Allereerste blog-postje ever....
Laat ik ook eens wat van me laten horen hier.
Na 2 jaar zweten op Fulltilt was het me eindelijk gelukt om vanuit de freerolls en daarna de S&G's een BR-retje op te bouwen...gaat de zaak op zwart :-(
Met $50,- Bonus 10 dagen geleden begonnen op Party.
Wat een verschil...aleen maar superturbo-wildwest S&G's. Nog nooit gedaan. Maar raad eens...als de brandweer! binnen 3 dagen zat ik boven de $87,- (mijn grens voor de $3,-) vandaarin één ruk door naar $140,-- en de silver status hier......
Maar dan. We zijn een paar dagen en een steile afdaling verder...en ik zit weer op $85,- (en dus op de $1,- tjes).
Vast veel fouten gemaakt maar zeer...zeer veel rare handen ..als je achter elkaar wordt weggeriverd met AA, KK en AK tegen pocket pepernoot of iets als T4 en Q5 (die bf toch echt nog zo'n 20BB achter gewoon een allin callen) wordt je wat mismoedig.
Maar gaan dapper weerop zoek naar de $3,-- dit soort calls is schering en inslag. Volgens het stat-boekje MOET je dan weer boven komen ...toch???
schrale troost..mijn bonus is vrij en mijn all-in EV licht ruim onder mijn eigen resultaat....eh...nou ja....dat is te zeggen....wat betekend dat eigenlijk???