Ga naar het forum
Chris fergusson cha...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Chris fergusson challenge

34 Berichten
15 Gebruikers
0 Reacties
1,342 Weergaven
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

en we blijven gaan. The sky is the limit. (upswing allemaal op de 1.10$)

Sutra1981
PokerStrategist

jij bent ziek... voel je je niet ziek met je ziekelijke graph?? :D

solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

ja kheb er een snotvalling van gekregen. Ziek man ! :f_biggrin:

shevas7
Oldschool Grinder

sick

samni
PokerStrategist

Graph ziet er mooi uit. Wanneer mogen we upmove-a-ments verwachten?

solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

als de 50M promotie over is. :D

Voorlopig runnen die zo goed en vind ze zalig om te spelen, dat ik ze nog even uitspeel. De BR zal het niet erg vinden :D

Even het vertrouwen nog wat opkrikken.. eerste poging op de 3$ was niet echt goed verlopen en heeft men vetrouwen toch een deuk gegeven.

komt allemaal wel goed. me :f_love: BRM.

groetjes, de BRM NIT :f_cool:

samni
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door solartje
als de 50M promotie over is. :D

Voorlopig runnen die zo goed en vind ze zalig om te spelen, dat ik ze nog even uitspeel. De BR zal het niet erg vinden :D

Even het vertrouwen nog wat opkrikken.. eerste poging op de 3$ was niet echt goed verlopen en heeft men vetrouwen toch een deuk gegeven.

komt allemaal wel goed. me :f_love: BRM.

groetjes, de BRM NIT :f_cool:

Beter een BRM-nit dan een BRM-maniac ;)

solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

exactly :)

ik ga men geen $ doelen opstellen, maar nu ik tegen de 2000 sng's heb gespeeld en ik een idee begin te krijgen van mijn reeele roi, geeft het toch al beter zicht op de challenge. Mijn doel is om goed genoeg te worden zodat ik de maximale ROI kan halen op de 1$ voor de verschillende sng disciplines. (cijfers haal ik van ander gekend forum...), eerder dan zo snel mogelijk up in de limieten te gaan.

Belangrijk: Deze challenge draait voor mij NIET om geld, maar om andere dingen (levenslessen, mijn eigen leren kennen en iemand iets bewijzen...) (net zoals chris die zijn BR aan een goed doel schenkte, ging het voor hem ook niet om de $)

Doelen:

2010-2011 = 3000 sng's te spelen. (1750/3000)
Roi op 1$ = don 10% (8/10)
Roi op 1$ = STT 20% (18/20)
Roi op 1$ = MTT 30% (28/10)

begin Oktober: 3$ STT SNG : winstgevend spelen (ANY + roi zou leuk zijn)
oktober - november: 3$ STT SNG met 10% ROI spelen
December: 3$ STT SNG met 15% ROI spelen

EXTRA: gezien ik een mooie BR begin te krijgn, zal ik af en toe, de 12k guaranteed meespelen met een BI van 2$, zonder rebuy. Eeen grote cash zou hier wel leuk zijn. (grote cash zou ik gebruiken om een groter scherm te kopen zodat ik meerdere tafels kan spelen. speel nu op een 15" non-flatscreen :f_eek: en om proggies te kopen om mijn game te analyseren) en zou niet naar de BR gaan om sneller een level hoger te gaan spelen. GOOD BR, but no skills = FAIL. uitcashen zal ik ook niet doen, daar ik het geld niet nodig heb.

Ik vermoed ook dat er een downswing zal komen na de sicke upswing, dus daar bereid ik me al mentaal op voor.

deze challenge is no joke. ik wil mezelf en andere verschillende dingen bewijzen.... meer hierover later als de challenge ooit lukt.

(stiekem hoop ik, dat als men ROI doelstellen lukken, men BR tegen 1 januari 2011 tussen de 750$-1000$ zou liggen.)

spijtig: Het enige wat ik spijtig vind is dat men startkapitaal niet op de site werd gestort waar ik nu men challenge speel. (eerlijk heb ik een hekel aan partypoker...) dus ik kan niet profiteren van betere statussen hier, betere artikels, betere video's etc. Das het ENIGE wat ik anders zou gedaan hebben als ik de kans had. oplossing: later ooit mod worden? :rolleyes:

solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

had al 4 dagen niet gespeeld wegens paar verplichtingen, dus een dikke grind er deze zondag tegen aan gesmeten.

game of choice: 4.10$ STT KO @ stars
results: op 26 tafels
ITM: 17/26 tafels

1stes
1stes
1stes
1stes
1stes

2des
2des
2des
2des
2des
2des

3des
3des
3des
3stes
3stes
3stes

4des
4des
4des
4des
4des
5des
5des
6des

in 3 sessie reeds bijna 70$ winst. ga er nog één of twee tegenaansmijten.
BR: 350$

nice solartje _cool:

solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

thanks algeriondude.

Ik spendeer ook ENORM veel tijd aan mijn game,
Alle handjugings lezen ooit gepost
Artikels blijven lezen en samenvatten
sessies reviewen
samen met andere spelers elkaars spel bekijken

niets voor niets.

even update: BR=380$ en nog een VIP$bonus en een BOTP $bonus die eraan komt, dus zo goed als over de 400$ nu.

Nice one solly, ik volg je! ;)

solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

volg me in de link van men signature. Net wat mindere sessie gehad, maar nog steeds 500$+ op de rekening en opweg naar de 1000$

Oh so it's you with all our EVies! Keep on shipping it :P