Ga naar het forum
Bierpokkel playing ...

Meldingen
Alles wissen

Bierpokkel playing mtt's

188 Berichten
30 Gebruikers
2 Reacties
11.8 K Weergaven
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

In Belgie speel je bij alle rooms op de internationale playerspool, dus wat dat betreft is het hetzelfde als in NL

Just to be sure, je bent dus vast verhuisd naar Belgie en ook daar ingeschreven nu?
Want vanuit Belgie kun je in principe niet spelen op .eu and .es, maar je hebt een .be account nodig.

PokerStars.be: Ik heb even nagevraagd of onze contactpersoon weet of je je .eu kunt laten mirgeren naar .be of dat je een nieuwe account moet aanmaken op .be en je .eu moet laten sluiten. Ik weet niet 100% zeker of je beide actief kunt hebben, omdat ze op hetzelfde netwerk zitten, in tegenstelling tot bijvoorbeeld .es. ( Kan uiteraard zijn dat het antwoord is dat je zelf support moet contacteren ;) )

Unibet.be: Unibet heeft een licentie in Be. Als je al een unibet account hebt, zullen ze wel vragen om die te sluiten en een nieuwe .be account aan te maken (althans zo was dat process voordien)

Partybwin: party/bwin zitten op hetzelfde netwerk, maar alleen bwin.be heeft een licentie, dus alleen daar kun je een account aanmaken. Verder is de software etc allemaal hetzelfde, alleen skinned als bwin.be ipv partypoker als ik het goed hebt. (misschien dat iemand uit belgie dit kan bevestigen)

Wat betreft het verifieren / aanmaken van een account heb je in Belgie je rijksregisternummer nodig, zeg maar je BSN. Dit heb je gekregen bij je inschrijving als het goed is. Zonder dit nummer kun je je niet aanmelden, omdat dit normaal al in het registratieformulier gevraagd wordt (bij unibet althans)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door KoningAlbert
Dus als ik het goed begrijp, betekent het dat je echt sowieso moet spelen tot 4 a 5 uur 's ochtends?

Lijkt er inderdaad wel op. Wel jammer dat ze deze grote toernooien niet wat idealer maken voor de Europese spelers, maar dat is vanaf het begin idealer voor spelers uit het Amerikaanse continent.

Beantwoorden
Citeren
Bierpokkel Topicstarter
Bierpokkel
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
In Belgie speel je bij alle rooms op de internationale playerspool, dus wat dat betreft is het hetzelfde als in NL

Just to be sure, je bent dus vast verhuisd naar Belgie en ook daar ingeschreven nu?
Want vanuit Belgie kun je in principe niet spelen op .eu and .es, maar je hebt een .be account nodig.

PokerStars.be: Ik heb even nagevraagd of onze contactpersoon weet of je je .eu kunt laten mirgeren naar .be of dat je een nieuwe account moet aanmaken op .be en je .eu moet laten sluiten. Ik weet niet 100% zeker of je beide actief kunt hebben, omdat ze op hetzelfde netwerk zitten, in tegenstelling tot bijvoorbeeld .es. ( Kan uiteraard zijn dat het antwoord is dat je zelf support moet contacteren ;) )

Unibet.be: Unibet heeft een licentie in Be. Als je al een unibet account hebt, zullen ze wel vragen om die te sluiten en een nieuwe .be account aan te maken (althans zo was dat process voordien)

Partybwin: party/bwin zitten op hetzelfde netwerk, maar alleen bwin.be heeft een licentie, dus alleen daar kun je een account aanmaken. Verder is de software etc allemaal hetzelfde, alleen skinned als bwin.be ipv partypoker als ik het goed hebt. (misschien dat iemand uit belgie dit kan bevestigen)

Wat betreft het verifieren / aanmaken van een account heb je in Belgie je rijksregisternummer nodig, zeg maar je BSN. Dit heb je gekregen bij je inschrijving als het goed is. Zonder dit nummer kun je je niet aanmelden, omdat dit normaal al in het registratieformulier gevraagd wordt (bij unibet althans)

Ik sta hier niet ingeschreven omdat het maar 6maand werken is. Dat kan dus wel een probleempje worden bij het registreren. Ik zal volgende week maar even het een en ander proberen. Ga er vanuit dat als ik iets probeer te openen en het mag niet, dat het ook niet lukt.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dan zal het denk ik niet lukken en voor 6 maanden een .be account aanmaken is wel veel gedoe waarschijnlijk. Je kunt ook altijd via de cliënt PokerStars support om advies vragen.

Beantwoorden
Citeren
Bierpokkel Topicstarter
Bierpokkel
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Dan zal het denk ik niet lukken en voor 6 maanden een .be account aanmaken is wel veel gedoe waarschijnlijk. Je kunt ook altijd via de cliënt PokerStars support om advies vragen.

Het valt inderdaad niet mee. Regels, Regels en nog eens Regels. Partypoker heeft mij gelijk doorgestuurd richting bwin. Storten prima, Pokeren prima maar zodra ik wil uitbetalen ben ik een Belgische bankrekening nodig. Om een Belgische bankrekening te openen heb ik weer een woonadres is Belgie nodig. Achteraf had ik beter in Nederland al een bwin account kunnen maken.

Van de Stars support heb ik een link gekregen waarmee ik de Pokerstars.BE kan downloaden. Inloggen is helaas niet mogelijk want krijg de melding dat mijn account aan de EU client toebehoord. Probeer ik in te loggen op Pokerstars.EU, krijg ik de melding dat mijn account 'under investigation' is en dat mijn cashout ook under investigation is. Heb nog maar een mailtje gedaan naar support, maar ik ben er bang voor. :(

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Ik heb wat meer info gevraagd bij Stars, maar lijkt erop dat je daar voorlopig niet zult kunnen spelen, aangezien je niet echt ingeschreven bent in Be.
- Als je in BE bent en ingeschreven bent kun/moet je een nieuwe .be account aanmaken. Deze account staat los van je .eu account, dus de .eu account blijft wel bestaan, maar uiteraard kun je daar niet spelen vanuit belgie.
- Als je slechts tijdelijk in BE bent, kun je geen .be account aanmaken, noch vandaar spelen op je .eu account.

Uiteraard zijn dit gewoon de algemene guidelines, voor meer specifieke info is het altijd het beste zelf nog met support te checken en je situatie uit te leggen. Misschein dat er toch een manier is om op .be te kunnen spelen aan de hand van je tijdelijke adres (al vrees ik van niet)

Beantwoorden
Citeren
Bierpokkel Topicstarter
Bierpokkel
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
Ik heb wat meer info gevraagd bij Stars, maar lijkt erop dat je daar voorlopig niet zult kunnen spelen, aangezien je niet echt ingeschreven bent in Be.
- Als je in BE bent en ingeschreven bent kun/moet je een nieuwe .be account aanmaken. Deze account staat los van je .eu account, dus de .eu account blijft wel bestaan, maar uiteraard kun je daar niet spelen vanuit belgie.
- Als je slechts tijdelijk in BE bent, kun je geen .be account aanmaken, noch vandaar spelen op je .eu account.

Uiteraard zijn dit gewoon de algemene guidelines, voor meer specifieke info is het altijd het beste zelf nog met support te checken en je situatie uit te leggen. Misschein dat er toch een manier is om op .be te kunnen spelen aan de hand van je tijdelijke adres (al vrees ik van niet)

Ik had al zo'n vermoeden. Probeer ondertussen al een week lang in contact te komen met support, al 4x een ticket verstuurd via Help department maar wordt helaas compleet genegeerd. Ondertussen 1500$ cashout pending voor een week.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is best lang. Is het inmiddels wel gelukt?

Beantwoorden
Citeren