Ik stuiter steeds van zero naar hero en weer zero. Nu weer van 20 naar 630 naar 56.
Heb problemen met het omgaan van verliezen. De laatste keer was het senario: BR opbouwen met 1.50 >> 3.50 >>7.00 SNG. zo nu en dan geen tijd hebben voor SNG, dan maar even cash gamen en hyper SNG. Laast had ik een week na werk tijd ook nog consignatiedienst. Ben dan thuis en maar kan nog gebelt worden. Dan kan ik geen 18mans Turbo SNG spelen, dus dan maar wat anders. Dan ga je iets spelen waarmee je niet je bankrole hebt opgebouwd en waar je ook even niet meer thuis in bent. Resultaat? Even goed en dan 3 keer zo snel neer. Dan wanneer het kon weer terug naar main game, zit die ook even tegen. Na ja, iig hier is mijn oplossing, deze challange. Niet bezig met geld, alleen met game en volume.
Ben van plan eens per 100 games een update te doen hier. Mijn sharkscope staat nu op 3830 games en gebruik deze om mijn aantal te tracken. Ik speel trouwens meestal op mijn android tablet (asus tf300) op stars en max aantal games is hier 5. Toen ik even hypers speelde kwam ik daar bokkie tegen, is een deel van mijn geld in iedergeval in de PS communitie gebleven
. Dus speel niets anders dan deze challenge!
Succes met het spelen van deze games! En ik ga je tegenkomen want ik speel ze zelf ook ♠_cool:
Hier de sharkscope van nu. Het laaste gedeelte is de rise and stukje fall waar ik het had. Het meeste heb ik dus verloren in cash games. Begin vannavond met de challenge.

deel 1 klaar 100/1000
$107 uit de games
$ 25 van batle of the planets
--------
$132 + nog wat fpp
ben 59ste in low orbit 17de in high.
puur uit de games al een roi van 70%. ♠_biggrin:
deel 2 klaar 202/1000
Niet zo super als deel 1 maar dat komt wel weer.
Het is iig een + dus.
start BR $56
deel1 $107
deel2 $18
BOP $25
stellar $10
------------
BR $216

start BR $56
deel1 $107
deel2 $18
deel3 - $18
BOP $25
stellar $10
------------
BR $198
gek spel hoor 100 games roi 70%. volgende 200 games BE.
Had ik niet verwacht. Goede voor mij deze challenge om wat meer inzicht tekrijgen.
Ben benieuwd waar dit heen gaat. Voor heen ging ik na pak weg 30 games alweer iets anders spelen, krijg je ook geen idee hoe goed je bent en wat de swings zijn.
Mischien denk je 1000 sng, wat is hier de challenge aan! Nou voor mij om is dit ~50 dagen lang de zelfde game spelen en dat is voor mij zeer bijzonder.
Succes! Hopelijk kan ik je snel verwelkomen op de $3,50's!
EDIT: Zie dat het NLO8 is, dus ik kan je er niet verwelkomen ^^ Toch succes!

Zo we zij over de helft 502/1000
blokje 5 is klaar en het gaat goed +61 ♠_cool:
start BR $56
BOP $25
stellar $10
deel1 $107
deel2 $18
deel3 - $18
deel4 $26
deel5 $61
------------
BR $285
daar komt denk ik ook nog weer een BOP tientje bij, maar dat wachten we nog even af.
edit: Yep nog een tientje erbij!
start BR $56
BOP $35
stellar $10
FPP $11
--------------
$112
deel1 $107
deel2 $18
deel3 - $18
deel4 $26
deel5 $61
deel6 $ 2
------------
$196
$112
$196 +
--------------
BR $308
Heb 4x 235fpp sats gespeeld en 1 ticked gewonnen, deze ingeleverd voor T$11. Dus dit was de enige andere wat ik heb gespeeld, kon het niet laten na een bad run.
Nog een maandje dan ben ik klaar! Het wel leerzaam voor mij. Vooral een beetje het inzicht in wat je kan verwachten qua goed/slecht runnen. Had verwacht dat mijn grafiek een stuk rechter zou zijn.
start BR $56
BOP $35
stellar $10
FPP $22 (conversie via sats)
--------------
$123
deel1 $107
deel2 $18
deel3 - $18
deel4 $26
deel5 $61
deel6 $ 2
deel7 $ 71
------------
$257
$123
$267 +
--------------
BR $390
Blokje 7 is een beetje groter geworden. zit nu op 714/1000.
Heb ook weer een sat gespeeld met m'n fpp dat leverde ook weer 11T$ op
Het gaat me net niet lukken silver te blijven op stars met deze $1,50 games.
kan ook niet meer volume draaien, heb gewoon geen extra tijd meer (gezin/werk).
ook meer games tegelijk gaat niet 5 is max in de pokerstars app. Let op! je kunt wel voor meer
registreren. Wanneer er eentje start wordt er gevraagt welke je vroeg tijdig wil afbreken
Zo ziet een royalflush eruit in de app, kreeg h'm kadoo.

Ik stop ermee !
Heb op het werk er over na gedacht wat nu het nut is om nog langer door te gaan. Het lijkt op pure zelfkwelling. Het heeft zijn doel al gehaald, namelijk:
1 meer inzicht in de game, beat ik het of niet en wat is de variance.
2 Bankroll weer opbouwen
3 focus!
Als ik meer games kon spelen per dag, dan zou ik wel even doorzetten, maar dit is als "naar verf kijken hoe het droogt"
1 Als ik nu switch naar de 3,50 dan kan ik zilver behouden op stars.
2 heb ik extra entree in de BOP (mercury+mars)
3 meer winst per game (want die 3,50 beat ik echt wel).
Als ik anderen nu teleurstel dan zou ik door spelen, maar ik het idee dat geen hond dit leest, op jou na dan hè
Edit: hier nog even de eind grafiek.