Ga naar het forum
Bwin Freeroll Chall...

Meldingen
Alles wissen

Bwin Freeroll Challenge

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
172 Weergaven

Hallo allemaal en welkom in mijn Bwin Freeroll Challenge topic!

Bwin zal in Mei elke dag $10.000 aan freerolls aanbieden en vandaag begint dus dan ook mijn challenge! Ik streef er namelijk naar om een bankroll op te bouwen van maar liefst $250,- door uitsluitend freerolls te spelen in Mei op Bwin.

Hieronder een quote van Bwin over de promotie:

Welcome to our Poker - $10k Daily Giveaway promotion.

Our new range of Premium Freerolls feature four-digit minimum prize pools, flatter prize structures and accommodating scheduling.

Promo starts: Wednesday, 1 May 2013 00:00 CET
Promo ends: Friday, 31 May 2013 23:59 CET

Every day until 31.05.2013, you can play for $10,000 in poker Freeroll prize money. From Monday to Saturday, the $10,000 is broken up into four different premium Freerolls. On Sundays, everything is on the line in a mother of a Freeroll. With very low - if any - Poker Point entry requirements and flat prize pools, these tournaments offer great value ... if you can stay focused when the buy-in is removed. Can you?

Ik zal dagelijks mijn vorderingen plaatsen en van elk toernooi een bericht plaatsen. Hopelijk kan ik mijn doelstelling halen en in Juni met een mooie bankroll beginnen.

:D

Overzicht

01 Mei

$1000 Daily Giveaway (18:00)
Resultaat/Aantal Deelnemers: 1058/6907
Prijs: X

$2000 Daily Giveaway (20:00)
Resultaat/Aantal Deelnemers:
Prijs:

$5000 Daily Giveaway (21:00)
Prijs:

$2000 Daily Giveaway (23:00)
Prijs:

Totale Prijzengeld: $0.00

Beantwoorden
Citeren
1 reactie
michel2311
PokerStrategist

Hey,

Leuke challenge!! Ik hoop niet dat je gelijk de eerste dag een $5000 shipt want dan ben je gelijk klaar. :D

Post zeker wat leuke handjes en tussentijdse results.

Good luck, zal je blijven volgen.

Beantwoorden
Citeren