraakt.

Dus volgens mij is call-15 echt het absolute minimum van zodra de range van villain minstens QQ+/AK is.

In de praktijk hanteer ik OOP call-20 ook in een 3bet pot, IP call-15. Hoe beter je postflop bent, hoe looser je kan callen, omdat je dan ook de pot kunt winnen zonder set (FE of SD-value).

Beantwoorden
Citeren

klinkt een stuk beter beargumenteerd imo :D

Beantwoorden
Citeren
beuybeuy Topicstarter
beuybeuy
PokerStrategist

MMMM thanx, ik begin het te begrijpen denk ik ;)

Is het zo dan als ik bv;
15$ vs vil 10$

ik zit CO hij zit UTG; hij limpt, ik bet 50c hij raist naar 2,5$

is het dan eff stack van mij 15$ : 2$ is call7,5

en hoe kom jr bij als je call12 heb dat je 2 vd 3x moet afstacken..?
Ja sorry hooor het is super uitleg maar ik snap sommige dingen niet ;)

Beantwoorden
Citeren

Ten eerste en belangrijk: "effectieve stack" wil zeggen, de kleinste stack van alle spelers die in de hand betrokken zijn. Dat is namelijk het maximum dat kan worden ingezet.

Dus in jouw voorbeeld zijn de effectieve stacks 10 (en niet 15).

En om dan de "call-regel" toe te passen, neem je de effectieve stack vóór de hand begon (omdat een deel ervan al in de pot zit en je dat ook kunt winnen).

Dus hier moet je 1.50 callen en de effectieve stacks zijn 10, dus heb je "call-6,66", zeker niet genoeg dus.

Ten tweede, je hit je set 1/8 keer (iets minder zoals ik in mijn vorige post zei). Dus als je elke keer de volledige stack van je tegenstander wint, is "call-8" breakeven. 8 x 3/2 = 12, dus als je maar 2 van de 3 keer zijn stack wint, is call-12 breakeven. Als je 1 van de 2 keer zijn stack wint, is "call-16" profitabel, enz.

Natuurlijk win je in de praktijk soms ook een halve stack, of verlies je een stack, wat belangrijk is dat je een inschatting maakt hoeveel je (bij een hit) gemiddeld ongeveer kunt winnen.

Beantwoorden
Citeren
beuybeuy Topicstarter
beuybeuy
PokerStrategist

@ fal,

Aha nu heb ik 'm door :) Thanx voor de uitleg man, je helpt me zeer goed op weg! Altijd m'n handjes reviewen enzo.

Ik speelde echt een goede sessie (d8 ik)
Maar ik mocht gwoon wederom niet winnen;

$0.05/$0.10 No Limit Holdem
5 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
UTG CaPiRoSSii ($4.35)
CO defen38 ($10)
BTN Hero ($10.20)
SB sunlight01 ($10)
BB RAIKO90 ($10)

Pre-Flop: ($0.15, 5 players) Hero is BTN Q♦ K♥
CaPiRoSSii raises to $0.20, 1 fold, Hero raises to $0.60, 2 folds, CaPiRoSSii calls $0.40

Flop: 6♠ Q♣ 7♠ ($1.35, 2 players)
CaPiRoSSii bets $0.20, Hero raises to $1.20, CaPiRoSSii calls $1

Turn: A♣ ($3.75, 2 players)
CaPiRoSSii bets $0.20, Hero raises to $2.80, CaPiRoSSii goes all-in $2.35

River: 3♣ ($9.10, 2 players, 1 all-in)
Hero says "luckbox"

Final Pot: $9.10
Hero shows a pair of Queens
Q♦ K♥
CaPiRoSSii shows a pair of Aces
8♠ A♦

CaPiRoSSii wins $8.45 (net +$4.10)

Hero collects $0.25 (net -$4.35)

6 Players

Stacks:
UTG 5thKing ($11.75)
UTG+1 SaVe0001 ($10.30)
CO Hero ($10.90)
BTN ROcketRO ($11.65)
SB Parakaaaas ($10)
BB keithwaddle ($9.40)

Pre-Flop: ($0.15, 6 players) Hero is CO A♣ J♣
2 folds, Hero raises to $0.40, 1 fold, Parakaaaas calls $0.35, 1 fold

Flop: 5♣ 4♥ J♦ ($0.90, 2 players)
Parakaaaas bets $0.60, Hero calls $0.60

Turn: 3♥ ($2.10, 2 players)
Parakaaaas bets $1.70, Hero calls $1.70

River: Q♠ ($5.50, 2 players)
Parakaaaas checks, Hero checks

Final Pot: $5.50
Hero shows a pair of Jacks - Ace kicker
A♣ J♣
Parakaaaas shows a pair of Jacks
K♥ J♥

Hero wins $5.25 (net +$2.55)

Parakaaaas lost $2.70

19/14/1

6 Players

Stacks:
UTG 5thKing ($11.05)
UTG+1 SaVe0001 ($10.30)
CO Hero ($13.45)
BTN ROcketRO ($11.65)
SB Parakaaaas ($10)
BB keithwaddle ($10.05)

Pre-Flop: ($0.15, 6 players) Hero is CO K♥ A♦
2 folds, Hero raises to $0.20, ROcketRO raises to $0.80, 2 folds, Hero calls $0.60

Flop: 8♦ 2♠ J♥ ($1.75, 2 players)
Hero checks, ROcketRO bets $1, Hero calls $1

Turn: A♠ ($3.75, 2 players)
Hero checks, ROcketRO checks

River: 5♥ ($3.75, 2 players)
Hero bets $2.20, ROcketRO folds

Final Pot: $5.95

Hero wins $5.80 (net +$1.80)

ROcketRO lost $1.80

24/21/2, Prf was een misclick, goede vbet op de river..? Hij callt miss KJ/QJ of een PP. of had ik c/c moeten doen..? Ik denk niet als ik z'n line zie dat hij
any hit except the A had gebet.. Of had ik hier gwoon moeten vuren op de turn 2,7$..?

6 Players

Stacks:
UTG Episod3 ($10.15)
UTG+1 Hero ($13.45)
CO arn02 ($5.70)
BTN RAIKO90 ($13.80)
SB CaPiRoSSii ($12.15)
BB Sylvestr_12 ($9.85)

Pre-Flop: ($0.15, 6 players) Hero is UTG+1 J♦ A♠
1 fold, Hero raises to $0.40, arn02 calls $0.40, 3 folds

Flop: A♣ Q♦ J♣ ($0.95, 2 players)
Hero bets $0.70, arn02 calls $0.70

Turn: 7♣ ($2.35, 2 players)
Hero bets $1.60, arn02 calls $1.60

River: 4♠ ($5.55, 2 players)
Hero bets $3, arn02 goes all-in $3

Final Pot: $11.55
Hero shows two pair, Aces and Jacks
J♦ A♠
arn02 shows a straight, Ten to Ace
10:spade: K♦

arn02 wins $11 (net +$5.30)

Hero lost $5.70

50/25, Dit is tog goed gespeeld..? Of had ik de river moeten checken..?

5 Players

Stacks:
UTG Karaj86 ($12.70)
CO ErniesBert ($15.90)
BTN Hero ($10.10)
SB Hohes A ($12.45)
BB takis nik ($11.65)

Pre-Flop: ($0.15, 5 players) Hero is BTN A♥ Q♥
Karaj86 raises to $0.40, ErniesBert raises to $0.80, Hero calls $0.80, 2 folds, Karaj86 calls $0.40

Flop: K♣ 9♥ A♠ ($2.55, 3 players)
Karaj86 checks, ErniesBert bets $1, Hero calls $1, Karaj86 folds

Turn: 2♦ ($4.55, 2 players)
ErniesBert bets $2, Hero calls $2

River: 3♣ ($8.55, 2 players)
ErniesBert checks, Hero checks

Final Pot: $8.55
ErniesBert shows a pair of Sixes
6♥ 6♦
Hero shows a pair of Aces
A♥ Q♥

Hero wins $8.15 (net +$4.35)

Karaj86 lost $0.80
ErniesBert lost $3.80

44/10/5, Had ik hier nog moeten betten op de river..? Een pp had hij zoizo gefold een Ax had hij prf niet ge3betminraist.. Dus ik denk dat ik wel wat SD value had

6 Players

Stacks:
UTG ComRaphaezer ($13.05)
UTG+1 RAIKO90 ($19.10)
CO CataTd ($13.20)
BTN Mintewek ($10.35)
SB Ivispoker ($3.20)
BB Hero ($11.20)

Pre-Flop: ($0.15, 6 players) Hero is BB Q♣ Q♠
ComRaphaezer raises to $0.30, RAIKO90 raises to $1.20, 3 folds, Hero raises to $3.60, ComRaphaezer folds, RAIKO90 goes all-in $19.10, Hero goes all-in $7.60

Flop: 8♦ 10:heart: 3♣ ($30.65, 2 players, 2 all-in)

Turn: 3♦ ($30.65, 2 players, 2 all-in)

River: 4♥ ($30.65, 2 players, 2 all-in)
Hero says "nh"

Final Pot: $30.65
Hero shows two pair, Queens and Threes
Q♣ Q♠
RAIKO90 shows two pair, Aces and Threes
A♦ A♣

RAIKO90 wins $29.55 (net +$10.45)

Hero lost $11.20
ComRaphaezer lost $0.30

19/12/2, Dat bedoel ik dus ;) Hij had nog geen x ge4bet dusja kad het kunnen weten KK+

6 Players

Stacks:
UTG Ietstefur ($10.15)
UTG+1 Hero ($12.60)
CO Man VAz ($9.85)
BTN SilvaK ($10)
SB lhassa21 ($10.05)
BB PitomnikPok ($11.05)

Pre-Flop: ($0.15, 6 players) Hero is UTG+1 10:heart: 10:spade:
Ietstefur raises to $0.40, Hero calls $0.40, 4 folds

Flop: Q♥ 8♥ 10:diamond: ($0.95, 2 players)
Ietstefur bets $0.70, Hero raises to $2.10, Ietstefur raises to $6.20, Hero goes all-in $12.20, Ietstefur goes all-in $3.55

Turn: 2♥ ($22.90, 2 players, 2 all-in)

River: 4♠ ($22.90, 2 players, 2 all-in)
Hero says "sick nh dude"

Final Pot: $22.90
Ietstefur shows three of a kind, Queens
Q♠ Q♦
Hero shows three of a kind, Tens
10:heart: 10:spade:

Ietstefur wins $19.45 (net +$9.30)

Hero collects $2.45 (net -$10.15)

14/11

6 Players

Stacks:
UTG Hero ($14.95)
UTG+1 phil504 ($9.30)
CO PyccKuu8888 ($14.20)
BTN matos421 ($5.40)
SB villainmeng ($11.30)
BB pokerRT ($0.95)

Pre-Flop: ($0.15, 6 players) Hero is UTG Q♦ Q♣
Hero raises to $0.40, 4 folds, pokerRT goes all-in $0.95, Hero calls $0.55

Flop: 5♣ 9♣ 9♥ ($1.95, 2 players, 1 all-in)

Turn: 4♥ ($1.95, 2 players, 1 all-in)
Hero says "ahahahahhaha"

River: 3♦ ($1.95, 2 players, 1 all-in)

Final Pot: $1.95
pokerRT shows three of a kind, Nines
9♠ 8♠
Hero shows two pair, Queens and Nines
Q♦ Q♣

pokerRT wins $1.90 (net +$0.95)

Hero lost $0.95

78/19/2, dit is echt een grote donk, Hilarisch, een goed beeld van m'n avond!

Oook weer 1 voor in de boeken ;)

6 Players

Stacks:
UTG yb1130 ($10.20)
UTG+1 Nguyen2824 ($12.80)
CO ZhekaN1 ($10)
BTN FreezedSmile ($9.80)
SB Hero ($13.30)
BB Addicted2104 ($8.65)

Pre-Flop: ($0.15, 6 players) Hero is SB A♣ K♥
3 folds, FreezedSmile raises to $0.40, Hero raises to $1.30, 1 fold, FreezedSmile calls $0.90

Flop: 8♥ 4♦ 3♣ ($2.70, 2 players)
Hero bets $1.80, FreezedSmile calls $1.80

Turn: 2♠ ($6.30, 2 players)
Hero checks, FreezedSmile checks

River: 10:diamond: ($6.30, 2 players)
Hero checks, FreezedSmile checks

Final Pot: $6.30
FreezedSmile shows a pair of Eights
7♦ 8♦
Hero shows high card Ace
A♣ K♥

FreezedSmile wins $6 (net +$2.90)

Hero lost $3.10

23/23/1

Maaargoed 2,5 BI down op het moment! kspeel nog 30 minuutjes door ;)

Beantwoorden
Citeren
beuybeuy Topicstarter
beuybeuy
PokerStrategist

Ik stond 1,5BI in de + & d8 nou gaat't eindelijk weer is wat worden, niet dus :)

Ahahahah krijg je dit;

6 Players

Stacks:
UTG Hero ($10.35)
UTG+1 bollo27 ($2.90)
CO szeman09 ($5)
BTN Jallabar ($10.70)
SB Frank2912 ($11.95)
BB Mendesz ($5.45)

Pre-Flop: ($0.15, 6 players) Hero is UTG K♥ A♠
Hero raises to $0.40, 3 folds, Frank2912 calls $0.35, 1 fold

Flop: 10:spade: 6♦ A♦ ($0.90, 2 players)
Frank2912 bets $0.50, Hero raises to $1.50, Frank2912 calls $1

Turn: 5♥ ($3.90, 2 players)
Frank2912 checks, Hero bets $3.40, Frank2912 calls $3.40

River: 8♦ ($10.70, 2 players)
Frank2912 goes all-in $6.65, Hero folds

Final Pot: $17.35

Frank2912 wins $16.85 (net +$4.90)

Hero lost $5.30

39/9/3

6 Players

Stacks:
UTG gerdi1226 ($10.25)
UTG+1 Hero ($10)
CO atoha511 ($11.10)
BTN CataTd ($9.40)
SB MAD-522 ($17.30)
BB S1avaR-54 ($18.70)

Pre-Flop: ($0.15, 6 players) Hero is UTG+1 A♠ J♠
gerdi1226 raises to $0.20, Hero raises to $0.60, 4 folds, gerdi1226 calls $0.40

Flop: 3♣ J♣ 8♠ ($1.35, 2 players)
gerdi1226 checks, Hero bets $1, gerdi1226 calls $1

Turn: 9♦ ($3.35, 2 players)
gerdi1226 checks, Hero bets $2.80, gerdi1226 calls $2.80

River: 3♠ ($8.95, 2 players)
gerdi1226 checks, Hero goes all-in $5.60, gerdi1226 calls $5.60

Final Pot: $20.15
gerdi1226 shows a full house, Jacks full of Threes
J♦ J♥
Hero shows two pair, Jacks and Threes
A♠ J♠

gerdi1226 wins $19.20 (net +$9.20)

Hero lost $10

47/33

En nog wat handjes tegen, dusja deze sessie weer in de -, 1BI weliswaar maargoed het wil nog niet opschieten op NL10 :( Kslinger nu een beetje tussen de 40 & 90$ al 15K handjes! Tis geen verlies over de maand Januari dus nog nix aan de hand!

Upswing time :) Luckbox is volledig opgeladen nu denk ik :)

Beantwoorden
Citeren