Deze Vlaming start dus een blogje...
Nem, na lang twijfelen start ik toch een blog! Heb het ooit geprobeerd maar toen nam ik poker nog niet serieus, wel, toch niet in de mate dat ik het nu serieus neem. Klein verhaaltje...
Ben dus ooit begonnen met 50$ van PS op stars voor de SnG's.... fail, allemaal weggetilt! Ik was een echte tiltmeester. Nu? Wel, de ziekte is bijna weg. Nu sluit ik gewoon af als ik aan het tilten ben, boeit me zelfs niet hoeveel handen ik dan heb gespeeld gewoon om mezelf te beschermen.
Na die 50$ lang gestopt met poker, toch een aantal maanden.
Ergens in 2011 heb ik 20€ gestort op bwin. 4NL en leren cashgamen om postflop te verbeteren. Ik was een ubervis maar ik maakte een héél klein beetje profit.
Soit, om lang verhaal kort te maken, ik heb mezelf toen opgewerkt naar 400$ maar ik vond dit toen als "véél geld" qua verdienen met poker en heb dus altijd me eigen BR zitten busten omdat ik bang was om het te verliezen als ik ging upmoven....
Wel, nu niet meer en blijf ik lekker spelen. Ik ben al gigantisch geimproved tegenover vroeger. De tiltcontrole is er, maar de tilt is nog niet volledig weg, dit kan ook niet denk ik.
Nu is dit de huidige situatie:
OP 1 augustus ben ik begonnen met 250$ op europoker en 500$ bonus waarvan er nu al 100$ is gecleared en heb nog 2 maand tijd dus zal nog een ferm stuk moeten grinden en volume draaien.
Augustus was mijn allerziekste, slechtste, riggde maand ooit vol setups, bad beats en ubertilt wat leidde tot -172$ netto in 9k handen.... Had op bepaald moment maar 80$ over... Ik heb er geen graph van, want in augustus was er zo'n HEM update waarbij mijn HEM volledig naar de klote ging. Heb dus een graph vanaf 3 september ofzo.
IK ben nu uit die donkere periode aan het geraken door ja, discipline. Ben daar toch een beetje trots op.
Maar de blog start vanaf vandaag!
Site: Europoker
Stake: NL10 BSS SH
BR: 300$
Goal: 2000$ BR op 1/01/2014
Ik ben 21 jaar oud en ben net een jaar gaan werken (wel, poging tot werk vinden) na mislukte studies in 2010-2011. Dit jaar begin ik terug met studeren om toch mijn diploma te halen, dus daarom ook deze blog! Ik wil mijn diploma, maar wil vooral mijn droom bereiken om pokerpro te worden (GOD, dit moet toch echt een lekkere job zijn). Mijn studies combineren met grinden moet echt wel te doen zijn!
Dus: here we go!
PS: In het weekend ga ik lekker voetbal kijken naar mijn lokale club!

Dit is de beste Oost-Vlaamse club in België!
En voor de NLers: NAC Breda is daar mijn favo club!