Ga naar het forum
Checkraise running ...

Meldingen
Alles wissen

Checkraise running hot

359 Berichten
46 Gebruikers
0 Reacties
11.5 K Weergaven
CheckRaise1990
PokerStrategist

Blog nummer 4!
Na telkens met een nieuwe blog te starten snap ik volledig dat mensen je niet meer serieus nemen en daar heb ik ook totaal geen probleem mee, begrijp dat volledig.
Maar deze keer pak ik het serieus aan, iedereen mag het gerust weten dat ik een enorme fan ben van OnMyBike. (Jammer genoeg post hij hier niet meer)
Zijn doel was ook om te laten zien dat je van een simpele 10$ iets moois kan opbouwen mits de juiste ingesteldheid. Ik ga de proef op de som nemen en de challenge aangaan.

De bedoeling is om adhv. 45 mans een mooie bankroll op te bouwen. Hiervoor zal het volgende BRM toegepast worden:

Limit-------bankroll--------------Shots
0,5-------- 0-100$----------------- 100$ 20 buy-in shot op de 1,5$
1,5-------- 100-400$-------------- 400$ 50 shots op de 3,50
3,5-------- 400-1200$------------ 1200$ 50 shots op de 7$

Vanaf de 7$'s zal ik waarschijnlijk 180's en MTT's beginnen spelen maar dat zie ik later wel.

Ik heb geen deadline voor deze challenge maar als ik het binnen 1-1,5 jaar zou kunnen completen zal ik meer dan tevreden zijn. Dan wens ik iedereen nog veel plezier op de tafels en houd het gezellig!

[IMGM] [/IMGM]

Edit: deze challenge is mislukt en ga nog altijd met hetzelfde plan verder naar de $10.000

Beantwoorden
Citeren
358 reacties
Erik212
PokerStrategist

Veel succes, mooie challenge!

Wat is precies de reden dat je deze challenge gaat doen? Neem aan dat je met je ships uit het verleden wel een aardige roll hebt en dan is het toch best wel -ev om weer opnieuw te beginnen met $0,5 toernooitjes? Of is dat de enige manier om voor jou optimaal gemotiveerd te zijn?

EDIT: Lol dat mensen nu al onvoldoendes aan dit blog gaan geven. Wat een lieve kindertjes zitten er toch op dit forum.

Beantwoorden
Citeren

Goodluck!

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990 Topicstarter
CheckRaise1990
PokerStrategist

Die onvoldoendes zijn van mensen die ervan overtuigd zijn dat ik dit niet haal, en ongelijk kan ik ze niet geven. Maar het is voor mij vooral belangrijk om een doel te hebben waar ik naartoe kan streven. Ook ben ik door x-aantal mensen niet zo geliefd hier op PokerStrategy dusja :P

reden voor challenge: ik zweefde een beetje de laatste tijd en wil weer terug met twee voeten op de grond staan.

Beantwoorden
Citeren
Kleinevis
PokerStrategist

Bolletje , succes man ;) Blijkbaar is die 10 k echt wel iets é , zie iedereen van niets naar 10 k bouwen. Ik zou al blij zijn mocht ik 5 k halen het einde van het jaar.

Beantwoorden
Citeren
ssacr
Poker Player

Zijn maar 2 of 3 mensen die vaker een 1 uitdelen om mensen die initiatief tonen in de kiem te smoren.Dit is vast niet persoonlijk en dat is al bij meer mensen gebeurt de laatste tijd.

Leuke challenge en veel succes.Zal nog moeilijk worden om de uren die OMB erin heeft gestopt te evenaren. Kan je er ook zoveel tijd in steken? En zo ja, hoe ga je dat doen?

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990
PokerStrategist

Omb probeerde het te clearen in 6 maanden, ik verwacht dat het 3x zo lang gaat duren. OMB was gewoon een sicko hoe hij leerde, dat kan ik niet evenaren jammer genoeg, 't gaat veel trager bij mij gaan en met veel vallen en opstaan.

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto
PokerStrategist

bol en succes. hoop dat je het haalt.
Snap wel niet zo goed waarom je niet wat hoger begint, lijkt me waste of time om zo laag te beginnen. Maar des te "cooler" als het je lukt.
GL

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door ssacr
Zijn maar 2 of 3 mensen die vaker een 1 uitdelen om mensen die initiatief tonen in de kiem te smoren.Dit is vast niet persoonlijk en dat is al bij meer mensen gebeurt de laatste tijd.

LAME

Beantwoorden
Citeren
kokkie1975
PokerStrategist

GL amigo

en niet je moeder laten spelen als het eventjes niet gaat he :coolface:

Beantwoorden
Citeren

Succes! Ga je ook coaching vragen aan onmybike als je rond de 3,50's zit?

Beantwoorden
Citeren
Joris1973
Oldschool Grinder

Succes man!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Leuke challenge, ben benieuwd of je hem gaat halen.

Verder idd geen aandacht aan besteden die duimpjes, er zijn mensen die negatieve scores geven heel leuk vinden ook als is er alleen nog maar een openingspost :facepalm:.

Beantwoorden
Citeren
pkplayer
Legacy Member

Mooie uitdaging

GL en succes ermee!

Beantwoorden
Citeren
Thew0nders
PokerStrategist

Ga ik zeker volgen !

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990
PokerStrategist

Thx allen

preflop play - early, Preflop play - aggressief spel, flop play - passief spel en de vroege fase van een MTT nog eens herlezen. Is ook alweer een tijdje geleden dat ik de 45's nog gespeeld heb.
Ik begin vanavond met de 0.50's en heb er een goed gevoel over.

Hopelijk ga ik niet broke :D

Beantwoorden
Citeren

Succes man! Zou lekker zijn moest je het halen :D

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door AfroSamoerai

Zou ik wel willen maar daar heeft hij geen tijd voor en of hij mij wel zou coachen betwijfel ik.
+wil de challenge halen zonder stakings/backings dus ook zonder betaalde coachings.

Beantwoorden
Citeren
samni
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Leuke challenge, ben benieuwd of je hem gaat halen.

+1 Veel succes!!

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door CheckRaise1990

Oorspronkelijk gepost door AfroSamoerai

Zou ik wel willen maar daar heeft hij geen tijd voor en of hij mij wel zou coachen betwijfel ik.
+wil de challenge halen zonder stakings/backings dus ook zonder betaalde coachings.

Waarom zou je geen betaalde coach willen, scheelt je echt super veel in ev;)

Beantwoorden
Citeren