Ga naar het forum
cash game grind

Meldingen
Alles wissen

cash game grind

17 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
1,991 Weergaven
PecPokerNL98
Poker Player

in deze tread ga ik weekelijks posten over mijn voortgang op de cash tafels.
ik begin met 2nl en probeer zo mijn weg omhoog te werken.
deze eerste grind reeks ga ik eerst 6max zoom spelen.
mocht het niet willen kan ik naar normaal overstappen en mis ook wel fullring.
ik ga ook doelen stelen hier in jaarlijks(mits niet broke en tot eind 2019), maandelijks en wekelijkse doelen.

week1: speel 2000 handen in zoom, post 10 handen om te bespreken.
maand1: verdubbel je br van 26,92 naar 53,84 USD.
jaar1: een goede pokerhud kunnen kopen, 2 tafels zoom of 4 regulair spelen en omhoog van 2nl naar 5nl.

ook zal ik handen posten in de hand post sectie.
tips altijd welkom

Beantwoorden
Citeren
16 reacties
Trommelboy
Elite Grinder

Wacht maar met die HUD tot NL10. Begin maar eerst met de basics :)
Hand-reading en gedisciplineerd kunnen spelen (lees folden :P )

Beantwoorden
Citeren
PecPokerNL98 Topicstarter
PecPokerNL98
Poker Player

het stukje tussen de haakjes snap ik niet of bedoel je leer folden

Beantwoorden
Citeren
Trommelboy
Elite Grinder

Ja, grote handen leren folden op bv riverpotbets. ;) Als voorbeeld.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Veel succes en folden is inderdaad een kunst net als dunne value bets maken :gl:

Beantwoorden
Citeren
PecPokerNL98
Poker Player

recap week 1: het is natuurlijk eerst weer een beetje aftasten en voor labelen en notities maken misschien is het ook wel de reden dat ik begin van de week wel verlies leed maar dat heb ik alleen op zaterdag goed gemaakt alleen zo jammer dat vandaag de kaarten niet liepen maargoed we hebben maar 1.60 verloren deze week ik vind het best goedkoop voor het spelen van ruim 4000 handen.

doelen week 1: speel 2000 handen in zoom, post 10 handen om te bespreken. nou dat hebben vrij makelijk gehaald.
doelen voor week 2: speel 3000 handen in zoom, post 10 handen om te bespreken.

het maand doel blijft het zelfde.
heb alleen nog 1 vraag: als je AK hebt moet ik dan ook pre all ingaan als dat eruit komt met betten ik vind dat misschien wel de lastigste om te folden pre AA en KK is natuurlijk wel gewoon all in maar AK twijfel ik soms aan misschien hier tips.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Ik heb echt een hekel aan AK. Altijd twijfel wat to do :(

Beantwoorden
Citeren
PecPokerNL98
Poker Player

hier misschien een antwoord van peter clarke

For a topic like this you will need to understand more of the details of the situation. The reason that shoving AK over a 4-Bet is profitable in most cash games in late position is due to a combination of fold equity, dead money, and having okay equity if Villain 4-bets and calls it off. If you have something like 40% equity the times you get all-in, you will only need around 30% fold equity to shove over a 25BB 4-Bet with a 100 BB stack. AA is just 3 combinations in Villain's range so will only be a frequent occurrence in the ranges of overly-tight opponents

Beantwoorden
Citeren
PecPokerNL98
Poker Player

na een rot sessie op zoom ga ik 6max normale tafels spelen dat betekent ook dat mijn doel van handen spelen van 4000 gaat naar 750 met van uitgaande 100 handen per uur

deze sessie verliep zeer rot 1e hand azen meteen cracked op de river met een 76s
en daarnaa zoon 100 handen niks en toen kwamen de handen maar moest of bijna alles folden omdat ik niks flop of was ik gewoon beat bij showdawn met handen die je niet verwacht bevoorbeeld een 10 6o defend op de bb

Beantwoorden
Citeren
PecPokerNL98
Poker Player

ik heb wel in de gaten dat je als beginnend speler op deze stake (hoger weet ik niet) gewoon moet spelen waar je vertrouwen in hebt en niet nieuwe dingen moet uit proberen ooit begonnen met 6max 2nl en daar ga ii nu mee verder goede 2e sessie vandaag spreekt boek delen de helft van mijn verlies van de 1e sessie goed gemaakt en dat in 100 handen

Beantwoorden
Citeren
Trommelboy
Elite Grinder

Hoeveel handen zoom heb je eigenlijk gespeeld? alles onder 50k is zelfs geen sample.

Beantwoorden
Citeren
PecPokerNL98
Poker Player

5000 maar om mijn br te sparen kan ik beter norale tafels spelen

Beantwoorden
Citeren
Trommelboy
Elite Grinder

Zoom en regular tafels hebben geen invloed op je BR. Het is namelijk hetzelfde spelletje.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Mwah dat weet ik nog niet zo, je kunt het ene fijner vinden spelen dan het andere en weet ook niet in hoeverre er door tegenstanders hetzelfde wordt gespeeld.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Het spel is vast hetzelfde. Al zou het me niks verbazen dat de spelers bij ZOOM tighter spelen dan op reguliere tafels, omdat je sneller een speelbare hand hebt dan op een reguliere tafel en vissen niet geduldig zijn

Beantwoorden
Citeren
PecPokerNL98
Poker Player

week2: het begin van de week ging het vrij stroef weinig handen ging het eind van de week lekker we staan in het groen. merk wel dat we het doel moeten aanpassen naar 40usd en de gespeelde handen naar 1000.
speel wel 2 tafels ander raak ik verveeld en dan ga ik handen spelen die ik niet moet spelen.

handen posten hebben we niet hehaald maar daar was de aanleiding ook niet naar toe.

voor week 3: win 3 stacks, 1000 handen spelen en 5 handen posten.

tips altijd welkom

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Inmiddels zijn we bijna 2 weken verder. Hoe gaat het inmiddels?
Mocht je vervelen kun je altijd kijken of 4 tafels tegelijkertijd spelen je beter afgaat.

Beantwoorden
Citeren