In Belgie speel je bij alle rooms op de internationale playerspool, dus wat dat betreft is het hetzelfde als in NL
Just to be sure, je bent dus vast verhuisd naar Belgie en ook daar ingeschreven nu?
Want vanuit Belgie kun je in principe niet spelen op .eu and .es, maar je hebt een .be account nodig.
PokerStars.be: Ik heb even nagevraagd of onze contactpersoon weet of je je .eu kunt laten mirgeren naar .be of dat je een nieuwe account moet aanmaken op .be en je .eu moet laten sluiten. Ik weet niet 100% zeker of je beide actief kunt hebben, omdat ze op hetzelfde netwerk zitten, in tegenstelling tot bijvoorbeeld .es. ( Kan uiteraard zijn dat het antwoord is dat je zelf support moet contacteren
)
Unibet.be: Unibet heeft een licentie in Be. Als je al een unibet account hebt, zullen ze wel vragen om die te sluiten en een nieuwe .be account aan te maken (althans zo was dat process voordien)
Partybwin: party/bwin zitten op hetzelfde netwerk, maar alleen bwin.be heeft een licentie, dus alleen daar kun je een account aanmaken. Verder is de software etc allemaal hetzelfde, alleen skinned als bwin.be ipv partypoker als ik het goed hebt. (misschien dat iemand uit belgie dit kan bevestigen)
Wat betreft het verifieren / aanmaken van een account heb je in Belgie je rijksregisternummer nodig, zeg maar je BSN. Dit heb je gekregen bij je inschrijving als het goed is. Zonder dit nummer kun je je niet aanmelden, omdat dit normaal al in het registratieformulier gevraagd wordt (bij unibet althans)